Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00104085/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„POPRAWA DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ DO ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA ORAZ BOISKA SPORTOWEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ CIĄGU ULIC ZIELONEJ I JANA PAWŁA II” .
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWINICE WARCKIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019533
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1
1.5.2.) Miejscowość: Świnice Warckie
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-140
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.7.) Numer telefonu: 632881021
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swinicewarckie.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swinice.akcessnet.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sidaspzp.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„POPRAWA DOSTĘPNOŚCI KOMUNIKACYJNEJ DO ŻŁOBKA I PRZEDSZKOLA ORAZ BOISKA SPORTOWEGO POPRZEZ PRZEBUDOWĘ CIĄGU ULIC ZIELONEJ I JANA PAWŁA II” .2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1352e25-b021-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157485
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026787/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa dostępnościkomunikacyjnej do żłobka i przedszkola oraz obiektu sportowego poprzez przebudowę ciągu ulic Zielonej i Jana Pawła II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00104085/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPR.271.3.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1432083,78 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Poprawa dostępności komunikacyjnej do żłobka i przedszkola oraz boiska sportowego poprzez przebudowę ciągu ulic Zielonej i Jana Pawła II
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
Projektowany układ drogowy zlokalizowany jest w miejscowości Świnice Warckie, w powiecie łęczyckim, w województwie łódzkim. Realizacja inwestycji obejmuje działki nr 210; 182; 181; 180; 162/21; 162/23; 142; 174/3;174/4; 174/6; 175; 162/18; 358; - obręb Świnice Osiedle
Zakres przedmiotowego projektu obejmuje przebudowę ciągu drogowego służącego obsłudze komunikacyjnej obszaru usytuowanego przy ul. Zielonej i Jana Pawła II.
Zakres inwestycji obejmuje następujące roboty:
Rozbiórkę istniejących nawierzchni;
Wykonanie robót ziemnych: wykonanie wykopów oraz korytowania
w niezbędnym zakresie,
Ustawienie krawężników, obrzeży
Wykonanie konstrukcji oraz nawierzchni jezdni, ciągów pieszych, zjazdów
Wykonanie zieleńców.
2. Zakres robót, czynności niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, o którym mowa w ust. 1, obejmuje w szczególności wykonanie:
- roboty przygotowawcze;
- roboty ziemne;
- podbudowa z kruszyw łamanych;
- wykonania nawierzchni z betonu asfaltowego;
- pobocza z kruszyw łamanych;
- chodniki i zjazdy;
- oznakowanie;
- roboty wykończeniowe;
- budowa ogrodzenia z paneli na długości ok 160 m wraz z furtką i bramą;
- oświetlenie - lampy uliczne Led z modułem fotowoltaicznym 4 szt.
3. Rozwiązania sytuacyjne:
ul. Jana Pawła II
Zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, zaprojektowano jezdnię ul Jana Pawła II o szerokości 6,0 m na odcinku istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego obramowanej obustronnie krawężnikiem betonowym. Wzdłuż całego odcinka jezdni przewidziano chodnik na całym odcinku objętym opracowaniem. Chodniki zaprojektowano o szerokości dostosowanej do szerokości pasa drogowego. Projekt przewiduje także przebudowę istniejących zjazdów z kostki betonowej. Zjazdy do posesji zaprojektowano o szerokości 3,50-5,00 m (dostosowane do szerokości bram) ze skrzydełkami o szerokości 1,50 m. Na odcinku o nawierzchni gruntowej zaprojektowano nawierzchnię bitumiczną o szerokości 4,0 m wraz z poboczami z kruszywa oraz prefabrykowanymi ściekami.
