eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaMontaż komponentów elektronicznych na płytkach drukowanych na potrzeby projektu Comet Interceptor



Ogłoszenie z dnia 2025-03-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Montaż komponentów elektronicznych na płytkach drukowanych na potrzeby projektu Comet Interceptor

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Centrum Badań Kosmicznych Polskiej Akademii Nauk

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000675488

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Bartycka 18A

1.4.2.) Miejscowość: Warszawa

1.4.3.) Kod pocztowy: 00-716

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cbk.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: cbkpan.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Polska Akademia Nauk i tworzone przez nią jednostki organizacyjne

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


naukowo-badawcza

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00157982

2.2.) Data ogłoszenia: 2025-03-21

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00149681

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej

Przed zmianą:
Data do

Po zmianie:
Okres realizacji - dni

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Data końcowa okresu obowiązywania

Przed zmianą:
2025-06-09

Po zmianie:

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.10. Okres realizacji - dni

Przed zmianą:

Po zmianie:
70

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili jej zawarcia lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy i Zamawiającego (np. adres siedziby, danych ujawnionych w rejestrach publicznych, zmiana osób występujących po Stronie Zamawiającego i Wykonawcy),
2) zmiana przepisów prawa, mających wpływ na warunki niniejszej umowy,
3) w przypadku Siły Wyższej (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, skażenie, epidemie w tym okoliczności związane z COVID-19) uniemożliwiającej Wykonawcy realizację Przedmiotu Umowy w terminie wskazanym w Umowie. Strony podejmą negocjacje mające na celu ustalenie możliwego do przyjęcia przez Strony rozwiązania służącemu realizacji Umowy, mimo zaistnienia przypadku Siły Wyższej.

Po zmianie:
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w niniejszej umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili jej zawarcia lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy i Zamawiającego (np. adres siedziby, danych ujawnionych w rejestrach publicznych, zmiana osób występujących po Stronie Zamawiającego i Wykonawcy),
2) zmiana przepisów prawa, mających wpływ na warunki niniejszej umowy,
3) w przypadku Siły Wyższej (w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajk, ataki terrorystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie, skażenie, epidemie w tym okoliczności związane z COVID-19) uniemożliwiającej Wykonawcy realizację Przedmiotu Umowy w terminie wskazanym w Umowie. Strony podejmą negocjacje mające na celu ustalenie możliwego do przyjęcia przez Strony rozwiązania służącemu realizacji Umowy, mimo zaistnienia przypadku Siły Wyższej.
3. Ponadto zmiana terminu realizacji Przedmiotu umowy może nastąpić, gdy konieczność zmiany terminu realizacji Przedmiotu umowy wystąpi w następstwie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku czasowego wstrzymania prac przez Zamawiającego lub konieczności wykonania dodatkowych testów lub prób w trakcie procedury odbioru, a także w przypadku, jeśli zmiana terminu jest korzystna dla procesu realizacji Zamówienia,
4. W przypadku braku przyjęcia rozwiązania w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia rozpoczęcia negocjacji, o których mowa w ust. 2 pkt 3), powyżej, każda ze Stron może wypowiedzieć Umowę w razie zaistnienia przypadku Siły Wyższej, którego skutkiem jest niemożność wykonania obowiązków wynikających z Zamówienia przez którąkolwiek ze Stron przez okres ponad 30 dni kalendarzowych. Po upływie tego terminu każda ze Stron może odstąpić (w terminie 60 dni kalendarzowych od powstania Siły Wyższej) od Umowy, w drodze pisemnego oświadczenia przesłanego drugiej Stronie za potwierdzeniem odbioru. Strona powołująca się na wystąpienie Siły Wyższej niezwłocznie poinformuje, w formie pisemnej drugą Stronę o wystąpieniu takiego zdarzenia.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w niniejszym Przedmiocie Umowy, w przypadku powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w Umowie, których nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie Umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony.
6. Możliwa jest zmiana umowy w zakresie podwykonawstwa na etapie realizacji umowy, za uprzednią zgodą Zamawiającego, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SWZ np.:
1) powierzenie podwykonawcom innego zakresu usługi niż wskazany w ofercie.
2) wprowadzenie nowego podwykonawcy, również w przypadku, gdy Wykonawca wskazał w ofercie, że zamówienie wykona osobiście.
7. Zmiana terminu wykonania Przedmiotu umowy może nastąpić w następstwie okoliczności nie leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmiany, ustalonego z ESA (Europejska Agencja Kosmiczna), terminu przeglądu gotowości produkcyjnej MRR dla montaż komponentów elektronicznych na płytkach drukowanych na potrzeby projektu Comet Interceptor.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2025-03-25 11:00

Po zmianie:
2025-03-28 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2025-03-25 12:00

Po zmianie:
2025-03-28 12:00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.