eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaŚwiadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium Cześć 1: w postaci światłowodu Cześć 2: w technologii radiowej



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium
Cześć 1: w postaci światłowodu
Cześć 2: w technologii radiowej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GENERALNA DYREKCJA DRÓG KRAJOWYCH I AUTOSTRAD - CENTRALA w WARSZAWIE

1.3.) Oddział zamawiającego: CENTRALA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017511575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wronia 53

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-874

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargidpr2@gddkia.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gddkia.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gddkia.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/460815

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium
Cześć 1: w postaci światłowodu
Cześć 2: w technologii radiowej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-577dd1ea-1bdf-400f-bae0-447cac2a0c0b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157539

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230352/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Świadczenie usługi dostępu do sieci Internet

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00674255

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DPZ.DPZ-4.2421.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 648000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 1 jest świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium w postaci światłowodu (łącze podstawowe). Połączenie z Internetem należy zakończyć we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w Warszawie, przy ul. Wroniej 53.

Zamawiający dywersyfikuje świadczenie usług dostępu do sieci Internet na dwie różne niezależne technologie i dwóch różnych niezależnych od siebie Wykonawców. Celem dywersyfikacji obu łączy jest uniezależnienie się Zamawiającego od jednego Wykonawcy świadczącego obie usługi jednocześnie na wypadek różnego rodzaju nieprzewidzianych zdarzeń, które mogą mieć miejsce w czasie trwania umowy (np. cofnięcie uprawnień na prowadzenie działalności telekomunikacyjnej). Dywersyfikacja ma na celu uchronić Zamawiającego przed utratą dostępu do sieci Internet a tym samym umożliwić Zamawiającemu nieprzerwanie wykonywanie jego statutowych obowiązków.
Wykonawca może wedle własnego wyboru złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy, i wskazuje, że zamówienie może być udzielone jednemu wykonawcy maksymalnie tylko w jednej części.

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający, zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, zaleca, w celu pozyskania informacji mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu umowy, przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie determinuje możliwości złożenia oferty przez Wykonawcę, jak również nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego - ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa w terminie 03 stycznia 2025 r. w godz. 9.00-14.00, po uprzednim skorzystaniu z poniższej procedury.
Z uwagi na obowiązujące w siedzibie Zamawiającego procedury bezpieczeństwa Zamawiający wymaga zastosowania poniższej procedury:
a) przekazanie do Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej (zakładka Pytania/Informacje), nie później niż dnia 31 grudnia 2024 r.:
-obszarów, które są zdaniem Wykonawcy konieczne do objęcia wizją lokalną w celu rzetelnego przygotowania oferty, oraz
-imiennej listy osób (max. 2) umocowanych do dokonania wizji lokalnej, oraz
-wnioskowanej godziny przybycia do siedziby Zamawiającego;
b)Zamawiający potwierdzi termin dokonania wizji dnia 02 stycznia 2025 r.;
c)osoby dokonujące wizji będą zobowiązane do okazania na recepcji w siedzibie Zamawiającego dowodu tożsamości ze zdjęciem;
d)osoby dokonujące wizji będą zobowiązane do podpisania protokołu z odbytej wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.5.) Wartość części: 417600,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia w części 2 jest świadczenie usługi dostępu do sieci Internet wraz z ochroną przed atakami DDoS przez okres 48 miesięcy za pośrednictwem medium w technologii radiowej (łącze zapasowe). Połączenie z Internetem należy zakończyć we wskazanym przez Zamawiającego pomieszczeniu w Warszawie, przy ul. Wroniej 53. Zamawiający dywersyfikuje świadczenie usług dostępu do sieci Internet na dwie różne niezależne technologie i dwóch różnych niezależnych od siebie Wykonawców. Celem dywersyfikacji obu łączy jest uniezależnienie się Zamawiającego od jednego Wykonawcy świadczącego obie usługi jednocześnie na wypadek różnego rodzaju nieprzewidzianych zdarzeń, które mogą mieć miejsce w czasie trwania umowy (np. cofnięcie uprawnień na prowadzenie działalności telekomunikacyjnej). Dywersyfikacja ma na celu uchronić Zamawiającego przed utratą dostępu do sieci Internet a tym samym umożliwić Zamawiającemu nieprzerwanie wykonywanie jego statutowych obowiązków.

Wykonawca może wedle własnego wyboru złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia. Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy, i wskazuje, że zamówienie może być udzielone jednemu wykonawcy maksymalnie tylko w jednej części.

Zamawiający przewiduje możliwość złożenia oferty po odbyciu przez Wykonawcę wizji lokalnej. Zamawiający, zgodnie z art. 131 ust. 2 ustawy Pzp, zaleca, w celu pozyskania informacji mogących być przydatnymi do przygotowania oferty oraz zapoznania się z miejscem realizacji przedmiotu umowy, przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej. Pominięcie wizji lokalnej nie determinuje możliwości złożenia oferty przez Wykonawcę, jak również nie zwalnia Wykonawcy od prawidłowego skalkulowania ceny oferty. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez Wykonawców wizji lokalnej w siedzibie Zamawiającego - ul. Wronia 53, 00-874 Warszawa w terminie 03 stycznia 2025 r. w godz. 9.00-14.00, po uprzednim skorzystaniu z poniższej procedury.
Z uwagi na obowiązujące w siedzibie Zamawiającego procedury bezpieczeństwa Zamawiający wymaga zastosowania poniższej procedury:
a) przekazanie do Zamawiającego za pośrednictwem platformy zakupowej (zakładka Pytania/Informacje), nie później niż dnia 31 grudnia 2024 r.:
-obszarów, które są zdaniem Wykonawcy konieczne do objęcia wizją lokalną w celu rzetelnego przygotowania oferty, oraz
-imiennej listy osób (max. 2) umocowanych do dokonania wizji lokalnej, oraz
-wnioskowanej godziny przybycia do siedziby Zamawiającego;
b)Zamawiający potwierdzi termin dokonania wizji dnia 02 stycznia 2025 r.;
c)osoby dokonujące wizji będą zobowiązane do okazania na recepcji w siedzibie Zamawiającego dowodu tożsamości ze zdjęciem;
d)osoby dokonujące wizji będą zobowiązane do podpisania protokołu z odbytej wizji lokalnej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.5.) Wartość części: 230400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 229665,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237576,96 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 229665,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NETIA S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5260205575 REGON 011566374

7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-822

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 229665,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 236000,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250801,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 236000,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ATMAN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1130059989 REGON 012677986

7.3.3) Ulica: ul. Grochowska 21a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 04-186

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 236100,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 48 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

CZĘŚĆ 1. - rozpoczęcie usługi w przeciągu 30 dni od Zawiadomienia przez Zamawiającego o uruchomieniu usługi z zastrzeżeniem iż usługa nie rozpocznie się wcześniej niż od dnia 01.03.2025 r. o godzinie 00:01 i nie później niż 01.07.2025 r.

CZEŚĆ 2. - rozpoczęcie usługi nie wcześniej niż od dnia 01.08.2025 r. o godzinie 00:01.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.