Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00061154/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
- 2025/BZP 00061901/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Góra Kalwaria
w 2025 i 2026 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GÓRA KALWARIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271134
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 3 Maja 10
1.5.2.) Miejscowość: Góra Kalwaria
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-530
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.michalska@gorakalwaria.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gorakalwaria.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gorakalwaria1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Góra Kalwariaw 2025 i 2026 roku
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c99c91d2-e4de-438a-ac9c-eca83de229ff
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157490
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00034276/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 konserwacja oświetlenia ulicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00061154
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAP.271.02.2025.AM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a także wypełniania formalności związanych z wykonywaniem niżej wymienionych czynności:
1) Utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie gminy Góra Kalwaria (obecnie ok. 4500 szt. opraw), przy czym ilość opraw może ulec zwiększeniu w okresie realizacji przedmiotu umowy,
2) Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek, wichura, powódź, wandalizm, kradzież) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. zerwane przewody lub uszkodzone kable, złamany lub pochylony słup, złamany wysięgnik, zwisająca oprawa, otwarta lub uszkodzona szafa oświetleniowa) w czasie nie dłuższym niż 3 godz. od zgłoszenia takiego zagrożenia oraz doprowadzenie do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin po usunięciu zagrożenia.
3) Dokonanie napraw bieżących pojedynczych lamp (z wyłączeniem lamp LED)
w czasie wskazanym przez Wykonawcę w formularzu oferty (kryterium oceny ofert) od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw
i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) opraw i kloszy,
e) wysięgników i konstrukcji mocujących,
f) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),
4) Dokonanie naprawy awarii całego obwodu w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.:
a) źródeł światła,
b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów
c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw
i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych,
d) opraw i kloszy,
e) wysięgników i konstrukcji mocujących,
f) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących),
5) W przypadku awarii oprawy typu LED czas naprawy ustalany jest indywidualnie, jednak nie może on być dłuższy niż 14 dni od zgłoszenia awarii. Do czasu usunięcia awarii, jeśli istnieje możliwość techniczna, należy zapewnić i zamontować zastępcze źródło światła (LED lub sodowe).
6) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej,
7) Konserwacja linii zasilających i sterujących oświetlenia drogowego,
8) Konserwacja rozdzielnic, szaf i tablic z aparaturą rozdzielczą i sterującą oraz linii zasilających tę aparaturę,
9) Regulacja zegarów sterujących i przekaźników zmierzchowych oraz wymiana
w przypadku ich uszkodzenia (zegary sterujące pracujące w cyklu astronomicznym z możliwością ustawienia przerwy nocnej),
10) Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, wymiana tabliczek, uzupełnienie
lub wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, poprawienie lub wymiana opasek,
11) Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych,
12) Bieżąca konserwacja i mycie kloszy opraw oświetleniowych,
13) Monitoring stanu oświetlenia w godzinach nocnych (po zmroku),
14) Przycinanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność oświetlenia drogowego oraz stwarzających zagrożenie dla lamp i linii napowietrznych zasilających oświetlenie drogowe,
15) Prawidłowe i czytelne oznakowanie wg. obowiązujących przepisów prawnych obwodów w szafach oświetleniowych, we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci,
16) Oczyszczenie i pomalowanie wysięgników oraz konstrukcji mocujących opraw oświetleniowych (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
17) Oczyszczenie i pomalowanie metalowych szafek SON (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości,
18) Współpraca z PGE Rejon Energetyczny Jeziorna zgodnie z „ Instrukcją współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa, a samorządami w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego”,
19) Zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń
o awariach i zagrożeniach przez telefon oraz pocztę elektroniczną (od Zamawiającego i innych osób),
20) Utrzymanie całodobowego pogotowia oświetlenia drogowego umożliwiającego natychmiastową reakcję na zgłoszenia o awariach i zagrożeniach,
21) Prowadzenie ewidencji zgłoszonych i usuniętych awarii i zagrożeń,
22) Dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów - protokołów z wykonania konserwacji, napraw i przeglądów, z dokładnym podaniem ilości oraz dat, w których zostały wykonane,
23) Zabezpieczenie w całości materiałów, narzędzi i wyposażenia na potrzeby konserwacji,
24) Usunięcie, we własnym zakresie zużytych, uszkodzonych, wymienionych elementów oświetlenia drogowego i innych zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren prac zgodnie z zasadami utylizacji lub składowania materiałów odpadowych określonych ustawą o odpadach.
25) Wymiana lamp oświetlenia drogowego dostarczonych przez Zamawiającego
(w ilości nie większej niż 100 szt. wraz z ewentualną wymianą przewodów
w wysięgniku, zacisków prądowych oraz bezpieczników);
26) Montaż z podłączeniem i demontaż około 200 szt. przekazanych iluminacji
i dekoracji świątecznych w terminie wskazanym przez Zamawiającego.
2. W przypadkach stwierdzenia przez Wykonawcę wystąpienia zagrożeń i awarii wykraczających poza zakres konserwacji i bieżących napraw (np. konieczność wymiany słupa, całej oprawy oświetleniowej, szafki SON, wymiana przewodu zasilającego powyżej 50 m długości), po wykonaniu niezbędnych czynności zabezpieczających, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu wraz
z proponowanym rozwiązaniem problemu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50232100-1 - Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. EL-MAR Usługi Elektryczne Mariusz Strusinski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521991794
7.3.3) Ulica: ul. Bielawska 36B/4
7.3.4) Miejscowość: Konstancin – Jeziorna
7.3.5) Kod pocztowy: 05-520
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EL-MAR USŁUGI ELEKTRYCZNE MARIUSZ STRUSIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
EL-MAR USŁUGI ELEKTRYCZNE MARIUSZ STRUSIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-04-01 do 2026-03-31Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.