eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁukówPrzegląd i konserwacja sprzętu medycznego na potrzeby SPZOZ w Łukowie



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przegląd i konserwacja sprzętu medycznego na potrzeby SPZOZ w Łukowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Łukowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000306472

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: dr A. Rogalińskiego 3

1.4.2.) Miejscowość: Łuków

1.4.3.) Kod pocztowy: 21-400

1.4.4.) Województwo: lubelskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.4.7.) Numer telefonu: 257989074

1.4.8.) Numer faksu: 257989074

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozlukow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz.lukow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157955

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00131823/02

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 02

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.3. Stosowane kryteria oceny ofert (Część 26)

Przed zmianą:
Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Po zmianie:
Wyłącznie kryterium ceny

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 1, Część 26)

Przed zmianą:
60

Po zmianie:
100,00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.5. Nazwa kryterium (Kryterium 2, Część 26)

Przed zmianą:
kwalifikacja zawodowa

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Rodzaj kryterium (Kryterium 2, Część 26)

Przed zmianą:
inne.

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.3.6. Waga (%) (Kryterium 2, Część 26)

Przed zmianą:
40,00

Po zmianie:

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie lub nadal wykonywał - minimum 2 usługi, których przedmiotem był przegląd i konserwacja sprzętu medycznego co zostanie potwierdzone dokumentami, że zamówienia te zostały lub są wykonywane należycie;
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował wykwalifikowaną kadrą niezbędną do wykonania zamówienia (min 2 osoby) tj. aby osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zostały przeszkolone w zakresie serwisu i posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w przypadku pakietu nr 11 (Defibrylatory) osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia muszą posiadać certyfikat wystawiony przez autoryzowany serwis.

Po zmianie:
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie lub nadal wykonywał - minimum 2 usługi, których przedmiotem był przegląd i konserwacja sprzętu medycznego a w zakresie pakietu nr 26 minimum 2 usługi których przedmiotem było wykonanie testów, co zostanie potwierdzone dokumentami, że zamówienia te zostały lub są wykonywane należycie;
b) Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował wykwalifikowaną kadrą niezbędną do wykonania zamówienia (min 2 osoby) tj. aby osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia zostały przeszkolone w zakresie serwisu i posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (dotyczy pakietów 1-25).

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
5. Wykaz usług (wymaganych w pkt. VI SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne odpowiednie dokumenty potwierdzające wykonanie; (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ),
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,– o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ

Po zmianie:
5 Wykaz usług (wymaganych w pkt. VI SWZ) wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów, inne odpowiednie dokumenty potwierdzające wykonanie; (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ),

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
3. Potwierdzenie wniesienia wadium,
4. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem usługi (jeśli dotyczy) (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5);
5. Informacja o obowiązku podatkowym (jeśli dotyczy) (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 9);

Po zmianie:
2. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w toczącym się postępowaniu (pełnomocnictwo do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy), dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
3. Potwierdzenie wniesienia wadium,
4. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem usługi (jeśli dotyczy) (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 5);
5. Informacja o obowiązku podatkowym (jeśli dotyczy) (o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 9);
6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami,– o treści zgodnej z załączonym drukiem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ (dotyczy pakietów 1-25)
do pkt VIII SWZ pozostałe dokumenty wymagane z ofertą i wymaga złożenia go wraz z ofertą.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 10:00

Po zmianie:
2022-05-20 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 10:30

Po zmianie:
2022-05-20 10:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-14

Po zmianie:
2022-06-18

SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający dodaje do punktu VII SWZ Podstawy wykluczenia z postępowania
ppkt 2 Zamawiający wykluczy z postępowania wykonawców, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspierania agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r. poz. 835)

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.