Og³oszenie z dnia 2021-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00234617/01 - Wynik z dnia 2021-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezo³owiowej Pb-95, oleju napêdowego oraz gazu p³ynnego LPG na stacjach benzynowych wykonawcy przez samochody Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto Szczecin Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005433353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gen. Sikorskiego 3
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-323
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mopr.szczecin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.mopr.szczecin.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - inny zamawiaj±cy
jednostka organizacyjna Gminy Miasto Szczecin
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezo³owiowej Pb-95, oleju napêdowego oraz gazu p³ynnego LPG na stacjach benzynowych wykonawcy przez samochody Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-5770f061-03eb-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00157679
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00042004/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.2 Bezgotówkowe tankowanie benzyny bezo³owiowej Pb-95, oleju napêdowego oraz gazu p³ynnego LPG na stacjach benzynowych wykonawcy przez samochody Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://bip.mopr.szczecin.pl , https://miniportal.uzp.gov.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/portal
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1) Ofertê i o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
2) Podmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, o których mowa w rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy i wymagane zapisami SWZ sk³ada siê w formie elektronicznej (tj. przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3) Sposób sporz±dzenia podmiotowych ¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ elektronicznych musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie oraz rozporz±dzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.
4) Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w niniejszym postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularz do komunikacji”.
5) Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
6) Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularz do komunikacji” wynosi 150 MB.
7) Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
8) Zamawiaj±cy zamieszcza link do postêpowania oraz ID postêpowania na stronie internetowej prowadzonego postêpowania. Dane postêpowanie mo¿na wyszukaæ równie¿ na Li¶cie wszystkich postêpowañ w miniPortalu, wybieraj±c wcze¶niej opcjê „Dla Wykonawców” lub na stronie g³ównej z zak³adki Postêpowania.
9) Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Funkcjonalno¶æ do zaszyfrowania oferty przez wykonawcê jest dostêpna dla wykonawców na miniPortalu, w szczegó³ach danego postêpowania. W formularzu oferty wykonawca zobowi±zany jest podaæ adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona bêdzie korespondencja zwi±zana z postêpowaniem.
10) Sposób z³o¿enia oferty, w tym zaszyfrowania oferty opisany zosta³ w „Instrukcji u¿ytkownika”, dostêpnej na stronie: https://miniportal.uzp.gov.pl/
11) Wykonawca mo¿e przed up³ywem terminu do sk³adania ofert wycofaæ ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu. Sposób wycofania oferty zosta³ opisany w „Instrukcji u¿ytkownika” dostêpnej na miniPortalu.
12) Wykonawca po up³ywie terminu do sk³adania ofert nie mo¿e skutecznie dokonaæ zmiany ani wycofaæ z³o¿onej oferty.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 2. Nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, je¿eli wykonawca, wraz z przekazaniem takich informacji, zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, ¿e zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za ujawnienie tych informacji, w sytuacji, gdy wykonawca nie wydzieli tych informacji i odpowiednio nie oznaczy. Wykonawca nie mo¿e zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 ustawy.
3. W sytuacji, gdy wykonawca zastrze¿e w ofercie informacje, które nie stanowi± tajemnicy przedsiêbiorstwa lub s± jawne na podstawie przepisów ustawy lub odrêbnych przepisów, informacje te bêd± podlega³y udostêpnieniu na takich samych zasadach, jak pozosta³e niezastrze¿one dokumenty.
4. Zamawiaj±cy udostêpnia dane osobowe, o których mowa w art. 10 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)(Dz.Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1, z pó¼n. zm.), zwanego dalej „RODO”, w celu umo¿liwienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej, o których mowa w ustawie, do up³ywu terminu do ich wniesienia.
5. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 „RODO”, zamawiaj±cy informuje, ¿e:
a) administratorem i podmiotem przetwarzaj±cym wszelkie dane osobowe osób fizycznych zwi±zanych z niniejszym postêpowaniem jest Gmina Miasto Szczecin – Miejski O¶rodek Pomocy Rodzinie w Szczecinie,
b) Kontakt do inspektora ochrony danych osobowych w Miejskim O¶rodku Pomocy Rodzinie w Szczecinie tel. 91 48 57 542. iod@mopr.szczecin.pl,
c) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym,
d) odbiorcami ww. danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 73 ustawy oraz umowy dofinansowania (je¿eli dotyczy),
e) ww. dane osobowe bêd± przechowywane, bêd± odpowiednio:
- przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego albo przez ca³y okres obowi±zywania umowy w sprawie zamówienia publicznego- je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata,
- przez okres, o którym mowa w art. 125 ust. 4 lit. d) w zw. z art. 140 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego nr 1303/2013 z dnia 17.12.2013 r. w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE,
- do czasu przeprowadzenia archiwizacji dokumentacji – w zakresie okre¶lonym w przepisach o archiwizacji,
f) obowi±zek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy,
g) w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO
Szczegó³owo opisane w SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 341-7.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Bezgotówkowe tankowanie oleju napêdowego, gazu p³ynnego LPG i benzyny bezo³owiowej o liczbie oktanowej 95, zwanych dalej „paliwami”, na stacjach benzynowych wykonawcy przez samochody Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie, przy u¿yciu kart paliwowych lub w systemie równowa¿nym.
2. Wykonawca zobowi±zany jest zapewniæ zamawiaj±cemu tankowanie paliwa przez 7 dni w tygodniu w godzinach od 6- 22.
3. Tankowanie paliwa odbywaæ siê bêdzie na stacjach paliw wskazanych przez wykonawcê na terenie miasta Szczecin, przy czym zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo równie¿ do tankowania paliw na stacjach poza terenem miasta Szczecin a nale¿±cych do floty wykonawcy.
4. Upowa¿nieni pracownicy zamawiaj±cego uprawnieni bêd± do bezgotówkowych tankowañ pojazdów zamawiaj±cego.
5. Paliwo musi odpowiadaæ parametrom aktualnie obowi±zuj±cej Polskiej Normy oraz spe³niaæ wymagania jako¶ciowe zgodnie z rozporz±dzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych paliw ciek³ych (Dz. U. 2015 r. poz. 1680). Na ¿±danie zamawiaj±cego wykonawca zobowi±zany jest dostarczyæ dokumenty wskazuj±ce na zachowanie wymogów jako¶ci paliw w tym w szczególno¶ci atesty.
6. Zamawiaj±cy przewiduje, i¿ w trakcie trwania umowy zamówi:
- maksymalnie 45 000 litrów oleju napêdowego,
- maksymalnie 8 700 litrów benzyny bezo³owiowej Pb – 95 oraz,
- maksymalnie 1 400 litrów gazu p³ynnego LPG.
7. Wykonawca wyda w ci±gu 10 dni roboczych dni od dnia zawarcia umowy do 79 kart umo¿liwiaj±cych dokonywanie bezgotówkowych transakcji u operatorów prowadz±cych stacje paliw wykonawcy.
W tym :
a) do 50 kart paliwowych na okaziciela,
b) do 29 kart paliwowych z numerem rej. pojazdu.
8. W przypadku zamówienia przez zamawiaj±cego mniejszej od maksymalnej ilo¶ci paliwa wskazanej w pkt 6, wykonawcy nie bêd± przys³ugiwa³y ¿adne roszczenia z tego tytu³u wobec zamawiaj±cego, z tym zastrze¿eniem, ¿e Zamawiaj±cy przewiduje, ¿e zamówi nie mniej ni¿:
- 25 000 litrów oleju napêdowego
- 5 000 litrów benzyny bezo³owiowej,
- 300 litrów gazu p³ynnego LPG
Szczegó³owo opisane w SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09134100-8 - Olej napêdowy
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09132100-4 - Benzyna bezo³owiowa
09133000-0 - Skroplony gaz ropopochodny (LPG)
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-12-31
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: liczba stacji na Lewobrze¿nej i Prawobrze¿nej stronie Szczecina
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mo¿e ubiegaæ siê wykonawca, który spe³nia poni¿ej okre¶lone warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane przepisami prawa uprawnienia do prowadzenia dzia³alno¶ci zawodowej je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami p³ynnymi wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki zgodnie z ustaw± z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2021 r. poz. 716).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielnie zamówienia ww. dokument sk³ada ten z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±, który w ramach konsorcjum bêdzie odpowiada³ za realizacjê czynno¶ci objêtych koncesj±
2) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca posiada wymagane zdolno¶ci techniczne i/lub zawodowe zapewniaj±ce nale¿yte wykonanie zamówienia, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje co najmniej 2 stacjami paliw na Lewobrze¿nej stronie Szczecina oraz 1 stacj± na Prawobrze¿nej stronie Szczecina.
