Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00122785/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Sulechów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sulechów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000526765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 6
1.5.2.) Miejscowość: Sulechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 683851120
1.5.8.) Numer faksu: 683854686
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sulechow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.sulechow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcfa9bb1-bc20-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utrzymanie zieleni na terenie Gminy Sulechów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcfa9bb1-bc20-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157728
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00043090/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Utrzymanie zieleni
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00122785
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPB.271.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez Wykonawcę usług komunalnych w zakresie utrzymania zieleni na terenach wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia. Zakres zamówienia obejmuje zakres jak w załączniku nr 4 do SWZ, w tym między innymi:
1. Koszenie trawników z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy
W zakresie obejmującym koszenie trawników z załadunkiem i wywozem skoszonej trawy: Czynność polega na zbieraniu zalegających na trawniku odpadów (papier, folie itp.), wykoszeniu trawników wg wykazu zamieszczonego w tabeli nr 1, załadowaniu odpadów pozostających po skoszeniu wraz z zebranymi w trakcie prac przygotowawczych odpadami komunalnymi na środek transportu przystosowany do tego celu i przekazaniu ich do zagospodarowania. Wysokość koszenia winna być jednakowa na całej powierzchni, gwarantująca estetyczny wygląd trawnika po skoszeniu. Koszt usługi oprócz koszenia obejmuje koszty prac przygotowawczych tj. zebranie odpadów zagrażających bezpieczeństwu koszenia oraz pogarszających estetykę trawnika oraz pracę ludzi.
2. Wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem.
W zakresie obejmującym wygrabianie liści z załadunkiem i wywozem: Czynność polega na wygrabieniu, w razie potrzeby zamieceniu liści z terenów parków i skwerów wymienionych w tabeli nr 2, usunięciu ich wraz z zebranymi innymi odpadami (papier, szkło itp.) i przekazaniu do zagospodarowania. Cena obejmuje koszty robocizny, sprzętu i transportu oraz zagospodarowania odpadów.
3. Porządkowanie i utrzymanie bieżące czystości alejek w parkach.
W zakresie obejmującym porządkowanie i utrzymanie bieżące czystości alejek w parkach: Czynność obejmuje usunięcie liści, śmieci itp. odpadów poprzez zebranie ręczne lub zamiatanie oraz w razie potrzeby usunięcie chwastów. Wykaz terenów wymieniono w tabeli nr 3. Zebrane odpady należy przekazać do zagospodarowania. Cena obejmuje pracę ludzi, sprzętu, koszty transportu i koszt zagospodarowania zebranych odpadów.
4. Przycinanie żywopłotów wraz z zebraniem i wywozem odpadów.
W zakresie obejmującym przycinanie żywopłotów wraz z zebraniem i wywozem odpadów: Czynność polega na jednokrotnym przycinaniu żywopłotów wg wykazu (tabela nr 4) wraz z zebraniem ściętych gałęzi oraz znajdujących się w bezpośredniej bliskości żywopłotu, odpadów. Zebrane odpady należy przekazać do zagospodarowania. Cena obejmuje pracę ludzi, sprzętu oraz koszty transportu i zagospodarowania odpadów.
5. Koszenie trawy kosiarką rotacyjną.
W zakresie obejmującym koszenie trawy kosiarką rotacyjną: Czynność polega na wykoszeniu trawy na terenach zieleni wg wykazu (tabela nr 5), przy użyciu sprzętu mechanicznego, samobieżnego lub ciągnionego. Czynność obejmuje ponadto prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, które należy przekazać do zagospodarowania. Czynność nie obejmuje zebrania skoszonej trawy. Cena obejmuje prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, pracę sprzętu i obsługi oraz koszt zagospodarowania zebranych w trakcie prac przygotowawczych odpadów.
