Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00244981/01 - Wynik z dnia 2021-10-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa warunków ochrony p.poż: instalacje i rozbudowa w AAN w Warszawie - montaż klap oddymiających, wymiana stałego urząd. gaśniczego i urząd. w zakresie p.poż wraz z rozbudową inst. hydrantowe
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: ARCHIWUM AKT NOWYCH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001028
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: HANKIEWICZA 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-103
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 58 93 183
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@aan.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.aan.gov.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Archiwum Państwowe
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Archiwistyka
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa warunków ochrony p.poż: instalacje i rozbudowa w AAN w Warszawie - montaż klap oddymiających, wymiana stałego urząd. gaśniczego i urząd. w zakresie p.poż wraz z rozbudową inst. hydrantowe
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55d189df-04b5-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158163
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014666/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Poprawa warunków ochrony przeciwpożarowej: instalacje i rozbudowa 1. Montaż klap oddymiających 2. Wymiana SUG 3. Urządzenia w zakresie p.poż. wraz z rozbudową instalacji hydrantowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://www.aan.gov.pl/bip/p,36,zamowienia-publiczne3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między Zamawiający ma Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień, (w tym przekazywanie dokumentów składanych na żądanie Zamawiającego) oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem dedykowanego formularza dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal - Formularz do komunikacji: https://miniportal.uzp.gov.pl
https:// https://ePUaP: /AAN_PL/skrytka
lub poczty elektronicznej na adres: zp@aan.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.2. Oferty, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy pzp, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy pzp, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 ustawy pzp, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo, dokumenty, o których mowa w art. 94 ust.
2 ustawy pzp, sporządza się w postaci elektronicznej w formatach danych: .txt, .rtf, .pdf, .doc, .docx, .odt i przekazuje przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w rozdziale VIII pkt 1 i 2 SWZ
3. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt 2, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w punkcie powyżej lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej określonych w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula informacyjna Zamawiającego dotycząca ochrony osobowych, składana względem osób fizycznych, których dane osobowe Zamawiający pozyska od Wykonawcy, a w szczególności: -wykonawcy będącego osobą fizyczną, -wykonawcy będącego osobą fizyczną, prowadzącą jednoosobową działalność gospodarczą, -pełnomocnika wykonawcy będącego osobą fizyczną, -członka organu zarządzającego wykonawcy, będącego osobą fizyczną, -osoby fizycznej skierowanej do przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, złożona zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych iw sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - Dz. Urz. UE L 119 z 4.5.2016), dalej „RODO”:
Administratorem danych osobowych jest Archiwum Akt Nowych, ul. Stefana Kazimierza Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa
Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Przemysław Dańczak, kontakt można uzyskać pod adresem: iod@aan.gov.pl;
Zamawiający informuje, że skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o którym w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Uszczegółowienie zakresu określono w rozdziale XIX SWZ Klauzula informacyjna z art.13 RODO Zamawiającego w celu związanym z powyższym postępowaniem
Zamawiający informuje, że skorzystanie przez osobę, której dane osobowe dotyczą z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia o którym w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia ani zmianą postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustawą.
W postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłoszenie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 26.259.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Poprawa warunków ochrony przeciwpożarowej: instalacje i rozbudowa w Archiwum Akt Nowych w Warszawie, zakres składa się z dwóch zadań:
1.1 Zadanie 1:, Wymiana stałego urządzenia gaśniczego, montaż klap oddymiających
Opcjonalnie Zamawiający dopuszcza realizację:
1.1.1 Dostosowanie pomieszczenia butlowni wraz z montażem zestawów zbiorników gaśniczych z osprzętem)
1.2 Zadanie 2: Montaż zestawu hydroforowego wraz z rozbudową instalacji hydrantowej, tj. rozbudowa instalacji wodociągowej przeciwpożarowej hydrantów wewnętrznych 52 oraz rozmieszczenie zaworów hydrantowych ZH52 w klatkach schodowych
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 3 Opis przedmiotu zamówienia oraz załączniki powiązane.