W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia ww. warunek wykonawcy mog± spe³niaæ ³±cznie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia wraz z o¶wiadczeniem podmiotu udostêpniaj±cego zasoby potwierdzaj±cym brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wg wzoru stanowi±cego za³±cznik na 4 do SWZ). Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby mo¿e byæ zast±pione innym ¶rodkiem dowodowym potwierdzaj±cym, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tego podmiotu.
Uwaga! ww. dokument nale¿y z³o¿yæ tylko wtedy, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotu udostêpniaj±cego zasoby.
b) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wskazuj±ce, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.
Uwaga! ww. dokument nale¿y z³o¿yæ w przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez zamawiaj±cego, które nale¿y z³o¿yæ na wezwanie, o którym mowa w art. 274 ust. 1 ustawy na potwierdzenie, ¿e wykonawca spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w Rozdziale V pkt 1 SWZ:
1) Koncesja na obrót paliwami ciek³ymi, wa¿n± przynajmniej na okres realizacji umowy, zgodnie z art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne w zakresie obrotu paliwami objêtymi niniejszym zamówieniem, tj. benzyn± bezo³owiow±, olejem napêdowym oraz gazem p³ynnym LPG.
2) Wykaz stacji paliw na Lewobrze¿nej i Prawobrze¿nej stronie Szczecina.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz oferty, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ.2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu (odpowiednio wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby) jest umocowana do jego reprezentowania; wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ w za³±czniku nr 1 do SWZ (formularz oferty) dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
3) Pe³nomocnictwa lub inne dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia), je¿eli w imieniu (odpowiednio: wykonawcy, podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia) dzia³a osoba, której umocowanie do reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2).
4) O¶wiadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców.
5) O¶wiadczenie wykonawcy o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 3 do SWZ;
Uwaga! W przypadku wspólnego ubiegania siê wykonawców o udzielenie zamówienia ww. dokument sk³ada ka¿dy z wykonawców, w zakresie, w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
6) O¶wiadczenie wykonawcy o podleganiu na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SWZ;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy.2. Pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 1 nale¿y do³±czyæ do oferty.
3. Wszelk± korespondencjê w postêpowaniu zamawiaj±cy kieruje do pe³nomocnika.
4. Wspólnicy spó³ki cywilnej s± wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia i maj± do nich zastosowanie zasady okre¶lone w pkt 1 – 3 niniejszego rozdzia³u.
5. Przed podpisaniem umowy wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia bêd± mieli obowi±zek przedstawiæ zamawiaj±cemu kopiê umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców, zawieraj±c±, co najmniej:
1) zobowi±zanie do realizacji wspólnego przedsiêwziêcia gospodarczego obejmuj±cego swoim zakresem realizacjê przedmiotu zamówienia,
2) okre¶lenie zakresu dzia³ania poszczególnych stron umowy,
3) czas obowi±zywania umowy, który nie mo¿e byæ krótszy, ni¿ okres obejmuj±cy realizacjê zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zmiany postanowieñ umowy mog± nast±piæ w przypadku:a) gdy wyst±pi± obiektywne niezale¿nie od woli stron umowy okoliczno¶ci skutkuj±ce potrzeb± zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy. Zmiana powy¿sza mo¿e zostaæ wprowadzona na pisemny wniosek strony umowy, wskazuj±cy okoliczno¶ci i uzasadnienie dla zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy o okre¶lony czas;
b) zmiany stawki od podatku od towarów i us³ug, o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret pierwszy ustawy pzp, - warto¶æ umowy netto nie zmieni siê, a okre¶lona w aneksie warto¶æ brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów,
c) zmiany podatku akcyzowego, o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret pierwszy ustawy pzp, - warto¶æ umowy ulegnie zmianie o warto¶æ zmiany kosztów ponoszonych w zwi±zku ze zmian± stawki podatku akcyzowego,
d) zmiany, o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret drugi ustawy pzp, - wynagrodzenie wykonawcy ulegnie modyfikacji, o warto¶æ wynikaj±c± ze zmiany wynagrodzeñ za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie do wysoko¶ci zmienionego minimalnego wynagrodzenia za pracê albo do wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, z uwzglêdnieniem wszystkich obci±¿eñ publicznoprawnych od kwoty wzrostu minimalnego wynagrodzenia,
e) zmiany, o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret trzeci ustawy pzp, - wynagrodzenie wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu wykonawcy jaki bêdzie on zobowi±zany ponie¶æ przy uwzglêdnieniu tej zmiany, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty netto wynagrodzenia osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie,
f) zmiany, o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b tiret czwarty ustawy pzp, - wynagrodzenie wykonawcy ulegnie modyfikacji o warto¶æ zmiany ca³kowitego kosztu, jaki bêdzie on zobowi±zany dodatkowo ponie¶æ w celu uwzglêdnienia tej zmiany w odniesieniu do osób bezpo¶rednio wykonuj±cych zamówienie.
