Ogłoszenie z dnia 2025-03-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00128934/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-03-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Ogrodnictwa - Państwowy Instytut Badawczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 101023342
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Konstytucji 3 Maja 1/3
1.5.2.) Miejscowość: Skierniewice
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-100
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kinga.sepinska@inhort.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://inhort.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10686321.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe i prace rozwojowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywne dostawy środków ochrony roślin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1d3f056-cd04-4e34-938a-bbc6f72ccb29
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158231
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00128934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 6/ZP/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 234344,52 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony roślin, zwanych dalej także „produktami”, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.2. Oferowane środki ochrony roślin muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 630).
3. Transport i ubezpieczenie środków ochrony roślin do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie środków ochrony roślin, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu.
4. Wykonawca gwarantuje, że środki ochrony roślin dostarczane na podstawie niniejszej umowy pochodzą z bieżącej produkcji, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadają minimum
6-miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego, za wyjątkiem środków ochrony roślin, dla których producent przewidział krótszy termin ważności.
5. Wielkość opakowań opisana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest wielkością preferowaną. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania środków ochrony roślin w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany liczby opakowań w sposób, który zapewni realizację zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią ilość środków ochrony roślin, określoną w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o zamówienia szczegółowe składane
środkami komunikacji elektronicznej przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
7. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym.
8. Miejsca dostaw:
1) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice;
2) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice;
3) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice;
4) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice;
5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice;
6) ul. Rybickiego 16, 96-100 Skierniewice;
7) Sad Doświadczalny, 96-124 Dąbrowice;
8) ul. Sosnowa 3, 24-100 Puławy.
9. Wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy mają charakter jedynie przykładowy i powinny być interpretowane jako wskazanie oczekiwanego standardu.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, co oznacza, że należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia ww. określeń Zamawiający informuje, że zostały one podane w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych jakimi co najmniej powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie odpowiedniki rynkowe, które mają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i eksploatacyjne niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać,
że oferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone w Formularzu asortymentowo-cenowym. W celu wykazania spełniania tych wymagań należy złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale XIII SWZ.
10. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych środków ochrony roślin wymienionych w Załączniku nr 2 do SWZ wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zamawiający gwarantuje zakup 50% wartości przedmiotu umowy. Niewykorzystanie pozostałych 50% wartości przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24457000-2 - Środki grzybobójcze
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
4.5.5.) Wartość części: 123406,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony roślin, zwanych dalej także „produktami”, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.2. Oferowane środki ochrony roślin muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 630).
3. Transport i ubezpieczenie środków ochrony roślin do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie środków ochrony roślin, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu.
4. Wykonawca gwarantuje, że środki ochrony roślin dostarczane na podstawie niniejszej umowy pochodzą z bieżącej produkcji, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadają minimum
6-miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego, za wyjątkiem środków ochrony roślin, dla których producent przewidział krótszy termin ważności.
5. Wielkość opakowań opisana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest wielkością preferowaną. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania środków ochrony roślin w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany liczby opakowań w sposób, który zapewni realizację zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią ilość środków ochrony roślin, określoną w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o zamówienia szczegółowe składane
środkami komunikacji elektronicznej przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
7. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym.
8. Miejsca dostaw:
1) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice;
2) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice;
3) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice;
4) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice;
5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice;
6) ul. Rybickiego 16, 96-100 Skierniewice;
7) Sad Doświadczalny, 96-124 Dąbrowice;
8) ul. Sosnowa 3, 24-100 Puławy.
9. Wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy mają charakter jedynie przykładowy i powinny być interpretowane jako wskazanie oczekiwanego standardu.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, co oznacza, że należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia ww. określeń Zamawiający informuje, że zostały one podane w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych jakimi co najmniej powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie odpowiedniki rynkowe, które mają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i eksploatacyjne niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać,
że oferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone w Formularzu asortymentowo-cenowym. W celu wykazania spełniania tych wymagań należy złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale XIII SWZ.
10. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych środków ochrony roślin wymienionych w Załączniku nr 2 do SWZ wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zamawiający gwarantuje zakup 50% wartości przedmiotu umowy. Niewykorzystanie pozostałych 50% wartości przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24457000-2 - Środki grzybobójcze
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
4.5.5.) Wartość części: 79939,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 31. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków ochrony roślin, zwanych dalej także „produktami”, wyszczególnionych w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
2. Oferowane środki ochrony roślin muszą odpowiadać wymaganiom ustawy z dnia 8 marca 2013 r. o środkach ochrony roślin (t.j. Dz.U. z 2024 r. poz. 630).
