Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00108745/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY W ZAMOŚCIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000654606
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Okrzei 14
1.5.2.) Miejscowość: Zamość
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-400
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski
1.5.7.) Numer telefonu: 846380070
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_zamosc@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ssdip.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5a5d1269-c0e0-40af-8e6f-5d3dd462b1831.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Karny
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pieczywa do Zakładu Karnego w Zamościu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5a5d1269-c0e0-40af-8e6f-5d3dd462b183
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157861
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00008308/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa pieczywa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00108745
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: D/Kw.2232.4.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 241100,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 151100,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę nw. produktów do Zakładu Karnego w Zamościu:
L.p.
Nazwa
Szczegółowy opis
Jedn. miary
Ilość
Kod CPV
1.
Chleb
pszenno-żytni
(300 g)
Chleb pszenno-żytni – wykonany z mąki pszennej, krojony, porcjowany, jednolitego gatunku, kształtu i gramatury.
Cechy charakterystyczne: świeży, dobrej jakości, o jednolitej konsystencji, zwartej, wolny od wad eliminujących go od spożycia, dostarczane partie danego towaru w ramach częściowych dostaw winny być jednakowego gatunku, gramatury, rodzaju oraz terminu przydatności do spożycia.
Minimalny okres przydatności do spożycia: 3 dni od daty dostawy.
Cechy wykluczające:
obce posmaki, zapachy, smak gorzki, kwaśny, zbyt słony, niesłony, chleb stęchły, mdły, zanieczyszczenia mechaniczne, chleb o skórce oddzielającej się od miękiszu, zabrudzony, spalony, niedopieczony, o miękiszu lepkim, z zakalcem, kruszącym się, z obecnością grudek mąki lub soli; objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, uszkodzenia mechaniczne, bochenki zdeformowane, zgniecione; obecność szkodników brak oznakowania bochenków.;
Opakowanie:
Pakowany w woreczki foliowe po 150 g.
Pieczywo przed zafoliowaniem musi być koniecznie odpowiednio wystudzone.
Oznakowanie na opakowaniu powinno zawierać: nazwę dostawcy/producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia (wszystkie wyroby muszą być oznakowane etykietką zawierającą wszystkie niezbędne informacje zgodnie z obowiązującymi przepisami)
Dostawy: Pieczywo powinno być pakowane w kosze plastikowe, które będą zwracane Wykonawcy przy następnej dostawie.
szt. 167 500,00
CPV 15811100-7
2.
Bułka tarta
Bułka tarta – produkt otrzymany przez rozdrobnienie wysuszonego pieczywa.
Cechy charakterystyczne: struktura i konsystencja – sypka, bez grudek, barwa naturalna, może być niejednolita, smak i zapach – charakterystyczny dla suszonego pieczywa;
Minimalny okres przydatności do spożycia – 2 miesiące od daty dostawy
Cechy dyskwalifikujące: obce posmaki, zapachy, zanieczyszczenia mechaniczne i organiczne, objawy pleśnienia, psucia, zawilgocenie, obecność szkodników, brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
Opakowanie: materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością o gramaturze do 1 kg.
Oznakowanie na opakowaniu powinno zawierać: nazwę dostawcy/producenta, adres, nazwę produktu, masę netto produktu, datę – termin produkcji i przydatności do spożycia.
kg 350,00
CPV 15810000-9
2. Zamawiany asortyment musi być świeży, dobrej jakości, wolny od wad (obce posmaki, zapachy, nalot, pleśń, fragmenty obcych ciał) o terminie przydatności do spożycia pozwalającym na przechowywanie go przez okres co najmniej 3 dni od dnia dostawy do siedziby Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15811100-7 - Chleb
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141729,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 369521,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141729,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ,,BOCHEN” Piekarnia Ciastkarnia z Tradycjami Iwona Gajór,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621614665
7.3.3) Ulica: ul. Janowska 42
7.3.4) Miejscowość: Goraj
7.3.5) Kod pocztowy: 23-450
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BOCHEN Piekarnia Ciastkarnia z Tradycjami Iwona Gajór
jakie przetargi wygrała firma
BOCHEN Piekarnia Ciastkarnia z Tradycjami Iwona Gajór
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141729,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z ZAMOŚCIA
- ROZBUDOWA SYSTEMU SYGNALIZACJI POŻARU W REGIONALNYM ZAKŁADZIE ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW W DĘBOWCU.
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w m. Wólka Panieńska dz. nr 225 i 226
- Przeglądy okresowe i konserwacja urządzeń medycznych
- Dostawa zestawów fotowoltaicznych do samodzielnego montażu dla Zespołu Szkół Ponadpodstawowych Nr 3 w Zamościu w ramach projektu "Rozwój kształcenia zawodowego szkół Miasta Zamość II"
- Zaprojektowanie, dostawa, wykonanie, konfiguracja i uruchomienie automatycznego systemu parkingowego na terenie Samodzielnego Publicznego Szpitala Wojewódzkiego im. Papieża Jana Pawła II w Zamościu.
- Usługa w zakresie remontu łóżek polowych WP5-2, taboretów polowych WP 5-7, stołów polowych WP 5-8 w 32 Wojskowym Oddziale Gospodarczym w Zamościu - Grupa Zabezpieczenia Jawidz
więcej: przetargi w Zamościu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Domu Pomocy Społecznej dla Dorosłych "Prząśnik" w Brenniku w DRUGIEJ tercji roku 2025
- Dostawa żywności na potrzeby jednostek i komórek organizacyjnych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej we Wrocławiu z podziałem na 3 zadania.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Domu Pomocy Społecznej w Pakówce w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
- Sukcesywne dostawy żywności dla Placówki Opiekuńczo - Wychowawczej "Mały Dworek" w Łaszczynie w okresie od 01.05.2025 r. do 31.08.2025 r.
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych do stołówki "Leśniczanka" w Centrum Kultury i Bibliotece Publicznej w Zwierzyńcu w 2025 roku
- SUKCESYWNE DOSTAWY PIECZYWA I WYROBÓW PIEKARSKICH
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.