Parametry techniczne:
szerokość jezdni 4,0 - 6,00 m
szerokość chodnika 1,5 – 2,0 m
ul. Zielona
Zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, zaprojektowano jezdnię ul. Zielonej o szerokości 3,5m o ruchu jednokierunkowym na odcinku istniejącej nawierzchni gruntowej zaprojektowano jako bitumiczną obramowaną obustronnie krawężnikiem betonowym. Wzdłuż całego odcinka jezdni przewidziano chodnik na całym odcinku objętym opracowaniem oraz zatokę parkingową z kostki betonowej.. Chodniki zaprojektowano o szerokości dostosowanej do szerokości pasa drogowego. Projekt przewiduje także przebudowę istniejących zjazdów z kostki betonowej. Zjazdy do posesji zaprojektowano o szerokości 3,50-6,50 m (dostosowane do szerokości bram) ze skrzydełkami o szerokości 1,50m.
Parametry techniczne:
szerokość jezdni 3,5 m
szerokość chodnika 2,0m
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany, specyfikacja wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej Specyfikacji Warunków Zamówienia zwanej dalej SWZ.
Załącznik nr 8 do SWZ Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych
Załącznik nr 9 do SWZ Przedmiar robót
Załącznik nr 10 do SWZ Projekt budowlany
(Przedmiary robót stanowiące załączniki do SWZ nie stanowią opisu przedmiotu zamówienia, mają charakter poglądowy i mogą stanowić materiał pomocniczy do sporządzenia kalkulacji ceny przez Wykonawcę.)
Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość wykonania robót. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów, uproszczeń lub opuszczeń w dokumentach kontraktowych, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Zamawiającego, który dokona odpowiednich zmian, poprawek czy uzupełnień.
Wszystkie materiały użyte do robót winny mieć świadectwo dopuszczenia do stosowania w budownictwie wydane przez uprawnione jednostki. W przypadku, gdy materiały lub roboty nie będą w pełni zgodne z dokumentacją projektową lub specyfikacją techniczną i wpłynie to na nie zadowalającą jakość elementu budowli materiały takie będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy.
Wykonawca zobowiązany jest znać wszystkie przepisy wydane przez władze centralne i miejscowe oraz inne przepisy i wytyczne, które w jakikolwiek sposób związane są z robotami. Wykonawca będzie w pełni odpowiedzialny za przestrzeganie tych praw przepisów i wytycznych podczas prowadzenia robót. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy:
1) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy;
2) prawidłowe wykonanie wszystkich prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz z aktualnie obowiązującymi normami polskimi, polskim prawem budowlanym wraz z aktami wykonawczymi do niego i innymi obowiązującymi przepisami;
3) właściwy nadzór nad przestrzeganiem przepisów BHP i p.poż w trakcie wykonywania robót;
4) zapewnienie sprzętu do wykonywanych robót spełniającego normy techniczne;
5) pokrycie wszystkich kosztów związanych z uzyskaniem świadectw na materiały, wyroby i urządzenia oraz badań laboratoryjnych wbudowanych materiałów i wykonanych robót;
6) opracowanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, jeśli będzie konieczny;
7) zapłata opłat za składowanie odpadów;
8) przygotowanie obiektu i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej wykonanego zakresu robót do dokonania odbioru przez Zamawiającego;
9) likwidacja placu budowy i zaplecza własnego wykonawcy bezzwłocznie po zakończeniu wszystkich prac, lecz nie później niż do dnia odbioru końcowego przedmiotu umowy;
10) usunięcie wszelkich wad i usterek stwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego w trakcie trwania odbioru, w niezwłocznym terminie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45000000-7 - Roboty budowlane
45232452-5 - Roboty odwadniające
45233140-2 - Roboty drogowe
45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1997678,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2521477,86 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1997678,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): P.P.H.U. EKOINŻBUD Piotr Peraj
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: EVECO Ewa Peraj
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8280001274
7.3.3) Ulica: Targowa 54
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.5) Kod pocztowy: 99-210
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "EKOINŻBUD" Piotr Peraj
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1997678,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i wyposażenie hali magazynowo - garażowej
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg gminnych w 2025 roku
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 91, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Rozbudowa sieci wodociągowej w gminie Iwkowa - Etap II
- Termomodernizacja czterech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
- Przebudowa drogi gminnej Wiatrowo - Wiatrowo-Las
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.