Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00097025/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Renowacja Pałacu w Wiśniowej - IV etap
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STASZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409749
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opatowska 31
1.5.2.) Miejscowość: Staszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 28-200
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.7.) Numer telefonu: 15 864 83 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@staszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.staszow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/staszow1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Renowacja Pałacu w Wiśniowej - IV etap2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f203f209-ab54-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157529
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030678/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.30 Renowacja Pałacu w Wiśniowej etap IV
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie objęte będzie dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097025/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.12.4.2022.I
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 361805,10 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z Renowacją Pałacu w Wiśniowej - IV Etap, zlokalizowany na działce oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków nr 592/2 w Wiśniowej.
Zakres przedmiotu niniejszej umowy obejmuje w szczególności:
a) Zagospodarowanie terenu
- rozbiórka utwardzenia terenu przy budynku wraz ze skuciem betonu przed wejściem głównym,
- wykonanie warstwy wyrównawczej pod membranę przed wejściem głównym,
- wykonanie izolacji z samoprzylepnej membrany bitumicznej przed wejściem głównym,
- wykonanie korytowania pod utwardzenie,
- wykonanie warstwy nośnej pod utwardzenie,
- montaż obrzeży granitowych 6x20x100cm,
- wykonanie utwardzenia wokół budynku i opaski z płyt kamiennych – granitowych/ płyty o wymiarach 30x30 zgodnie z rysunkiem,
- obłożenie schodów płytami z piaskowca,
b) Izolacja ściany
- rozebranie elementów betonowych,
- wykonanie wykopów przy budynku (ściana północna podpiwniczenia – element wtórny),
- oczyszczenie powierzchni ścian,
- uzupełnienie ubytków,
- wykonanie gruntowania i powłokowej izolacji ścian,
- wykonanie izolacji ścian 1x papa termozgrzewalna,
- ułożenie folii kubełkowej,
c) Odwodnienie budynku
- wykonanie wykopów pod rury kanalizacji deszczowej i rury drenarskie,
- zamontowanie studni rewizyjnych,
- ułożenie rur kanalizacyjnych PVC 110 mm klasy SN8 na podsypce piaskowej,
- ułożenie rur drenarskich w otulinie PP 700,
- obsypka kruszywem otoczakowym rur w części rozsączającej,
- wykonanie poletka rozsączającego na końcach wylotu rur o wymiarach 80x80x40cm z kruszywa otoczakowego zabezpieczonego po bokach oraz od góry geowłókniną gramatury min 200
Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje również:
- wykonanie i umieszczenie tablicy o źródłach finansowania zadania zgodnie z wytycznymi dotyczącymi obowiązków informacyjnych przy zadaniach inwestycyjnych dofinansowane z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,
- wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej,
- sporządzenie dokumentacji powykonawczej (w skład której wchodzą m.in. kosztorys powykonawczy, protokoły, instrukcje obsługi, świadectwa dopuszczenia, atesty, deklaracje, informacje o udzielonej gwarancji, inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza, instrukcje eksploatacji i użytkowania obiektu),
- opracowanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji z badań archeologicznych,
- inne konieczne roboty gwarantujące prawidłowe wykonanie przedmiotu niniejszej umowy.
Zamówienie objęte będzie dofinansowaniem z Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020.
Szczegółowy zakres oraz sposób realizacji przedmiotu zamówienia, określa przedmiotowa specyfikacja warunków zamówienia, w tym opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 12 SWZ, wraz z załącznikami, tj.:
1. Dokumentacja techniczna,
2. Przedmiar robót,
3. Decyzja pozwolenia na budowę B-II.6740.7.81.2018 z dnia 30.05.2018r.,
4. Decyzja konserwatora zabytków nr 61/A/2022 z dnia 01.03.2022r.
Szczegółowe wymagania, dotyczące realizacji przedmiotowego zamówienia określono również
w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 11 SWZ.
2. Wykonawca udzieli gwarancji i rękojmi na przedmiot umowy na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru końcowego niniejszego zamówienia.
Uwaga:
Okres gwarancji i rękojmi stanowi kryterium oceny ofert. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu
oceny ofert, zawarto w pkt 21 SWZ.
3. Przedmiotowe zamówienie musi być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SWZ.
4. Zamawiający nie wymaga:
- odbycia przez Wykonawcę wizji lokalnej lub,
- sprawdzenia przez Wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.
Uwaga:
Zaleca się zapoznanie z terenem, objętym przedmiotowym zamówieniem.
Szczegółowe informacje określa SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 459043,77 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 682551,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 459043,77 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo-Budowlane
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 830371567
7.3.3) Ulica: Szkolna 31
7.3.4) Miejscowość: Koniemłoty
7.3.5) Kod pocztowy: 28-200
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo - Budowlane
jakie przetargi wygrała firma
Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo - Budowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 459043,77 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Siatki chirurgiczne
- Przeprowadzenie gleboznawczej klasyfikacji gruntów zalesionych w ramach PROW na lata 2014-2020 oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjno-kartograficznej do celów aktualizacji operatu ewidencyjnego
- "Przebudowa ul. Parkowej wraz z zagospodarowaniem Zalewu nad Czarną w Staszowie" w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Rozbudowa wraz z modernizacją Oddziału Geriatrycznego" w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Stabilizacja osuwiska nr 122067 wraz z odbudową drogi gminnej nr 160530K - Do "Akacyjek" w m. Piotrkowice Małe w km 0+190 do 0+310 i odbudową sieci grawitacyjnej kanalizacji sanitarnej
- Poprawa efektywności energetycznej budynków Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Babimoście
- "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Bisztynku".
- Modernizacja zagospodarowania dziedzińca Wydziału Humanistycznego przy ul. K. Orbitza 1 w Olsztynie, etap 1
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
- Rozbudowa, modernizacja na potrzeby opieki długoterminowej PCM S.A. w Prudniku i ZOL-u w Głogówku w formule zaprojektuj i wybuduj - 2 zadania częściowe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.