3. Z zastrze¿eniem ust. 2 lit b) i c), zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia, o której mowa w art. 436 pkt 4 lit. b ustawy pzp obowi±zywaæ bêdzie od dnia zawarcia aneksu i bêdzie obejmowaæ wyrównanie za okres od dnia wej¶cia w ¿ycie zmian, o których mowa w art. 436 pkt. 4 lit. b ustawy pzp, lecz nie wcze¶niej ni¿ od dnia z³o¿enia przez wykonawcê wniosku o wprowadzenie zmian- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê.
4. W przypadku, gdy w okresie obowi±zywania umowy, z przyczyn obiektywnych, niezale¿nych od zamawiaj±cego (np. z powodu znacznego zwiêkszenia zu¿ycia paliw w porównaniu z szacunkami przyjêtymi przed zawarciem umowy) wyst±pi konieczno¶æ zamówienia wiêkszej ilo¶ci paliw, powy¿ej warto¶ci maksymalnych okre¶lonych w Rozdziale XV pkt 6 SWZ i § 1 ust. 2 umowy, dopuszcza siê zmianê przytoczonych warto¶ci i zamówienie wiêkszych ilo¶ci paliw, jednak¿e nie wiêcej ni¿ do 10% ogólnej ilo¶ci zamawianych paliw. Zmiany o których mowa w niniejszym punkcie, nie mog± prowadziæ do zwiêkszenia maksymalnej wysoko¶ci zobowi±zañ zamawiaj±cego wobec wykonawcy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpny na ePUAP i na miniPortalu
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-02 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia dokumentów, o których mowa w § 4 Rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy.INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Analiza mo¿liwo¶ci przebudowy toru wodnego w Porcie Dar³owo.
- Dostawa sprzêtu komputerowego i oprogramowania
- ¦wiadczenie us³ug cateringowych w pierwszej po³owie 2025 roku dla Zespo³u ¯³obków Miejskich w Szczecinie.
- Odbiór odpadów komunalnych wytworzonych na obiektach Zak³adu Us³ug Komunalnych w Szczecinie (w podziale na czê¶ci)
- Kompleksowe sprz±tanie pomieszczeñ biurowych w lokalach ZARR S.A wraz z utrzymaniem terenu posesji (tereny zielone i utwardzone) w okresie od 01 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2026 roku
- ¦wiadczenie us³ug serwisowych systemów InfoMedica/AMMS oraz infrastruktury krytycznej IT dla SP ZOZ MSWiA w Szczecinie.
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie tankowania oleju napêdowego w 2025 roku"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- Bezgotówkowy zakup benzyny bezo³owiowej i oleju napêdowego na potrzeby Zak³adu Gospodarki Komunalnej w Rydu³towach
- Dostawa paliw p³ynnych do pojazdów bêd±cych w zasobach Nadle¶nictwa ¯migród w roku 2025
- "Zakup paliw p³ynnych do samochodów i sprzêtu s³u¿bowego Powiatowego Zarz±du Dróg w Ja¶le".
- DOSTAWA PALIW P£YNNYCH DO POJAZDÓW I URZ¡DZEÑ BÊD¡CYCH W DYSPOZYCJI ZARZ¡DU DRÓG POWIATOWYCH W RYKACH W ROKU 2025
wiêcej: Benzyna bezo³owiowa »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.