eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie podobnych robót budowlanych - remont szatni - ETAP I w ramach postępowania w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 264"



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie podobnych robót budowlanych – remont szatni – ETAP I w ramach postępowania w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 264"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ochota

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Grójecka 17a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-021

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ochota.wzp@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ochota.um.warszawa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie podobnych robót budowlanych – remont szatni – ETAP I w ramach postępowania w ramach zadania inwestycyjnego pn. „Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 264"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-86fda8fe-f69b-4569-aa1b-9aa9dc742235

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157643

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028311/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 264 przy ul. W. Skorochód - Majewskiego 17"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Roboty będące przedmiotem niniejszego zamówienia stanowią powtórzenie podobnych robót, jakie były wykonywane w ramach zamówienia podstawowego nr 17/2024/AGR, zakończonego podpisaną umową nr OCH/V/WIR/C/27/5345/2024 z dnia 12.09.2024r. Udzielenie zamówienia na roboty zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 2024/BZP 00409166 z dnia 11.07.2024 i w SWZ dla postępowania nr 17/2024/AGR, a ich wartość została uwzględniona przy szacowaniu zamówienia podstawowego. Tym samym zostały spełnione wszystkie przesłanki udzielenia zamówienia w trybie z wolnej ręki.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d3bea2b8-2266-407c-9e89-212aa7199e15

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 2/2025/MKU

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania jest powtórzenie podobnych robót, jakie wykonywane są w ramach zamówienia podstawowego nr 17/2024/AGR, zakończonego podpisaną umową nr OCH/V/WIR/C/27/5345/2024 z dnia 12.09.2024 r.
Szczegółowy opis i zakres robót zawarty został w Dokumentacji projektowej oraz Projektowanych Postanowieniach Umowy, stanowiących załączniki do zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MADE IN TERIOR Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1231267229

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 348215,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.