3. Transport i ubezpieczenie środków ochrony roślin do Zamawiającego odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy. Wykonawca powinien zapewnić takie opakowanie środków ochrony roślin, aby nie dopuścić do ich uszkodzenia lub pogorszenia jakości podczas transportu.
4. Wykonawca gwarantuje, że środki ochrony roślin dostarczane na podstawie niniejszej umowy pochodzą z bieżącej produkcji, są wolne od wad fizycznych i prawnych oraz posiadają minimum
6-miesięczny termin przydatności do użycia, liczony od dnia ich dostarczenia do Zamawiającego, za wyjątkiem środków ochrony roślin, dla których producent przewidział krótszy termin ważności.
5. Wielkość opakowań opisana w Formularzu asortymentowo-cenowym jest wielkością preferowaną. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania środków ochrony roślin w innych, mniejszych opakowaniach, pod warunkiem jednoczesnej zmiany liczby opakowań w sposób, który zapewni realizację zapotrzebowania Zamawiającego na odpowiednią ilość środków ochrony roślin, określoną w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo-cenowego stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ.
6. Przewiduje się realizację zamówienia partiami, w oparciu o zamówienia szczegółowe składane
środkami komunikacji elektronicznej przez upoważnionych pracowników Zamawiającego.
7. Miejsce dostawy zostanie każdorazowo określone w zamówieniu szczegółowym.
8. Miejsca dostaw:
1) ul. Konstytucji 3 Maja 1/3, 96-100 Skierniewice;
2) ul. Kościuszki 2, 96-100 Skierniewice;
3) ul. Pomologiczna 18, 96-100 Skierniewice;
4) ul. Pomologiczna 13a, 96-100 Skierniewice;
5) ul. Rybickiego 15/17, 96-100 Skierniewice;
6) ul. Rybickiego 16, 96-100 Skierniewice;
7) Sad Doświadczalny, 96-124 Dąbrowice;
8) ul. Sosnowa 3, 24-100 Puławy.
9. Wskazane przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SWZ nazwy mają charakter jedynie przykładowy i powinny być interpretowane jako wskazanie oczekiwanego standardu.
W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, co mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, co oznacza, że należy przyjąć, iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia ww. określeń Zamawiający informuje, że zostały one podane w celu określenia wymaganych parametrów jakościowych jakimi co najmniej powinny odpowiadać zamawiane produkty. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie odpowiedniki rynkowe, które mają nie gorsze parametry jakościowe, funkcjonalne i eksploatacyjne niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać,
że oferowany produkt spełnia minimalne wymagania określone w Formularzu asortymentowo-cenowym. W celu wykazania spełniania tych wymagań należy złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe, o których mowa Rozdziale XIII SWZ.
10. Zamawiający, w trakcie realizacji umowy, może dokonać przesunięć ilościowych poszczególnych środków ochrony roślin wymienionych w Załączniku nr 2 do SWZ wg bieżących potrzeb, przy niezmiennej wartości umowy.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb oraz ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym. Zamawiający gwarantuje zakup 50% wartości przedmiotu umowy. Niewykorzystanie pozostałych 50% wartości przedmiotu umowy, nie stanowi podstawy do jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy z tytułu niezrealizowania warunków zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 24450000-3 - Wyroby rolno-chemiczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24451000-0 - Pestycydy
24452000-7 - Środki owadobójcze
24453000-4 - Środki chwastobójcze
24454000-1 - Regulatory wzrostu roślin
24457000-2 - Środki grzybobójcze
24456000-5 - Środki przeciwko gryzoniom
4.5.5.) Wartość części: 30999,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150852,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150852,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150852,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agrosimex Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 797-15-81-032
7.3.3) Ulica: Goliany 43
7.3.4) Miejscowość: Błędów
7.3.5) Kod pocztowy: 05-620
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150852,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie pakietu nr 2 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.03.2025 r. do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 2 , na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie pakietu nr 3 do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 14.03.2025 r. do godz. 10:00, nie wpłynęła żadna oferta. Wobec powyższego, Zamawiający unieważnia postępowanie w zakresie pakietu nr 3, na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z SKIERNIEWIC
więcej: przetargi w Skierniewicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków ochrony roślin i nawozów dla LODR w Końskowoli
- Dostawa pestycydów do Zakładu Doświadczalnego IHAR-PIB w Grodkowicach
- Dostawa środków ochrony roślin do OT Nowe Linie
- Dostawa środków ochrony roślin dla IUNG-PIB w Puławach, RZD Wielichowo w podziale na 4 części zamówienia
- Dostawa środków ochrony roślin na potrzeby Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
- Sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych i myjących - postępowanie nr 2
więcej: Wyroby rolno-chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.