Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00148017/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa używanego autobusu klasa międzymiastowy typ UL
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ W JEZIERZYCACH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220289970
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Jezierzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 0598112575
1.5.8.) Numer faksu: 059872210
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgkjezierzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkjezerzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zgkjezierzyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa używanego autobusu klasa międzymiastowy typ UL2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba0eb75b-fc03-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157746
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00148017/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 03/AMD/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 211382,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa BEZWYPADKOWEGO, nieuszkodzonego, nie po podtopieniu, używanego autobusu klasa międzymiastowy (średni pokład) typ UL.
2. Pojazd stanowiący przedmiot oferty powinien spełniać wymagania wobec pojazdów dopuszczonych do poruszania się po drogach publicznych zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Zamawiający odrzucił ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5,6 PZP, ponieważ jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia (pkt. XVIII.2 Kryterium dostawy SWZ oraz PKT 1.2 Formularz oferty ).Uzasadnienie faktyczne: W przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wpłynęła 1 oferta, której treść jest niezgodna z zapisami SWZ pkt. XVIII.2 Kryterium dostawy SWZ oraz treścią PKT 1.2 Formularz oferty. Wykonawca ABP BUS&COACH Sp z o.o. Spółka Komandytowa wskazał termin dostawy "0 tygodni". Zamawiający wymagał wskazania terminu dostawy w dniach z zaznaczeniem, że "Termin dostawy" dotyczy dni kalendarzowych i musi mieć wartość różną od „0”. Ponadto Wykonawca złożył nieaktualną ofertę opatrzoną podpisem kwalifikowanym elektronicznym z dnia 9 sierpnia 2021r. a więc przed datą wszczęcia postępowania z wykorzystaniem formularza ofertowego do postępowania nr 02/AMD/2021. Ponieważ oferta nie została sporządzona w sposób zgodny z wymaganiami technicznymi oraz organizacyjnymi sporządzania lub przekazywania ofert przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonymi przez Zamawiającego zachodzi podstawa do jej odrzucenia.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa autobusu do przewozu osób z niepełnosprawnościami (w tym na wózku inwalidzkim)
- [D/36/2025] Zakup i dostawa autobusu turystycznego na potrzeby UO
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu do przewozu 24 osób
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.