eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LesznoPrzebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 - Modernizacja auli - Etap I



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 – Modernizacja auli – Etap I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: II Liceum Ogólnokształcące im. Mikołaja Kopernika w Lesznie z Oddziałami Dwujęzycznymi i Międzynarodowymi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001097510

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bolesława Prusa 33

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 65 526 84 85

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: finanse@iilo.leszno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.kopernik-leszno.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/490018

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 – Modernizacja auli – Etap I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17e98cff-f10e-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157554

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00108301/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 - Modernizacja auli- Etap I

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00132630/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: LOII.271.01.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa pomieszczeń w budynku II Liceum Ogólnokształcącego w Lesznie, ul. B. Prusa 33 – Modernizacja auli – Etap I. W budynku Liceum planowane są prace budowlane polegające na wymianie części stolarki wewnętrznej i związanymi z tym poszerzeniami lub zwężeniem otworów, zamurowaniem drzwi do likwidacji. W pomieszczeniu auli planuje się montaż instalacji klimatyzacji, wymianę systemu ogrzewania i montaż oświetlenia ewakuacyjnego. Przewidziano również wymianę fasad przeszklonych wraz z drzwiami ewakuacyjnymi, które łączą aulę z sąsiednimi blokami.2. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV: – CPV: 45000000-7 (Roboty budowlane), – CPV: 45453000-7 (roboty remontowe i renowacyjne), – CPV: 45331200-8 (Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych), –CPV: 45331100-7 (Instalowanie centralnego ogrzewania),– CPV: 45310000-3 (Roboty instalacyjne elektryczne).
3.Przedmiot zamówienia, w ramach Etapu I będącego przedmiotem niniejszego postępowania, obejmuje wykonanie w szczególności następujących robót:
a) roboty branży elektrycznej: - pełny zakres załączonego do niniejszej SWZ opracowania projektowego. b) roboty branży sanitarnej:- demontaż grzejników zabudowanych w podposadzkowych kanałach grzewczych oraz montaż nowych, naściennych grzejników w pomieszczeniu L.1.01 (aula);- wymiana grzejników w pomieszczeniach L.0.01 i L.0.7 (aula);- grzejniki wraz z wymaganą przebudową instalacji c.o. c) roboty branży ogólnobudowlanej:- demontaż istniejących fasad i wymianę na FW1, FW2, FW3, FW4 w pomieszczeniu L.1.01 (aula);
- powiązane z ww. pracami przemurowania/zamurowania ścian w klasie EI120 wraz z tynkowaniem, szpachlowaniem i malowaniem - zgodnie z załączonym do SWZ projektem budowlanym pełnobranżowym (Załącznik nr 10 do SWZ), Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 12 do SWZ) oraz zakresem robót przedstawionym w załączonych do niniejszej SWZ przedmiarach robót (Załącznik nr 11 do SWZ). 4. UWAGA!
Załączona do niniejszej SWZ dokumentacja projektowa dotyczy szerszego zakresu zamierzenia budowlanego. Roboty, będące przedmiotem niniejszego postępowania, dotyczą wyłącznie Etapu I i obejmują prace wskazane w przedmiarach robót stanowiących Załącznik nr 11 do SWZ. 5. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w:
1) Umowie, SWZ oraz Ofercie Wykonawcy,
2) projekcie budowalnym pełnobranżowym,
3) specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) przedmiarach robót,
5) obowiązujących normach, przepisach technicznych i zasadach wiedzy technicznej z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:
1) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz obowiązujących normach; 2) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie; 3) Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t. j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213). 4) powstałe podczas prowadzenia robót odpady zagospodaruje Wykonawca. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 779 ze zm.) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej. 6. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń technicznych równoważnych opisywanym w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz w przedmiarach robót. 7 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisane przez Zamawiającego w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach robót obowiązany jest wykazać w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że oferowane przez niego materiały, urządzenia techniczne i elementy wyposażenia spełniają w równoważnym stopniu wymagania określone przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. 8. W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych lub w przedmiarach robót wskazana została nazwa handlowa lub znak towarowy materiału bądź urządzenia technicznego, to charakteryzujące tak opisany materiał lub urządzenia techniczne parametry i cechy techniczne oraz posiadane atesty i certyfikaty stanowią warunek równoważności dla rozwiązań zamiennych. Należy przyjąć, że wszystkim wskazanym znakom towarowym lub nazwom pochodzenia materiałów zaproponowanych i występujących w dokumentacji postępowania towarzyszą wyrazy „lub równoważny”, co oznacza, że dopuszcza się zastosowanie urządzeń i materiałów o cechach nie gorszych niż opisywane w ww. dokumentacji, tj. spełniających wymagania techniczne, funkcjonalne i jakościowe co najmniej takie jak wskazane w projekcie budowalnym pełnobranżowym, STWiORB, przedmiarach robót lub lepsze. Wykonawca, który zdecyduje się stosować urządzenia i materiały równoważne opisywanym w ww. dokumentacji, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone w załączonych do SWZ dokumentach.9. Roboty będą podlegały odbiorowi częściowemu i końcowemu. 10. Zamawiający dopuszcza przed odbiorem końcowym możliwość dokonania jednego odbioru częściowego robót, przy czym wartość odbioru częściowego nie może przekraczać 70% wartości umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą. Zasady odbioru częściowego i odbioru końcowego oraz sposób ich rozliczenia opisane zostały we wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 9 do SWZ. Zawansowanie robót musi być większe od wartości robót podlegających odbiorowi. Zaawansowanie robót będą potwierdzać Inspektorzy Nadzoru.11. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia, uwzględniając postanowienia Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 roku nr 6 poz.69), w szczególności Wykonawca zabezpieczy teren budowy w taki sposób, aby dzieci nie miały możliwości dostępu do miejsca wykonywania prac, dróg dojazdu pojazdów na teren budowy oraz ciągów komunikacyjnych używanych przez pracowników Wykonawcy.12. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony prowadzonego postępowania: https://platformazakupowa.pl/transakcja/490018

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła tylko jedna oferta. Oferta Wykonawcy została, na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14) ustawy Pzp, odrzucona. W związku z powyższym Zamawiający, działając na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Pzp, unieważnił przedmiotowe postępowanie z uwagi na fakt, iż jedyna oferta złożona w niniejszym postępowaniu podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305000,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.