Szczegółowe warunki realizacji zamówienia określa załącznik nr 4: Projektowane postanowienia umowy
Miejsce dostawy/realizacji zamówienia: Budynek Archiwum Akt Nowych w Warszawie, przy ul. Hankiewicza 1
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
31518200-2 - Oświetlenie awaryjne
31524120-2 - Oświetlenie sufitowe
42131160-5 - Hydranty
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45232150-8 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331200-8 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45410000-4 - Tynkowanie
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
51612000-5 - Usługi instalowania urządzeń do przetwarzania informacji
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Opcjonalnie Zamawiający dopuszcza realizację:1.1.1 Dostosowanie pomieszczenia butlowni wraz z montażem zestawów zbiorników gaśniczych z osprzętem)
W zadaniu nr 1 prawie opcji podlegać będą prace polegające na dostosowaniu pomieszczenia butlowni, tj. prace remontowo-malarskie, wykucie i wymiana drzwi, wykonanie zabudów świetlików okiennych. Prace te wymienione są w przedmiarze robót dot. „Rozbudowy instalacji p.poż o urządzenia do usuwania dymu uruchamiane samoczynnie w wydzielonych pożarowo klatkach schodowych ”
Dział 1: Demontaże
2 d.1 dotyczy tylko pom. butlowni
Dział 2: Prace budowlane
10 d.2 zamurowanie jednego okna
11 d.2 okładzina z płyty GKF w oknie
14 d.2 dotyczy tylko butlowni
20 d.2 poprawki do wykonania po montażu drzwi
23 d.2 malowanie ścian po montażu drzwi
oraz montaż zbiorników gaśniczych INERGEN wraz z osprzętem. Prace te wymienione są w przedmiarze robót „Instalacja gaśnicza gazowa Gaz IG-541 budynek magazynowy Archiwum Akt Nowych” poz. od 1 do 7.
Zamawiający informuje ze skorzysta z opcji do dnia 30.06.2022 r. Deklaracja o uruchomieniu opcji zostanie przez Zamawiającego uruchomiona na podstawie oświadczenia woli skierowanego do wykonawcy. Czas realizacji wynosi od dnia poinformowania wykonawcy o rozpoczęciu opcji 8 tygodni. Pozostałe zapisy umowy w zakresie realizacji zamówienia pozostają bez zmian. Wartość opcji to szacunkowo 1066377,13 zł. netto
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 77 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Porównanie
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 30
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin Realizacji
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.4 w zakresie zdolności technicznej i zawodowej:O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli:
- 3 instalacje Stałych Urządzeń Gaśniczych o wartości min. 2,5 mln PLN brutto każda,
- 1 instalację wentylacji klap p.poż i oddymiania o wartości min. 0,5 mln PLN brutto,
- 1 system detekcji i sterowania SUG dla np. min 20/32 stref gaśniczych w technice
sieciowania central
co zostanie potwierdzone środkiem dowodowym:
Zamawiający za środek dowodowy uznaje:
dokument określający czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy).
Oraz
Zamawiający wymaga wykazu osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następującego wykazu dla osób, które będą realizowały przedmiotowe zamówienie:
a) Kierownik budowy:
− posiadający uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
− posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik budowy lub kierownik robót w zakresie zrealizowania prac polegających na wykonaniu i montażu stałego urządzenia gaśniczego, wraz z wykonaniem prac i infrastruktury towarzyszącej - co najmniej dwóch, o wartości minimum 1 mln PLN brutto każda robota (wymagane
do podania w wykazie);
− posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie.
b) Kierownik robót sanitarnych:
− posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa;
− posiadający minimum pięcioletnie doświadczenie w realizacji jako kierownik robót w zakresie zrealizowania prac o podobnym charakterze co najmniej dwóch, o wartości minimum 0,5 mln PLN brutto każda robota (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie
c) Kierownik robót elektrycznych:
− posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie
d) Kierownik robót teletechnicznych:
− posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej teletechnicznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane w świetle wcześniej obowiązujących przepisów prawa (wymagane do podania w wykazie);
- posiadający co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie
e) Osoba, która posiada certyfikat kwalifikacji uprawniający do instalowania i konserwacji systemów sygnalizacji pożaru wydany przez CNBOP – PIB.
f) Osoba, która posiada certyfikat kwalifikacji uprawniający do instalowania i konserwacji systemów SUG gazowych wydany przez CNBOP – PIB.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć oświadczenie aktualne na dzień składania ofert, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i że nie podlega wykluczeniu z postępowania w zakresie podstaw wykluczenia określonych w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 i art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy pzp. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. Na wezwanie Zamawiającego, Wykonawca którego oferta zostanie najwyżej oceniona w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania złoży następujące podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień złożenia:
-4.1 wykazu zrealizowanych, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończyli:
- 3 instalacje Stałych Urządzeń Gaśniczych o wartości min. 2,5 mln PLN brutto każda,
- 1 instalację wentylacji klap p.poż i oddymiania o wartości min. 0,5 mln PLN brutto,
- 1 system detekcji i sterowania SUG dla np. min 20/32 stref gaśniczych w technice
sieciowania central
– zgodnie z wymaganiami i wzorem wskazanymi w załączniku nr 5 do SWZ.
