eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawichost"Budowa, przebudowa, modernizacja i remont gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminny Zawichost"



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Budowa, przebudowa, modernizacja i remont gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminny Zawichost"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zawichost

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409809

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żeromskiego 50

1.5.2.) Miejscowość: Zawichost

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-630

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@zawichost.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawichost.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3f4487c3-9588-11ed-b4ea-f64d350121d2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"Budowa, przebudowa, modernizacja i remont gminnej infrastruktury drogowej na terenie Gminny Zawichost"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3f4487c3-9588-11ed-b4ea-f64d350121d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158036

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00026813/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa, przebudowa, modernizacja i remont gminnej infrastruktury drogowej.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00034125

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GKRRiOŚ.III.271.1.D.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 8851307,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I:

1) „Przebudowa drogi gminnej nr 401006T Czyżow – Linów od km 2+530,00 do km 2+820,00 w miejscowości Linów” (Polski Ład - PGR )

2) Przebudowa drogi gminnej nr 401006T od km 0+000,00 do km 0+579,50 (Polski Ład - PGR )

3) Przebudowa infrastruktury drogowej w zabudowie osiedlowej Spółdzielni Mieszkaniowej „Czyżyk” w Czyżowie Szlacheckim (RFIL - PGR)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1840634,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II:

1) Przebudowa drogi w miejscowości Dąbie
a) Przebudowa drogi gminnej nr 401033T od km 0+099,00 do km 0+407,00
b) Przebudowa drogi gminnej nr 401034T od km 0+000,00 do km 0+400,00
c) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej działka ewidencyjna nr 120
w miejscowości Dąbie

2) Przebudowa drogi gminnej nr 401005T od km 0+845,00 do km 1+437,00

3) Przebudowy drogi gminnej w Zawichoście działka o nr 770. /od km 0+000,00 do km 0+322,50/

4) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. 291 w miejscowości Chrapanów na odcinku od km 0+000,00 do km 0+955,00

5) Przebudowa drogi gminnej: ul. Askenazego, ul. Wiosenna oraz zagospodarowanie podjazdu do budynku Gminnego Ośrodka Kultury w Zawichoście

6) Droga w miejscowości Podszyn
a) Remont drogi gminnej nr 401039T na odcinku od km 1+075 do km 1+135 i drogi gminnej nr 401040T na odcinku od km 0+000 do km 0+030
b) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. ewid. 574, 688, 711 w miejscowości Podszyn na odcinku od km 0+000,00 do km 0+620,00

7) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Cicha w miejscowości Zawichost

8) Przebudowa drogi gminnej nr 401024T od km 0+000,00 do km 0+770,00

9) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej – ul. Kwiatowej w miejscowości Zawichost

10) Przebudowa drogi gminnej nr 401001T od km 0+014,00 do km 1+011,00 ul. Górki w Zawichoście

11) Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dz. nr ew. 147 od km 0+000 do km 0+100 w miejscowości Pawłów

12) Remont drogi gminnej nr 401057T w Zawichoście działka o nr 752. /od km 0+645,00 do km 0+725,00/

13) Przebudowa drogi gminnej nr 401026T na odcinku od km 0+444,00 do km 0+984,00 – zabezpieczenie dna wąwozu

14) Remont drogi wewnętrznej dz. ewid. 885 – umocnienie dna wąwozu /od km 0+000,00 do km 0+362,00

15) Remont drogi gminnej wewnętrznej dz. nr ew. 1102, 1103 od km 0+000 do km 0+140 w miejscowości Dziurów – zabezpieczenie dna wąwozu

16) Przebudowa drogi w miejscowości Piotrowice (działka o nr ewid. 334/3) od km 0+000 do km 0+695

17) Przebudowa drogi gminnej w Linowie działka nr ewidencyjny 2228

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 7010673,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2186876,79 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3254745,26 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2186876,79 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „DROKAM” Tomasz Wojtas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8641184156

7.3.4) Miejscowość: Łoniów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-670

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2186876,79 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej w części nr 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie unieważniono dla części nr 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.