Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00118003/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363369920
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wigierska 32
1.5.2.) Miejscowość: Suwałki
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 875635005
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zbm.suwalki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c26be06b-b7fa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c26be06b-b7fa-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157961
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00118003
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 06/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 275356,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1 – Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystościw budynkach użytkowych przy ul. Waryńskiego 27, ul. Putry 9, ul. Młynarskiego 9, ul. Utrata 1B,
ul. Kościuszki 76, 82 w Suwałkach stanowiących własność Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o.
a) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:
Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Zarządu Budynków Mieszkalnych w Suwałkach TBS sp. z o.o. objętych zamówieniem: 2 121,50 m2
w tym:
Przychodnia medyczna przy ul. Waryńskiego 27 – 618,00 m2
Przychodnia medyczna przy ul. Putry 9 – 695,00 m2
Przychodnia medyczna przy ul. Młynarskiego 9 – 150,00 m2
Budynek przy ul. Utrata 1B – 350,00 m2
Budynek przy ul. Kościuszki 76 – 58,50 m2
Budynek przy ul. Kościuszki 82 – 250,00 m2
Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości:
ul. Waryńskiego 27 - 7 szt.
ul. Putry 9 - 8 szt.
ul. Młynarskiego 9 - 2 szt.
ul. Utrata 1B - 5 szt.
ul. Kościuszki 76 - 1 szt.
ul. Kościuszki 82 - 1 szt.
b) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Załącznik Nr 1 do projektu umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.
c) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa Załącznik Nr 2 do projektu umowy – Załącznik Nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 224590,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości w budynkach użytkowych przy ul. Hamerszmita 16, ul. Pułaskiego 26A, 73, ul. Noniewicza 91w Suwałkach stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki i Skarbu Państwa.
a) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:
Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynku przy ul. Hamerszmita 16 w Suwałkach będącym własnością Gminy Miasta Suwałki objętym zamówieniem: 184,82 m2
Ilość toalet podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości - 2 szt.
b) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia:
Powierzchnia do utrzymania porządku i czystości w budynkach będących własnością Skarbu Państwa objętych zamówieniem: 933,46 m2
w tym:
Budynek przy ul. Pułaskiego 26A – 350,00 m2
Budynek przy ul. Pułaskiego 73 – 348,46 m2
Budynek przy ul. Noniewicza 91 – 235,00 m2
Ilość toalet w budynkach podlegających sprzątaniu i utrzymaniu czystości
ul. Pułaskiego 26A – 1 szt.
ul. Pułaskiego 73 – 2 szt.
ul. Noniewicza 91 – 3 szt.
c) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje Załącznik Nr 1 do projektu umowy – Załącznik Nr 4 do SWZ.
d) Dane charakteryzujące przedmiot zamówienia określa Załącznik Nr 2 do projektu umowy – Załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90919200-4 - Usługi sprzątania biur
90921000-9 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków
90922000-6 - Usługi zwalczania szkodników
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
4.5.5.) Wartość części: 50766,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 283580,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 283580,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Porządkowe – 4 Pory Roku Kucewicz Łukasz, ul. Sportowa 6E/17, 16-400 Suwałki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8442284777
7.3.3) Ulica: Sportowa 6E/17
7.3.4) Miejscowość: Suwałki
7.3.5) Kod pocztowy: 16-400
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PORZĄDKOWE - 4 PORY ROKU KUCEWICZ ŁUKASZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 283580,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 10.03.2023 r. o godzinie 09:00 upłynął termin składania ofert w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający przed otwarciem ofert, udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia tj. 62 442,18 zł brutto. Do wyznaczonego terminu wpłynęły do Zamawiającego trzy oferty. Cena oferty z najniższą ceną, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć kwoty na realizację zamówienia do ceny oferty z najniższą ceną.
INNE PRZETARGI Z SUWAŁK
- Zakup i dostawa ciągnika rolniczego z pługiem do odśnieżania na potrzeby Ośrodka Sportu i Rekreacji w Suwałkach
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa instrumentów - saksofony, klarnety, flety i fagottino
- Wykonanie operatów szacunkowych dla nieruchomości położonych w granicach administracyjnych m. Suwałki - etap I
- Świadczenie usług transportu na rzecz Szpitala Wojewózkiego im. dr Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- odśnieżanie dróg powiatowych i zwalczanie śliskości zimowej na terenie Powiatu Suwalskiego w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: przetargi w Suwałkach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W BUDYNKU I LOKALACH SZCZECIŃSKIEGO CENTRUM ŚWIADCZEŃ W 2025 ROKU
- Kompleksowe sprzątanie obiektów wraz z utrzymaniem terenów zewnętrznych i zieleni Oddziału regionalnego Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Gdańsku oraz podległych Placówek Terenowych.
- Usługa sprzątania nieruchomości stanowiących własność gminy Miasto Sieradz
- "Monitoring i deratyzacja wybranych terenów zieleni miejskiej we Wrocławiu oraz prace interwencyjne w zakresie deratyzacji wskazanych terenów i interwencyjne usuwanie gniazd owadów."
- "Sprzątanie pomieszczeń biurowych w budynkach Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Puławach w okresie styczeń - grudzień 2025 r."
- Usługa utrzymania czystości budynku i posesji Sądu Rejonowego w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L oraz Wydziałów Zamiejscowych w Gubinie przy ul. Piastowskiej 16
więcej: Usługi sprzątania budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.