Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00019571/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-09
- 2025/BZP 00056697/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-22
- 2025/BZP 00066659/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00083069/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont boiska i bieżni z nawierzchni poliuretanowej, wymiana zeskoczni w dal oraz budowa placu za zeskocznią - zadania w ramach budżetu obywatelskiego V - Boisko Wysokich Lotów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lublin
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019514
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pl. Króla Władysława Łokietka 1
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-109
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@lublin.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://lublin.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01c84f4e-a099-4a2e-909f-03aa046ce0cf1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont boiska i bieżni z nawierzchni poliuretanowej, wymiana zeskoczni w dal oraz budowa placu za zeskocznią - zadania w ramach budżetu obywatelskiego V - Boisko Wysokich Lotów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01c84f4e-a099-4a2e-909f-03aa046ce0cf
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158157
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00002808/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.28 Remont boiska i bieżni z nawierzchni poliuretanowej, wymiana zeskoczni w dal oraz budowa placu za zeskocznią - zadania w ramach budżetu obywatelskiego V - Boisko Wysokich Lotów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00019571
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-P-I.271.74.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 203240,41 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres zamówienia obejmuje:
1. w zakresie remontu boiska i bieżni z nawierzchni poliuretanowej:
1.1. mechaniczne czyszczenie nawierzchni,
1.2. wycięcie i uzupełnienie ubytków/przetarć,
1.3. wykonanie natrysku w kolorze ceglastym,
1.4. malowanie linii,
2. w zakresie wymiany zeskoczni w dal wraz z budową placu za zeskocznią:
2.1. zabetonowanie skrzyni stalowej w podłożu,
2.2. umieszczenie belki laminowanej w skrzynce,
2.3. przykręcenie progu do odbicia,
2.4. ustabilizowanie belki za pomocą drewnianych klinów,
2.5. budowa placu za zeskocznią.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45262210-6 - Fundamentowanie
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45236114-2 - Wyrównywanie nawierzchni bieżni
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 181274,94 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 307828,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 181274,94 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOLDENSPORT MICHAŁ NOWACKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 369446081
7.3.3) Ulica: 8
7.3.4) Miejscowość: Stanisławów
7.3.5) Kod pocztowy: 26-680
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 181274,94 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługa polegająca na zorganizowaniu szkolenia pn. "Obsługa programu MS Excel" dla pracowników Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
- Dostawa papieru xero oraz składanek komputerowych
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych na DK63 na obszarze działania Rejonu w Międzyrzecu Podlaskim z podziałem na części
- Sukcesywny zakup paliwa w systemie sprzedaży bezgotówkowej do samochodów służbowych, kanistrów oraz usługi myjni na potrzeby Politechniki Lubelskiej
- Dostawa systemu do przeznaczyniowej naprawy zastawki mitralnej metodą "brzeg do brzegu
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej ulicy Miarki w Kielczy
- "Budowa zadaszenia istniejących boksów do magazynowania odpadów na terenie placu odpadów wielkogabarytowych w Suchym Lesie przy ul. Meteorytowej 1 wraz z monitoringiem i oświetleniem"
- Remont nawierzchni drogi gminnej nr 286009P w m. Goraniec gm. Czerniejewo
- Budowa miejskiego żłobka w ramach programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029
- "Termomodernizację pięciu obiektów lokalnej aktywności społecznej w Gminie Chodel"
- Przebudowa drogi gminnej nr 117158E w miejscowości Bieniec
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.