Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00086629/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-04
- 2025/BZP 00097534/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa usług i sprzętu dla Gminy Głubczyce i Zarządu Oświaty, Kultury i Sportu w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUBCZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412875
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 14
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 77 485 30 21
1.5.8.) Numer faksu: 77 485 24 16
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wki@glubczyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.glubczyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-26da2f86-0f98-4987-bc93-32d405a6a2a41.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa usług i sprzętu dla Gminy Głubczyce i Zarządu Oświaty, Kultury i Sportu w ramach realizacji projektu "Cyberbezpieczny Samorząd".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-26da2f86-0f98-4987-bc93-32d405a6a2a4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157465
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00042680/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Cyberbezpieczny samorząd FERC.02.02-CS.01-001/23 1278/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 - Wzmacnianie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd" o numerze FERC.02.02-CS.01/001/23.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086629
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KI.ZP.271.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 664557,86 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi: Dostawa usług i sprzętu dla Gminy Głubczyce i Zarządu Oświaty, Kultury i Sportu w ramach realizacji projektu „Cyberbezpieczny Samorząd”.
Zadanie realizowane jest w związku z umową o powierzenie grantu o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23/1278/FERC.02.02-CS.01-001/23/2024 w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC) Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. – Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa konkurs grantowy w ramach Projektu grantowego „Cyberbezpieczny Samorząd” o numerze FERC.02.02-CS.01-001/23.
Przedmiot zamówienia stanowią:
1. Serwer – 2 szt.
2. Macierz dyskowa SAN – 1 szt.
3. Urządzenie do archiwizacji i kopii zapasowych – 1 szt.
4. Zasilacz awaryjny UPS – 2 szt.
5. Zasilacz awaryjny – 14 szt.
6. Router z funkcjonalnością NGFW/UTM – 1 szt.
7. System do analizy i korelacji logów – 1 szt.
8. Doposażenie istniejącego serwera Dell R6525 o kartę FC 16 GB – 1 szt.
9. Przełączniki zarządzalne – 2 szt.
10. Punkty dostępowe WiFi – 5 szt.
11. Licencje dostępowe CAL – 20 szt.
12. Subskrypcja dla oprogramowania wykonywania kopii zapasowych środowiska – 1 kpl.
13. Przedłużenie licencji dla posiadanego urządzenia NGFW/UTM Fortigate 60F – 1 kpl.
14. Przedłużenie licencji na oprogramowanie antywirusowe G-Data Buissiness – 1 kpl.
15. System do zarządzania infrastrukturą IT – 1 kpl.
16. System do kompleksowej ochrony przed przypadkowym celowym wyciekiem danych – 1 kpl.
17. Szkolenia z zakresu Cyberbezpieczeństwa dla pracowników Urzędu Miejskiego i ZOKIS – 1 kpl.
18. Szkolenia specjalistyczne dla pracowników IT – 1 kpl.
19. Szkolenie z bezpieczeństwa sieci LAN/WAN i cyberprzestępczości – 1 kpl.
20. Przygotowanie dokumentacji – 1 kpl.
21. Przeprowadzenie prac wdrożeniowych – 1 kpl.
22. Przygotowanie dokumentacji Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji – 1 kpl.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji zadania określają:
- projektowane postanowienia umowy - załącznik nr 8 do SWZ,
- szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - załącznik nr 9 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811845,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 831771,51 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811845,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): AMG Vision Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Blue Energy Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531927962
7.3.3) Ulica: Mazowiecka 189
7.3.4) Miejscowość: Rajszew
7.3.5) Kod pocztowy: 05-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811845,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 175 dni
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Wykonanie dokumentacji projektowej
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do pracowni zawodowych w ramach projektu Kształcenie zawodowe kluczem do rozwoju młodzieży w powiecie opolskim
- Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Dostawa i wdrożenie systemu kopii bezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Czarnej Wodzie
- "Dostawa i montaż mebli i wyposażenia wnętrz oraz dostawa sprzętów komputerowych, urządzeń wielofunkcyjnych i ekranów rozwijanych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. Zygmunta Augusta w Augustowie"
więcej: Różny sprzęt komputerowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.