Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00071602/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-01
- 2022/BZP 00080394/01 - Modyfikacja z dnia 2022-03-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” z podziałem na zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA CZECHOWICE-DZIEDZICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258121
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Jana Pawła II 1
1.5.2.) Miejscowość: Czechowice-Dziedzice
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-502
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.7.) Numer telefonu: 32 214 71 14
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.czechowice-dziedzice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://czechowice-dziedzice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice” z podziałem na zadania.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-253a3133-956c-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158072
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026325/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.8 Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00071602/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.10.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 868472,22 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie I:Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg gminnych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
polegające na:
1) utrzymaniu czystości w obrębie jezdni, chodników, poboczy utwardzonych i innych elementów pasa drogowego (m.in. bezpieczniki, wyspy drogowe, azyle, części jezdni wyłączone z ruchu, skarpy, przyuliczne cieki z prefabrykatów betonowych, zatoki postojowe, opaski, obrzeża, krawężniki, skarpy) poprzez mechaniczne i ręczne usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (w tym m.in. błoto, darń, trawa, chwasty, mech, liście, śmieci, gałęzie, owoce itd.)
2) utrzymaniu czystości i oczyszczeniu z zanieczyszczeń kratek ściekowych odprowadzających wodę opadową z nawierzchni jezdni dróg;
3) oczyszczeniu z wszelkich zanieczyszczeń w tym zalegającej darni, traw i chwastów z nawierzchni jezdni dróg, w miejscach trudno dostępnych, w obrębie wysepek wraz ze znajdującymi się wysepkami, azylami, części jezdni wyłączonych z ruchu, przyulicznych cieków z prefabrykatów betonowych, zatok postojowych, opasek, obrzeży, krawężników;
4) mechanicznym oczyszczeniu jezdni dróg i chodników na mokro;
5) wywozu i zagospodarowania zebranych nieczystości i poniesieniu opłat z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 236111,11 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie II:Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg powiatowych na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice
polegające na:
1) utrzymaniu czystości w obrębie jezdni, chodników, poboczy utwardzonych i innych elementów pasa drogowego (m.in. bezpieczniki, wyspy drogowe, azyle, części jezdni wyłączone z ruchu, skarpy, przyuliczne cieki z prefabrykatów betonowych, zatoki postojowe, opaski, obrzeża, krawężniki, skarpy) poprzez mechaniczne i ręczne usuwanie wszelkich zanieczyszczeń (w tym m.in. błoto, darń, trawa, chwasty, mech, liście, śmieci, gałęzie, owoce itd.)
2) utrzymaniu czystości i oczyszczeniu z zanieczyszczeń kratek ściekowych odprowadzających wodę opadową z nawierzchni jezdni dróg;
3) oczyszczeniu z wszelkich zanieczyszczeń w tym zalegającej darni, traw i chwastów z nawierzchni jezdni dróg, w miejscach trudno dostępnych, w obrębie wysepek wraz ze znajdującymi się wysepkami, azylami, części jezdni wyłączonych z ruchu, przyulicznych cieków z prefabrykatów betonowych, zatok postojowych, opasek, obrzeży, krawężników;
4) mechanicznym oczyszczeniu jezdni dróg i chodników na mokro;
5) wywozu i zagospodarowania zebranych nieczystości i poniesieniu opłat z tego tytułu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
4.5.5.) Wartość części: 632361,11 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 63000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 140580,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 63000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAKEM Sławomir Kołacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 631587910
7.3.3) Ulica: Św. Jana Pawła II 32
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 63000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114300,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 231030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 114300,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SAKEM Sławomir Kołacz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6351587910
7.3.3) Ulica: Św. Jana Pawła II 32
7.3.4) Miejscowość: Łaziska Górne
7.3.5) Kod pocztowy: 43-170
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 114300,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
1. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 63 000,00 złotych brutto (30% ceny podanej w formularzu cenowym)
(słownie: sześćdziesiąt trzy tysiące złotych brutto 00/100)
Zadanie II
1. Zamawiający gwarantuje, iż minimalna kwota, która zostanie zapłacona z tytułu realizacji przedmiotu umowy wyniesie 114 300,00 złotych brutto (30% ceny podanej w formularzu cenowym) (słownie: sto czternaście tysięcy trzysta złotych 00/100) z zastrzeżeniem § 19.
INNE PRZETARGI Z CZECHOWIC-DZIEDZIC
- "Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu Gminy Czechowice-Dziedzice do placówek oświatowych w 2025 r." - CZĘŚĆ nr 1, CZĘŚĆ nr 2, CZĘŚĆ nr 5
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Królowej Jadwigi w Czechowicach - Dziedzicach w 2025 r.
- Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Przebudowa ul. Węglowej bocznej wraz z przebudową kanalizacji deszczowej" w Czechowicach-Dziedzicach
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno - sanitarnym krytej pływalni WODNIK MOSiR w Czechowicach - Dziedzicach
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr7 im. Kazimierza Wielkiego w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości wewnątrz i na zewnątrz nieruchomości położonej przy ul. Adama Mickiewicza 39 w Szczecinie
- Usługi sprzątania pomieszczeń biurowych w obiektach Muzeum Miejskiego Wrocławia
- Bieżące utrzymanie zieleni i publicznych terenów gminnych wraz z utrzymaniem toalety, przystanków komunikacyjnych, koszy wolnostojących i koszeniem pasa drogowego
- Wykonanie usług utrzymania czystości i porządku wewnątrz budynków oraz terenów zewnętrznych zarządzanych przez Nieruchomości - Brzeziny Sp. z o. o. w Piekarach Śląskich na 2025 r.
- Utrzymanie czystości w budynkach, utrzymanie czystości na terenach bezpośrednio przyległych do nich oraz utrzymanie zieleni i terenów przy budynkach OTBS Sp. z o.o.
- Sprzątanie wybranych dróg będących w zarządzie Gminy Kępno w 2025 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.