eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskPrzeprowadzenie badań w 2 częściach: 1-badanie dot. sytuacji kobiet na rynku pracy woj. pomorskiego 2-badanie ewaluacyjne w ramach projektu pilotażowego



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przeprowadzenie badań w 2 częściach:
1-badanie dot. sytuacji kobiet na rynku pracy woj. pomorskiego
2-badanie ewaluacyjne w ramach projektu pilotażowego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192035191

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale Przedmiejskie

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-824

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wup.gdansk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wupgdansk.praca.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a145c6aa-9e20-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przeprowadzenie badań w 2 częściach:
1-badanie dot. sytuacji kobiet na rynku pracy woj. pomorskiego
2-badanie ewaluacyjne w ramach projektu pilotażowego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a145c6aa-9e20-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157534

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040859/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Usługa badania dot. kobiet na rynku pracy

1.3.3 Usługa badania ewaluacyjnego w ramach projektu pilotażowego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

część I przedmiotu zamówienia - usługa przeprowadzenia badania pn. „Sytuacja kobiet na rynku pracy województwa pomorskiego w kontekście aktywizacji zawodowej z uwzględnieniem uwarunkowań społeczno-ekonomicznych”. Źródłem finansowania przedmiotu zamówienia są środki Pomocy Technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2022 – 2023 w ramach realizowanego projektu.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00063041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OZP/332/23-1/AS/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 350066,66 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

usługa przeprowadzenia badania pn. „Sytuacja
kobiet na rynku pracy województwa pomorskiego w kontekście aktywizacji zawodowej z uwzględnieniem uwarunkowań społeczno-ekonomicznych”.
Celem badania będzie zdiagnozowanie czynników o charakterze społecznym, rodzinnym, ekonomicznym i zdrowotnym mających wpływ na poziom aktywności zawodowej kobiet wraz z opracowaniem rekomendacji dotyczących skutecznych sposobów wspierania kobiet w tym zakresie.
Wyniki badania mają służyć wypracowaniu skutecznych metod wsparcia kobiet biernych zawodowo, pozostających bez zatrudnienia oraz pracujących. Ponadto, mają dać możliwość zidentyfikowania występujących obszarów nierówności kobiet i mężczyzn na pomorskim rynku pracy oraz pozwolić wypracować sposoby (narzędzia) ich niwelowania.
Wypracowane rekomendacje mają na celu określenie najbardziej skutecznych form wsparcia, które będą realizowane w ramach projektów priorytetu 5 Fundusze europejskie dla silnego społecznie Pomorza (EFS+) Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza 2021-2027 (FEP 2021-2027).

4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 339833,33 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część II przedmiotu zamówienia - badanie ewaluacyjne projektu pilotażowego pn. „Kobiety gotowe na zmiany – inkubator zwinnej kariery”
W ramach badania zostanie:
1. Przeprowadzony FGI (online) z przedstawicielami pracodawców/instytucji realizujących poszczególne formy wsparcia w ramach projektu pn. „Kobiety gotowe na zmiany – inkubator zwinnej kariery” realizowanego przez Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku we współpracy z Powiatowym Urzędem Pracy w Gdyni, Powiatowym Urzędem Pracy w Malborku oraz Powiatowym Urzędem Pracy w Sztumie z siedzibą w Dzierzgoniu.
W ramach FGI wymagany jest udział od 6 do 8 uczestników. Wywiad powinien być prowadzony przez doświadczonego moderatora w oparciu o ustalony scenariusz.
Przewidywany czas trwania wywiadu to około 120 minut. Lista uczestników FGI zostanie dostarczona przez Zamawiającego.
Scenariusz wywiadu zostanie przygotowany przez Wykonawcę we współpracy z Zamawiającym i powinien zostać dostarczony w wersji elektronicznej na adres wup@wup.gdansk.pl. Scenariusz będzie wymagał zatwierdzenia drogą elektroniczną (email) przez Zamawiającego przed przystąpieniem do realizacji badania.
2. Przygotowany raport opisowy wraz z wnioskami i rekomendacjami na podstawie:
a) analizy wyników badań ilościowych uczestniczek wsparcia udzielanego w ramach projektu pilotażowego pn. „Kobiety gotowe na zmiany – inkubator zwinnej kariery” (w zakresie ich postawy do pracy i oceny poszczególnych form wsparcia) – badanie zrealizowane przez Zamawiającego.
Zamawiający w terminie do 31 lipca 2023 r. przekaże Wykonawcy, w postaci bazy danych, wyniki badania ilościowego pozyskane w trakcie równolegle realizowanego wsparcia w ramach projektu pn. „Kobiety gotowe na zmiany – inkubator zwinnej kariery”.
Założeniem badania ankietowego było zrealizowanie badania w trzech etapach (3 ankiety po ok. 15 pytań każda) z uczestniczkami projektu pilotażowego (15 uczestniczek).
b) wyników FGI zrealizowanego przez Wykonawcę w ramach zadania wskazanego w pkt.1

4.5.3.) Główny kod CPV: 73110000-6 - Usługi badawcze

4.5.5.) Wartość części: 10233,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 12300 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13985,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 12300 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Grupa BST Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360394572

7.3.3) Ulica: ul. Mieczyków 12

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-748

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 12300 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.