6. Wykaszanie poboczy dróg gminnych i innych terenów gminnych.
W zakresie obejmującym wykaszanie poboczy dróg gminnych i innych terenów gminnych: Czynność polega na wykoszeniu 2-krotnym w sezonie wegetacyjnym (na szerokość 1,5m z każdej strony) poboczy dróg gminnych wg wykazu (tabela nr 6), a także innych terenów gminnych wskazanych przez Zamawiającego przy użyciu sprzętu mechanicznego, samobieżnego lub ciągnionego, a w razie potrzeby sprzętu ręcznego. Czynność obejmuje ponadto prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, które należy przekazać do zagospodarowania. Czynność nie obejmuje zebrania skoszonej trawy. Cena obejmuje prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, pracę sprzętu i obsługi oraz zagospodarowania zebranych w trakcie prac przygotowawczych odpadów.
7. Wykaszanie poboczy ścieżek rowerowych.
W zakresie obejmującym wykaszanie poboczy ścieżek rowerowych: czynność polega na wykoszeniu 2-krotnym w sezonie wegetacyjnym (na szerokość 1,0 m z każdej strony) poboczy ścieżek rowerowych o łącznej długości wynoszącej 11 km wg wykazu (tabela nr 7), przy użyciu sprzętu mechanicznego, samobieżnego lub ciągnionego, a w razie potrzeby sprzętu ręcznego. Czynność obejmuje ponadto prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, które należy przekazać do zagospodarowania. Czynność obejmuje zebranie skoszonej trawy. Cena obejmuje prace przygotowawcze tj. zebranie odpadów i innych przedmiotów zagrażających bezpieczeństwu koszenia, pracę sprzętu i obsługi oraz zagospodarowania zebranych w trakcie prac przygotowawczych odpadów.
8. Utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo-rekreacyjnych.
W zakresie obejmującym utrzymanie zieleni na terenie obiektów zabawowo- rekreacyjnych: Czynność polega na usuwaniu chwastów oraz wykaszaniu roślinności i oczyszczeniu urządzeń ze skoszonej trawy 3-krotnie w sezonie wegetacyjnym. Wykaz obiektów zabawowo-rekreacyjnych podano w tabeli nr 8.
9. Urządzanie rabat, gazonów i donic (nasadzenia jednoroczne).
W zakresie obejmującym urządzanie rabat, gazonów i donic (nasadzenia jednoroczne):
czynność polega na przygotowaniu gleby na wyznaczonych pod nasadzenia rabatach, gazonach i donicach wg wykazu (tabela nr 9), zastosowaniu odpowiedniego nawożenia i wykonaniu nasadzeń sadzonek zakupionych przez Wykonawcę, na jego koszt.
W przypadku donic należy je rozstawić w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a po zakończeniu wegetacji nasadzeń donice zebrać i przetransportować do miejsca magazynowania. Cena obejmuje koszty zakupu sadzonek, niezbędnych materiałów oraz robociznę i koszty transportu i sprzętu.
10. Pielęgnacja rabat, gazonów, donic i skalniaków.
W zakresie obejmującym pielęgnację rabat, gazonów donic i skalniaków: czynność polega na pieleniu, uzupełnieniu brakującej ziemi lub kory na rabatach, w gazonach, donicach i skalniakach wg wykazu (tabela nr 10), a także usunięciu nasadzeń przekwitłych, uschniętych lub obumarłych. Powstałe w trakcie wykonywania prac odpady należy przekazać do zagospodarowania. Zakup ziemi i kory obciąża Wykonawcę.
11. Podlewanie rabatów, gazonów, donic i skalniaków.
W zakresie obejmującym podlewanie rabat, gazonów, donic i skalniaków: Czynność polega na podlewaniu nasadzeń w rabatach, gazonach, donicach i skalniakach znajdujących się na terenie miasta wg wykazu (tabela nr 10). Cena obejmuje pracę ludzi i sprzętu transportowego oraz koszty poboru wody, które obciążają Wykonawcę.
12. Podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów.
W zakresie obejmującym podlewanie młodych nasadzeń drzew i krzewów: Czynność polega na podlewaniu nasadzeń drzew i krzewów wprowadzonych w bieżącym roku, a także w latach ubiegłych wg wskazań Zamawiającego. Cena obejmuje pracę ludzi i sprzętu transportowego oraz koszty poboru wody, które obciążają Wykonawcę.
13. Urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie) wg wskazania Zamawiającego.
W zakresie obejmującym urządzanie nowych rabat, skalniaków (nasadzenie wieloletnie) wg wskazania Zamawiającego: Czynność polega na urządzeniu rabat lub skalniaków we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Prace winny obejmować przygotowanie terenu pod nasadzenia (wybranie kamieni, dowiezienie odpowiedniej gleby, nawożenie itp.) i wykonanie nasadzeń sadzonek zakupionych przez Wykonawcę.
14. Urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego.
W zakresie obejmującym urządzanie terenów zielonych wg wskazań Zamawiającego: Czynność polega na urządzeniu terenów zielonych we wskazanych przez Zamawiającego miejscach. Prace winny obejmować przygotowanie terenu tj. jego wyrównanie, a w razie potrzeby jego odchwaszczenie mechaniczne lub środkami chemicznymi zakupionymi przez Wykonawcę na jego koszt, oczyszczenie z kamieni, wycinkę wskazanych przez Zamawiającego drzew i krzewów, karczowanie pni. We wskazanych przez Zamawiającego przypadkach również dowiezienie ziemi, jej rozplantowanie oraz posianie trawy i posadzenie krzewów. Cena obejmuje całość wykonanych prac wraz z ewentualnym zakupem środka chemicznego oraz trawy z wyłączeniem zakupu krzewów, którego dokonuje Zamawiający.
15. Sadzenie drzew.
W zakresie obejmującym sadzenie drzew: Czynność polega na dowiezieniu sadzonek zakupionych przez Zamawiającego do miejsca sadzenia wskazanego przez Zamawiającego, wykonaniu nasadzeń zgodnie ze sztuką ogrodniczą, osadzeniu palików, przycięciu gałęzi i przywiązaniu pnia, rozplantowaniu pozostałej ziemi. Przy sadzeniu należy stosować kołki do drzewek w ilości 2 szt., grubości minimum 6 cm. Wysokość palika wystającego nad gruntem powinna być odpowiedniej wysokości w stosunku do wielkości sadzonki, tj. takiej, by zachować jej stabilność. Jako wiązadło stosować taśmę elastyczną, parcianą o szerokości minimum 3cm. Ustawienie palików i przywiązanie do nich taśmą –należy do Wykonawcy. Korzenie złamane i uszkodzone należy przed sadzeniem przyciąć. Po umieszczeniu systemu korzeniowego w dole na drzewko i zasypaniu ziemią, należy prawidłowo ubić ziemię wokół pnia, uformować misę i podlać. Cena obejmuje pracę ludzi, transportu i sprzętu. Termin wykonania nasadzeń każdorazowo uzgodni Zamawiający z 14-dniowym wyprzedzeniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
77211400-6 - Usługi wycinania drzew
77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew
77211600-8 - Sadzenie drzew
77300000-3 - Usługi ogrodnicze
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 823527,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 823527,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 823527,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sulechowskie Przedsiębiorstwo Komunalne „SuPeKom” sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97792265100000
7.3.3) Ulica: ul. Poznańska 18
7.3.4) Miejscowość: Sulechów
7.3.5) Kod pocztowy: 66-100
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SULECHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "SUPEKOM" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SULECHOWSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO KOMUNALNE "SUPEKOM" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 823527,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 275 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiornika retencyjnego w miejscowości Sienno
- Utrzymanie terenów zielonych (wycinka/przycinka drzew w pasach drogowych, pielęgnacja terenów zielonych - ronda) na terenie Gminy Komorniki w 2025 roku
- Nasadzenia i pielęgnacja roślin jednorocznych i wieloletnich na terenie miasta Jasła w 2025 r.
- Wykonywanie na terenie miasta Otwocka prac w zakresie pielęgnacji i wycinki drzew oraz wycinki krzewów w 2025 r. (...)na terenie miasta położonym na południowy zachód od linii kolejowej.
- Zakładanie i utrzymanie rabat sezonowych na terenie miasta Tychy w 2025 roku
- Koszenie/ wypas muraw kserotermicznych oraz eliminacja lub ograniczenie występowania gatunków inwazyjnych i rodzimych w rezerwacie przyrody Góra Gipsowa.
więcej: Usługi wycinania drzew »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.