- Środki dowodowe (np. referencje) potwierdzające należyte wykonanie zamówień wskazanych w wykazie; - Zamawiający ze za środek dowodowy uznaje: dokument określający czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy)
- Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia następującego wykazu dla osób, które będą realizowały przedmiotowe zadanie. zgodnie z wymaganiami i wzorem wskazanymi w załączniku nr 7 do SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
4.1 wypełniony Formularz oferty podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym zawierający wszelkie informacje zawarte we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;4.2 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu z postępowania - sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SWZ i podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie oświadczenie składa każdy z Wykonawców w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie wykluczeniu. W przypadku podmiotu, który udostępnia zasoby - oświadczenie podmiotu w zakresie w jakim wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu i niepodleganie wykluczeniu.
4.3 Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik; (jeśli zachodzi)
4.4 Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; (jeśli zachodzi)
4.5 Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby dotyczące udostępnienia zasobów (jeśli zachodzi)
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert określonego w niniejszej SWZ.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 130, 836 i 1572).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy NBP o numerze: 53 1010 1010 0009 2513 9130 0000 z oznaczeniem „Wadium do postępowania nr 26.259.2021”
4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wnoszone w formach określonych w ust. 2 pkt 2-4, musi zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela z tytułu wystąpienia zdarzeń, o których mowa w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp, przy czym:
1) dokumenty te będą zawierały klauzule zapłaty sumy wadialnej na rzecz zamawiającego bezwarunkowo i na pierwsze żądanie,
2) dokumenty te zostaną złożone w oryginale.
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
7. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Warunków Zamówienia. 2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3. W przypadku, o którym mowa w pkt 2, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają w Formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.
4. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.
12. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy Pzp:
12.1. wykazanie spełnienia warunków udziału, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp następuje łącznie;
12.2. wykazanie braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 108 oraz art. 109 ust. 1 pkt 4, 8-10 ustawy pzp następuje przez każdego z Wykonawców oddzielnie (każdy z Wykonawców ma obowiązek składania dokumentów na żądanie Zamawiającego).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian treści niniejszej Umowy w następujących okolicznościach w wskazanych w Specyfikacji Warunków Zamówienia w Projektowanych postanowieniach umowy. Wz. z ograniczeniem ilości znaków w formularzu do 4000 - Zamawiający nie jest w stanie w ogłoszeniu o Zamówieniu zamieścić wszystkich zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-08 14:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia lub wycofania oferty dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-08 15:00
8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-07
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
6. Zamawiający (na podstawie art 121 ustawy pzp) nie dopuszcza powierzenia wykonania zamówienia podwykonawcom w zakresie:- instalacji SUG
- system wykrywania pożaru
- system sterowania gaszeniem
7. Zamawiający wymaga dokonania przez Wykonawców ubiegających się u udzielenie zamówienia udziału w wizji lokalnej pod rygorem odrzucenia oferty.
Zamawiający umożliwia przeprowadzenie wizji lokalnej w dniach 27.08.2021 r. oraz 31.08.2021 r. w godzinach od 09:00 do 15:00 po wcześniejszym wysłaniu prośby w formie pisemnej do Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji poza wskazanymi dniami po wcześniejszym umówieniu się z Zamawiającym oraz w ramach posiadanych zasobów kadrowych.
Każdy z Wykonawców dokonujących wizji potwierdzi to w protokole.
8.1 Zatrudnienie (wymagane dla realizowanych robót budowlanych):
8.1.1 Zamawiający stawia wymagania dotyczące zatrudnienia na umowę o pracę zgodnie z przepisem art. 95 ust. 1 ustawy pzp.
8.1.2 Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia, wykonujące po stronie Wykonawcy lub jego podwykonawcy zlecone im czynności o charakterze pracy (rozumianej w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy; Dz.U. 2020 poz. 1320 z późn. zm.), były zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę w zakresie prac wykonywanych na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę (Ilość osób wymaganych przez Zamawiającego jest wskazana w tabeli nr 1 (poniżej). Zamawiający dopuszcza, by realizacja zamówienia odbywała się przez większą ilość pracowników niż wskazane osoby; należy wtedy traktować wszystkie poniższe zapisy w tym zakresie w odniesieniu do więcej niż jednej osoby z pełną konsekwencją przyjęcia takiego rozwiązania.) Zamawiający dopuszcza by osoba wykonująca prace w określonym etapie była zatrudniona podczas realizowania swojego zakresu pracy a nie przez cały czas trwania realizacji zamówienia zgodnie z tabelą wskazana w SWZ.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Oświetlenie awaryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.