Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00429903/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00447634/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-07
- 2024/BZP 00493456/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-11
- 2024/BZP 00507715/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00623174/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-29
- 2024/BZP 00662564/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
- 2025/BZP 00044049/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-17
- 2025/BZP 00068798/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ulicy Rybackiej 8 w Piszu (siedziba Społecznego Ogniska Muzycznego)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pisz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gustawa Gizewiusza 5
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 874241226
1.5.8.) Numer faksu: 874241238
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubliczne@pisz.home.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pisz.pl/bip
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-35b07905-bdf6-44d7-91b5-d18d879a83391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ulicy Rybackiej 8 w Piszu (siedziba Społecznego Ogniska Muzycznego)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35b07905-bdf6-44d7-91b5-d18d879a8339
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157818
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045082/23/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ul. Rybackiej 8 w Piszu (siedziba Społecznego Ogniska Muzycznego)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00429903
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Org.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 519494,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania
pn. „Termomodernizacja i adaptacja budynku przy ulicy Rybackiej 8 w Piszu (siedziba Społecznego Ogniska Muzycznego)” na podstawie technicznej dokumentacji projektowej. Obiekt jest wpisany do rejestru zabytków, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r. poz. 840 z późn. zm.) – nr rejestru: A-1010, data wpisu do rejestru: 28.09.1953 r. Prace obejmować będą:
1) remont poddasza polegający na termomodernizacji ścian i skosów;
2) remont stropu i wymianę posadzki;
3) remont instalacji elektrycznej;
4) remont instalacji sanitarnej;
5) remont schodów zewnętrznych i wykonanie podjazdu umożliwiającego poruszanie się osobom ze specjalnymi potrzebami;
6) wykonanie wiatrołapu;
7) wykonanie toalety na poddaszu;
8) dostosowanie kondygnacji parteru do potrzeb osób z niepełnosprawnościami poprzez wykonanie toalety;
9) remont elewacji;
10) udrożnienie, naprawa kanałów kominowych.
2. Szczegółowy zakres prac został ujęty w dokumentacjach projektowych stanowiących załącznik nr 4 do SWZ, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załącznik nr 5 do SWZ, przedmiarach robót stanowiących załącznik nr 6 do SWZ oraz projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45262690-4 - Remont starych budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 644996,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1204517,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 644996,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Budowlane Sławomir Andrzejczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-155-93-61
7.3.4) Miejscowość: Łyse
7.3.5) Kod pocztowy: 07-437
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy prace - roboty związane z branżą elektryczną. Podwykonawca nie jest jeszcze znany.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Usługi Budowlane Sławomir Andrzejczyk
jakie przetargi wygrała firma
Usługi Budowlane Sławomir Andrzejczyk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 644996,64 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 350 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Przebudowa drogi dojazdowej od ul. Mickiewicza do ul. Sienkiewicza w m. Pisz
- 1 - Remont DP Nr 1658N (Turowo - Zawady). 2 - Remont DP Nr 1875N (Kumielsk - Cwaliny). 3 - Remont DP Nr 1664N (Stare Guty). 4 - Remont DP Nr 4616N (ul. Jagodna).
- Endoproteza stawu kolanowego jednopromieniowa pierwotna i rewizyjna.
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Remont budynku nr 611 k. 4877 m. Nowogród Bobrzański - II etap.
- Wykonanie przebudowy części więźby dachowej i remont dachu oraz kominów budynku RCKiK os. Na Skarpie 66a przy budynku Szpitala Specjalistycznego im. Stefana Żeromskiego SPZOZ w Krakowie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
więcej: Remont starych budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.