Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00124423/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.3.) Oddział zamawiającego: Województwo Lubuskie – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Zielonej Górze
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 081048430
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 36
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 323 18 80
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@rops.lubuskie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rops.lubuskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10690111.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8c40ef12-fa66-4426-b5d6-e8d7d1ba6504
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00032614/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.16 Kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „Efekt synergii – koordynacja lubuskiego włączenia społecznego”, działanie 04.13 Wysokiej jakości system włączenia społecznego w ramach FERS 2021-2027 współfinansowany ze środków EFS Plus, w ramach typu projektów pn. Działania ROPS w zakresie usług społecznych, pomocy społecznej, ES i aktywnej integracji, służące włączeniu społecznemu, realizowane na poziomie wojewódzkim2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00124423
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ROPS.V.5.19.2025.AC
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 35772,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja prac Regionalnego Komitetu Rozwoju Ekonomii Społecznej w Województwie Lubuskim (RKRES) w 2025 roku, tj. organizacja 4 posiedzeń RKRES dla ok. 30 osób każde posiedzenie i 2 spotkań grup roboczych dla ok. 10 osób każde spotkanie. W zakres obowiązków wykonawcy i organizacji wchodzi:
- zapewnienie eksperta na 4 posiedzenia RKRES w przypadku zaistnienia takiej konieczności;
- zapewnienie sali i poczęstunku na 4 posiedzenia RKRES i 2 spotkania grup roboczych;
- zwrot kosztów delegacji w ramach 4 posiedzeń dla członków RKRES (ok. 25 członków RKRES z terenu woj. lubuskiego);
- opracowywanie programów posiedzeń/spotkań, harmonogramu, sprawozdań w porozumieniu z Zamawiającym.
2. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SWZ.
4. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
5. Pozostałe warunki realizacji zamówienia regulują zapisy projektu umowy, która stanowi załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
80522000-9 - Seminaria szkoleniowe
79951000-5 - Usługi w zakresie organizowania seminariów
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
55320000-9 - Usługi podawania posiłków
55400000-4 - Usługi podawania napojów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 43000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spółdzielnia Socjalna Nasze Zaodrze
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9731022417
7.3.3) Ulica: 66-112 Nietkowice 97a
7.3.4) Miejscowość: Nietkowice
7.3.5) Kod pocztowy: 66-112
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NASZE ZAODRZE"
jakie przetargi wygrała firma
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "NASZE ZAODRZE"
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 43000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-19INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- DOSTAWA I WDROŻENIE SYSTEMU INFORMATYCZNEGO TYPU CRIS
- Organizacja wizyt zawodowych u lubuskich pracodawców oraz w Branżowych Centrach Umiejętności (BCU) w woj. lubuskim
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miasta Zielona Góra - monitory
- "Kompleksowa organizacja wyjazdowej misji gospodarczej do Włoch połączonej z udziałem w targach TUTTOFOOD 2025 oraz organizacją stoiska promocyjnego podczas targów"
- Przeprowadzenie szkolenia - ,,Zaawansowane bezpieczeństwo sieci informatycznych" ( powiat wschowski)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przeprowadzenie kursów na operatora harwestera i forwardera w ramach projektu "Praktyka czyni mistrza w zawodzie - podniesienie jakości kształcenia zawodowego w Zespole Szkół CKZ Bujny"
- Świadczenie usługi cateringowej podczas spotkania wielkanocnego studentów, doktorantów i pracowników Wydziału Inżynierii Chemicznej i Procesowej Politechniki Warszawskiej
- Organizacja szkolenia kompetencyjnego i wizyt studyjnych dla przedstawicieli kadry pomocy i integracji społecznej z terenu województwa lubelskiego.
- Organizacja wizyt zawodowych u lubuskich pracodawców oraz w Branżowych Centrach Umiejętności (BCU) w woj. lubuskim
- Wykonanie usługi dożywiania dzieci w szkołach i przedszkolach na terenie Gminy Dzikowiec
- Zap.m.noc.,m.park.,s.konf.oraz real.usł.gast.na potrz.przepr.semin.16.05.2025r.w Krakowie w ram.proj."Wsp.poz we wdr.st.akr."real.przezCMJwOZwram.progr.Fund.Eur.dlaRozw.Społ.2021-27współf.ześr.EFSP
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.