Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00215961/01 - Modyfikacja z dnia 2022-06-21
- 2022/BZP 00206753/01 - Wynik z dnia 2022-06-13
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn w Chorzowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Chorzów - Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003447902
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Racławicka 19
1.5.2.) Miejscowość: Chorzów
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-500
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32)7716301
1.5.8.) Numer faksu: (32)7716305
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops@opschorzow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://ops.bip.chorzow.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn w Chorzowie”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f1b9be46-d293-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157511
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00087592/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 PROWADZENIE SCHRONISKA DLA BEZDOMNYCH MĘŻCZYZN W CHORZOWIE
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://miniportal.uzp.gov.pl/3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale XVI SWZ oraz w ust. 2 i w ust. 4 niniejszego rozdziału SWZ, komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2020 r. poz. 344), tj:
- przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal (zwany dalej: Platformą przetargową).
- pocztą elektroniczną na adres e-mail Zamawiającego: szalich.a@opschorzow.pl oraz adresy e mail Wykonawców podane w formularzach ofertowych. Po otwarciu ofert kontakt przez adres e-mail będzie możliwy tylko poprzez adres (adresy) wskazany w formularzu ofertowym.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem:https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej;
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: ”Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza komunikacji”.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu, opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal- ePUAP.pdforazInstrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal.
4. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z miniPortalu, określone w Regulaminie miniPortalu oraz zobowiązuje się korzystając z miniPortalu przestrzegać postanowień tego Regulaminu.
5. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
- Administratorem danych osobowych wskazanych w ofercie jest Dyrektor OPS w Chorzowie z siedzibą przy ul. Racławickiej 19, 41-500 Chorzów, nr tel.: 32 771 63 99, adres e-mail: ops@opschorzów.pl (dalej: OPS).
- W OPS w Chorzowie wyznaczony został Inspektor Ochrony Danych, z którym można skontaktować się pod adresem e-mail: iod@opschorzow.pl.
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem
o udzielenie zamówienia publicznego: „Prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn w Chorzowie”
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), dalej „ustawa Pzp”;
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres, który wyznaczony zostanie przede wszystkim na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej;
obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych(1);
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (2);
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
(1) wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
(2) wyjaśnienie: zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp wystąpienie z zadaniem o którym mowa w art. 18 ust.1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 1/2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
A. Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie schroniska dla bezdomnych mężczyzn.
B. Miejsce wykonania zamówienia: 41-500 Chorzów, ul. Katowicka 190.
C. Wymagania szczegółowe:
1. Zamówienie obejmuje realizację usługi udzielania schronienia (prowadzenia placówki) na rzecz osób w Schronisku dla Bezdomnych Mężczyzn mieszczącej się w pomieszczeniach Zamawiającego w Chorzowie przy ul. Katowickiej 190, przeznaczonej dla bezdomnych mężczyzn, których ostatnim miejscem stałego zameldowania było Miasto Chorzów lub innych skierowanych przez OPS w Chorzowie, wraz z prowadzeniem pracy socjalnej mającej na celu pomoc w załatwianiu podstawowych spraw życiowych, rozwinięcie lub wzmocnienie aktywności i samodzielności osób bezdomnych.
2. Wykonawca zapewni schronienie maksymalnie 57 (pięćdziesięciu siedmiu) bezdomnym mężczyznom, skierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie.
3. Schronisko świadczy usługi przez cały rok, 7 dni w tygodniu.
4. Schronisko zapewnia możliwość całodobowego przebywania umieszczonych w nim osób.
5. Zamawiający nie dopuszcza pobytu w placówce innych osób niż skierowane przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Chorzowie.
Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania, w tym:
– na podstawie umowy o pracę - kierownika Schroniska, legitymującego się co najmniej 3- letnim stażem pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacją określoną przepisami ustawy o pomocy społecznej oraz
- na podstawie umowy o pracę – dwóch pracowników socjalnych posiadających wykształcenie zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej.
- personelem (opiekunami) posiadającym wykształcenie wymagane istniejącym porządkiem prawnym jednakże nie niższym niż wykształcenie średnie lub średnie branżowe (w chwili składania ofert) oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy), w ilości nie mniej niż 3 (trzech) osób, w wymiarze wykonywanych na rzecz Schroniska czynności zapewniającym nieprzerwaną, prawidłową opiekę całodobową nad osobami znajdującymi się w placówce, niezależnie od urlopów i zwolnień chorobowych, w tym zapewniającą w porze nocnej opiekę przez co najmniej 1 opiekuna.
W/w osoby powinne posiadać odpowiednie predyspozycje psychiczne i fizyczne, niezbędne do wykonywania pracy w Schronisku dla osób bezdomnych.
Zamawiający - w przypadku merytorycznie uzasadnionych przesłanek - dopuszcza możliwość dostosowania, w trakcie trwania umowy (okres zimowy od 1.10 do 30.04.), części pomieszczeń placówki przy ul. Katowickiej 190 w Chorzowie do wymogów funkcjonowania Ogrzewalni dla osób bezdomnych, zgodnie z normami prawnymi dotyczącymi w/w typu placówek. Zmiana przeznaczenia pomieszczeń skutkować będzie koniecznością przedstawienia przez Wykonawcę ceny za jeden dzień pobytu jednej osoby w Ogrzewalni. Przedstawiona cena pobytu – obowiązująca jedynie w trakcie funkcjonowania Ogrzewalni - nie może być wyższa niż cena pobytu w Schronisku i powinna zostać uzasadniona przedstawionym przez Wykonawcę kosztorysem. Sumaryczna ilość osób przebywających w placówce nie ulegnie zmianie.
