Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00090459/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-18
- 2022/BZP 00106512/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej Gminy Popielów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13
1.5.2.) Miejscowość: Popielów
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774275822
1.5.8.) Numer faksu: 774275838
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@popielow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.popielow.pl/193/110/przetargi.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej Gminy Popielów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d9f80af-a68e-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158239
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000905/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej Gminy Popielów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.05.00-16-0029/20-00.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090459/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.4.2022.BK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) CZĘŚĆ 1: świetlica wiejska w miejscowości Stare Kolnie, ul. Wiejska 2Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
Montaż kompletnego systemu PV,
Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe pomieszczenia technicznego – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej,
Wykonanie wentylacji pomieszczeń;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 307882,19 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) CZĘŚĆ 2: Dom Kultury w miejscowości Karłowice, ul. Brzeska 2aZakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
Montaż kompletnego systemu PV,
Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącej kotłowni na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Wymiana stolarki;
e) Roboty remontowe pozostałe:
dostawa i montaż wentylatorów osiowych na Sali widowiskowej;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 522731,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) CZĘŚĆ 3: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w miejscowości Popielów, ul. Powstańców 12Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
Montaż kompletnego systemu PV,
Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącej kotłowni na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Wymiana stolarki otworowej wewnętrznej;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych / zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 614028,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4) CZĘŚĆ 4: świetlica wiejska w miejscowości Kaniów, ul. Szkolna 1Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.
Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
Montaż kompletnego systemu PV,
Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącej kotłowni na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia obejmują odpowiednio:
Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Wymiana stolarki;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 345393,89 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
5) CZĘŚĆ 5: świetlica wiejska w miejscowości Kurznie, ul. Szkolna 3aZakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
Montaż kompletnego systemu PV,
Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe pomieszczenia technicznego – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej,
Wykonanie wentylacji pomieszczeń;
e) Dodatkowe roboty renowacyjne:
Remont zawilgoconych ścian pomieszczeń wewnętrznych,
Roboty malarskie i tynkarskie,
Roboty remontowe okładzin podłogowych i ściennych,
Roboty remontowe pokrycia dachowego i odwodnienia;
f) Prace termomodernizacyjne;
g) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
h) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
i) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 339514,21 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
6) CZĘŚĆ 6: świetlica wiejska w miejscowości Lubienia, ul. Wiejska 38Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji c.o (parter i piętro),
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp. (parter i piętro),
Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
Roboty remontowe w zakresie wymiany instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji (częściowo parter i piętro),
Roboty remontowe w zakresie wymiany instalacji wod-kan wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji (piętro),
Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej (częściowo parter – klatka schodowa i piętro),
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp. (częściowo parter – klatka schodowa i piętro),
Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
Montaż kompletnego systemu PV,
Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe pomieszczeń poddasza obejmują odpowiednio:
Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
Przebudowa ścianki działowej w pomieszczeniu kuchennym,
Wykonanie wentylacji pomieszczeń,
Remont schodów wewnętrznych z wykonaniem powłoki malarskiej zabezpieczającej pożarowo,
Dokumentacja powykonawcza;
e) Roboty termomodernizacyjne obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe istniejącej zasypki w poziomie poddasza,
Izolacja / impregnacja elementów konstrukcji drewnianej,
Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
Wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej,
Dokumentacja powykonawcza;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 417446,12 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
7) CZĘŚĆ 7: świetlica wiejska w miejscowości Rybna, ul. Odrzańska 15Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
Montaż kompletnego systemu PV,
Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącego pomieszczenia na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych / zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
42122460-2 - Pompy powietrza
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
4.5.5.) Wartość części: 344180,65 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301671,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454247,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301671,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "GLATKI" NORBERT GLATKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471558219
7.3.3) Ulica: Kamieniec 19
7.3.4) Miejscowość: Popielów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NORBERT GLATKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NORBERT GLATKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301671,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533315,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604469,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533315,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761581562
7.3.3) Ulica: Wolności 4/3
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533315,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734781,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF STRĘG PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- WYTWÓRCZO- USŁUGOWE " REM-BUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000308
7.3.3) Ulica: Odrzańska 48a
7.3.4) Miejscowość: Rybna
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STRĘG KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STRĘG KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490866,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF STRĘG PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- WYTWÓRCZO- USŁUGOWE " REM-BUD"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000308
7.3.3) Ulica: Odrzańska 48a
7.3.4) Miejscowość: Rybna
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE STRĘG KRZYSZTOF
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE STRĘG KRZYSZTOF
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373773,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373773,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761581562
7.3.3) Ulica: Wolności 4/3
7.3.4) Miejscowość: Olesno
7.3.5) Kod pocztowy: 46-300
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373773,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398222,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621677,83 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398222,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "GLATKI" NORBERT GLATKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471558219
7.3.3) Ulica: Kamieniec 19
7.3.4) Miejscowość: Popielów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NORBERT GLATKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NORBERT GLATKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398222,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354181,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465544,07 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354181,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "GLATKI" NORBERT GLATKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471558219
7.3.3) Ulica: Kamieniec 19
7.3.4) Miejscowość: Popielów
7.3.5) Kod pocztowy: 46-090
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE NORBERT GLATKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE NORBERT GLATKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354181,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI POPIELÓW
więcej: przetargi POPIELÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont pomieszczeń Ośrodka Pomocy Społecznej w tym Sali widowiskowej oraz utworzenie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych na potrzeby realizacji usług higienicznych.
- Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 7 w Zakopanem
- Montaż instalacji fotowoltaicznej o mocy 39,56 kWp i dostawa paneli PV wraz z wykonaniem robót budowlano- instalacyjnych na dachu budynku I LO w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 25.
- "Przebudowa WDK im. Józefa Piłsudskiego celem spełnienia parametrów technicznych warunków ewakuacji, zabezpieczenia przed zadymieniem pionowych dróg ewakuacyjnych, podziału budynku na strefy pożarowe"
- Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży elektrycznej i pogotowia elektrycznego w obiektach, lokalach i nieruchomościach w zasobach ZGN w Dz. Żoliborz w latach 2025-2027
- Wykonanie adaptacji pomieszczeń oraz modernizacja instalacji elektrycznych w budynku "C" MIR-PIB przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni w podziale na 2 zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.