Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00099305/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług z zakresu mentoringu branżowego oraz usług szkoleniowych na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Nauk Stosowanych w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170711628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wojska Polska 1
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ans-elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ans-elblag.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ans-elblag.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług z zakresu mentoringu branżowego oraz usług szkoleniowych na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych w ramach projektu „STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac528002-ac0e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157860
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00070912/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług szkoleniowych i mentoringu na rzecz przedsiębiorstw inkubowanych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„STARTUP HOUSE IV - Inkubacja przedsiębiorstw w Elblągu”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00099305/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/2312/07/532/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 221910,57 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług mentoringu branżowego dla łącznie 15 przedsiębiorstw, działających w następujących branżach: produkcyjna, IT, medyczna, ubezpieczeniowa, marketingowa, szkoleniowa, krawiecka, elektroenergetyczna, autodetaling, cukiernicza.2) Zakres usługi dla każdego przedsiębiorstwa obejmuje mentoring, w tym organizację sesji mentoringowych, w obszarach dostosowanych do specyfiki branż przedsiębiorstw, w szczególności:
- sprzedaż, w tym sprzedaż zagraniczna,
- marketing, w tym performance marketing, online marketing, content marketing,
- branding, wizerunek,
- Public Relations,
- HR i zarządzanie zespołem,
- finanse zarządcze,
- pozyskiwanie inwestora,
- pozyskiwanie dystrybutora,
- wskaźniki rozwoju firmy,
- plan pracy zespołu oraz potencjał,
- przekazywanie niezbędnej wiedzy z punktu widzenia przedsiębiorstwa,
- wskazanie obszarów ryzyka,
- określenie czynników sukcesu przedsiębiorstwa,
- inne, wynikające z analizy potrzeb.
4) Celem realizowanej przez Wykonawcę usługi jest rozwój przedsiębiorstw inkubowanych w wyniku przeprowadzonych sesji (spotkań) z wyznaczonym do tego celu mentorem (osobą skierowaną do realizacji zamówienia), dobranych pod kątem profilu danego przedsiębiorstwa. Podczas sesji (spotkań) mentor doradzać będzie przedsiębiorstwom w aspektach ogólnych związanych z zarządzaniem oraz branżowych -specyficznych dla profilu danego przedsiębiorstwa.
5) Łączny wymiar usługi dla wszystkich 15 przedsiębiorstw wynosi 375 godzin, tj. na 1 przedsiębiorstwo przypadać będzie 25 godzin mentoringu, w trakcie których Wykonawca przeprowadzi indywidualną – pogłębioną analizę przedsiębiorstwa oraz sesje dedykowane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79400000-8 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne
4.5.5.) Wartość części: 56910,57 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje kompleksowe świadczenie usług szkoleniowych na rzecz łącznie 15 przedsiębiorstw, których przedstawiciele stanowić będą 1 grupę szkoleniową, w tym co najmniej:a) zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów stacjonarnych, w tym zapewnienie uczestnikom:
- transportu z Elbląga na miejsce warsztatów i z powrotem,
- noclegu w miejscu przeprowadzenia warsztatów,
- wyżywienia podczas trwania warsztatów,
b) zapewnienie dostępu do biblioteki szkoleń e-learningowych,
Warsztaty stacjonarne określone w pkt. 2) lit. a), szkolenia e-learningowe określone w pkt. 2) lit. b) muszą tworzyć jeden proces edukacyjny, mający na celu rozwój kompetencji społecznych, osobistych, menedżerskich, marketingowych oraz zawodowych uczestników szkoleń.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55120000-7 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
80420000-4 - Usługi e-learning
4.5.5.) Wartość części: 165000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52582,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 186345,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52582,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Anetta Magdziak- Gęsicka
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Biuro Usług Informatycznych SOFTEL s.c. Gęsicki i s-ka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5781017020
7.3.4) Miejscowość: 1 Maja 1C
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH SOFTEL S.C. GĘSICKI I SPÓŁKA
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG INFORMATYCZNYCH SOFTEL S.C. GĘSICKI I SPÓŁKA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52582,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Cena oferty najkorzystniejszej, tj. Asseco Data Systems SA wynosząca 260258,00 zł przekracza kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 165.000,00. Nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Realizacja specjalistycznych zajęć dla dzieci w wieku od 0 do podjęcia nauki w szkole z terenu Gminy Miasta Elbląg".
- Wykonanie dokumentacji projektowej i zapewnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji pn.: Budowa ciągu pieszo-rowerowego w ciągu drogi powiatowej 1104N ul. Nowodworska.
- ZP/9/2025 Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie na jej podstawie instalacji fotowoltaicznej wraz z magazynami energii i wymianą oświetlenia zewnętrznego w formuje zaprojektuj i wybuduj
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA DO ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU ORAZ ODDZIAŁU ZEWNĘTRZNEGO W BRANIEWIE ARESZTU ŚLEDCZEGO W ELBLĄGU
- ZAKUP I DOSTAWA PRODUKTÓW BETONOWYCH II
- Wykonanie dokumentacji projektowej inwestycji pod nazwą: "Rozbudowa ul. Wschodniej w Elblągu"
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa wyżywienia i cateringu na potrzeby Jeleniogórskiego Centrum Kultury w Jeleniej Górze w okresie od 28.04.2025 r. do 04.05.2025 r.
- Świadczenie usług restauracyjnych dla celów spotkania w miesiącach maj - czerwiec 2025 r.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych (śniadania).
- Usługa organizacji targów ZP-09/25-USL/08
- Realizacja zadań związanych z zapewnieniem opieki rannym dzikim zwierzętom bytującym na terenie miasta Bielska-Białej.
- "Zbiorowe żywienie pracowników, emerytów i rencistów Zamawiającego oraz członków ich rodzin przebywających na wczasach w Rowach w sezonie letnim 2025"
więcej: Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.