4.2.6.) Główny kod CPV: 85311000-2 - Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria:
cena brutto za pobyt – łącznie 60% - waga punktowa łącznie 60 pkt, w rozbiciu na miejsca z i - bez wyżywienia
ilość osób uczestniczących w realizacji zamówienia - 40% - waga punktowa 40 pkt
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Ilość osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa:Wykonawca zobowiązany będzie do dysponowania kadrą niezbędną do realizacji zadania, w tym:- na podstawie umowy o pracę - kierownika Schroniska, legitymującego się co najmniej 3- letnim stażem pracy w pomocy społecznej oraz specjalizacją określoną przepisami ustawy o pomocy społecznej oraz
- na podstawie umowy o pracę – dwóch pracowników socjalnych posiadających wykształcenie zgodne z art. 116 ustawy z dnia 12 marca 2004 roku o pomocy społecznej oraz
- personelem (opiekunami) posiadającym wykształcenie wymagane istniejącym porządkiem prawnym jednakże nie niższym niż wykształcenie średnie lub średnie branżowe (w chwili składania ofert) oraz ukończone szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy), w ilości nie mniej niż 3 (trzech) osób, w wymiarze wykonywanych na rzecz Schroniska czynności zapewniającym nieprzerwaną, prawidłową opiekę całodobową nad osobami znajdującymi się w placówce, niezależnie od urlopów i zwolnień chorobowych, w tym zapewniającą w porze nocnej opiekę przez co najmniej 1 opiekuna.
3.4.2. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia musi legitymować się wiedzą i doświadczeniem w zakresie usług zgodnych z przedmiotem przedmiotowego zamówienia. W tym celu powinien wykazać się co najmniej 12 (dwunasto) -miesięcznym (liczonym jako czasookres) doświadczeniem w zakresie usług prowadzenia schroniska, noclegowni lub ogrzewalni dla osób bezdomnych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert,, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 4.1. Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw (przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie w zakresie pkt 4.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z ust. 6.3. rozdz. XVI SWZ – nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 6.1. rozdziału XVI SWZ) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia - każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia. Powyższe oznacza, iż:
5.1. Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
5.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
6. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-23 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Platformy przetargowej https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-23 13:00
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
KRYTERIUM 1 – CENA (C)a) cena brutto za pobyt 1 (jeden) dzień pobytu 1 (jednej) osoby bezdomnej- 30% (trzydzieści procent) kryterium.
Maksymalna ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę pobytu osoby bezdomnej, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
Najniższa cena/Cena badanej oferty x 30 pkt
b) cena brutto za pobyt 1 (jeden) dzień pobytu 1 (jednej) osoby bezdomnej z zapewnieniem wyżywienia w soboty, niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy - 30% (trzydzieści procent) kryterium.
Maksymalna ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę pobytu osoby bezdomnej z wyżywieniem, pozostali będą oceniani według następującego wzoru:
Najniższa cena/Cena badanej oferty x 30 pkt
Cenę oferty należy podać w złotych polskich, cyfrowo i słownie wraz ze wszystkimi składnikami wpływającymi na ostateczną cenę uwzględniając podatek VAT. Podana cena jest ceną ostateczną, tzn. zawierającą wszystkie dodatkowe koszty związane z realizacją usługi.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania w budynkach Urzędu Miasta w Chorzowie w 2025r.
- Sukcesywna Dostawa Artykułów Żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej Republika w okresie od 01.01.2025 d 31.12.2025 r.
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 23 w Chorzowie, ul. Floriańska 37 - II/2024
- Usługa przygotowywania i dostarczania posiłków dla pacjentów Szpitala Specjalistycznego w Chorzowie.
- usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych na terenie Miasta Chorzowa o łącznej powierzchni ok. 9, 86 ha - zadanie podzielone na części
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej "Nadzieja" w Chorzowie, 02.01.2025 -30.06. 2025
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Pszczyna w 2025 roku
- Świadczenie Usług Schronienia
- Realizacja usługi w zakresie udzielania schronienia osobom bezdomnym i osobom w sytuacjach kryzysowych przebywającym na terenie Miasta Lędziny od 01.01.2025r. do 31.12.2025r
- Świadczenie usług polegających na zapewnieniu tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia z usługami opiekuńczymi dla osób bezdomnych z terenu Miasta Przasnysz na 2025r
- Usługa polegająca na udzielaniu schronienia osobom bezdomnym z terenu miasta Piekary Śląskie.
- Świadczenie usług w postaci tymczasowego schronienia w schronisku dla osób bezdomnych oraz tymczasowego schronienia dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi z terenu Gminy Lichnowy w 2025 roku
więcej: Usługi opieki społecznej obejmujące miejsca noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.