eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PopielówWymiana indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej Gminy Popielów



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej Gminy Popielów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA POPIELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413225

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Opolska 13

1.5.2.) Miejscowość: Popielów

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-090

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 774275822

1.5.8.) Numer faksu: 774275838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@popielow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.popielow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.popielow.pl/193/110/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej Gminy Popielów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d9f80af-a68e-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158239

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000905/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wymiana indywidualnych źródeł ciepła na bardziej ekologiczne wraz z niezbędnymi pracami termomodernizacyjnymi w budynkach użyteczności publicznej Gminy Popielów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Umowa o dofinansowanie nr RPOP.05.05.00-16-0029/20-00.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090459/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BOS.271.4.2022.BK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) CZĘŚĆ 1: świetlica wiejska w miejscowości Stare Kolnie, ul. Wiejska 2
Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
 Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
 Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
 Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
 Montaż kompletnego systemu PV,
 Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe pomieszczenia technicznego – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
 Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
 Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej,
 Wykonanie wentylacji pomieszczeń;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 307882,19 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) CZĘŚĆ 2: Dom Kultury w miejscowości Karłowice, ul. Brzeska 2a
Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
 Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
 Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
 Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
 Montaż kompletnego systemu PV,
 Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącej kotłowni na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
 Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
 Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Wymiana stolarki;
e) Roboty remontowe pozostałe:
 dostawa i montaż wentylatorów osiowych na Sali widowiskowej;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 522731,02 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3) CZĘŚĆ 3: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w miejscowości Popielów, ul. Powstańców 12
Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
 Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
 Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
 Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
 Montaż kompletnego systemu PV,
 Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącej kotłowni na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
 Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
 Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Wymiana stolarki otworowej wewnętrznej;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych / zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 614028,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4) CZĘŚĆ 4: świetlica wiejska w miejscowości Kaniów, ul. Szkolna 1
Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
 Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
 Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
 Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.
 Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
 Montaż kompletnego systemu PV,
 Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącej kotłowni na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia obejmują odpowiednio:
 Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
 Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Wymiana stolarki;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 345393,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5) CZĘŚĆ 5: świetlica wiejska w miejscowości Kurznie, ul. Szkolna 3a
Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
 Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
 Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
 Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
 Montaż kompletnego systemu PV,
 Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe pomieszczenia technicznego – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
 Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
 Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Wymiana wewnętrznej i zewnętrznej stolarki drzwiowej i okiennej,
 Wykonanie wentylacji pomieszczeń;
e) Dodatkowe roboty renowacyjne:
 Remont zawilgoconych ścian pomieszczeń wewnętrznych,
 Roboty malarskie i tynkarskie,
 Roboty remontowe okładzin podłogowych i ściennych,
 Roboty remontowe pokrycia dachowego i odwodnienia;
f) Prace termomodernizacyjne;
g) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
h) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
i) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych/zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 339514,21 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6) CZĘŚĆ 6: świetlica wiejska w miejscowości Lubienia, ul. Wiejska 38
Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji c.o (parter i piętro),
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp. (parter i piętro),
 Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
 Roboty remontowe w zakresie wymiany instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji (częściowo parter i piętro),
 Roboty remontowe w zakresie wymiany instalacji wod-kan wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji (piętro),
 Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
 Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej (częściowo parter – klatka schodowa i piętro),
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp. (częściowo parter – klatka schodowa i piętro),
 Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
 Montaż kompletnego systemu PV,
 Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe pomieszczeń poddasza obejmują odpowiednio:
 Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
 Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Roboty remontowe sufitów wraz z wykonaniem okładzin malarskich; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów,
 Wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej wraz z ościeżnicami,
 Przebudowa ścianki działowej w pomieszczeniu kuchennym,
 Wykonanie wentylacji pomieszczeń,
 Remont schodów wewnętrznych z wykonaniem powłoki malarskiej zabezpieczającej pożarowo,
 Dokumentacja powykonawcza;
e) Roboty termomodernizacyjne obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe istniejącej zasypki w poziomie poddasza,
 Izolacja / impregnacja elementów konstrukcji drewnianej,
 Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej,
 Wykonanie izolacji termicznej z wełny mineralnej,
 Dokumentacja powykonawcza;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 417446,12 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7) CZĘŚĆ 7: świetlica wiejska w miejscowości Rybna, ul. Odrzańska 15
Zakres robót budowlanych obejmuje konieczne prace budowlane i instalacyjne, w tym:
a) Roboty remontowe w zakresie instalacji sanitarnych obejmują odpowiednio:
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – rury, kształtki, grzejniki, podejścia, urządzenia i armatura towarzysząca,
 Roboty remontowe w zakresie instalacji cwu wraz z wykonaniem robót montażowych z wykonaniem podejść i montażem elementów wyposażenia instalacji,
 Dostawę i montaż źródła ciepła – pompa ciepła wraz z podłączeniem, wyposażeniem, uruchomieniem i przeszkoleniem osób wskazanych przez Zamawiającego,
 Próby szczelności, protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
b) Roboty remontowe w zakresie instalacji elektrycznych obejmują odpowiednio:
 Roboty rozbiórkowe i demontażowe instalacji elektrycznej,
 Roboty związane z wykonaniem przejść instalacyjnych, bruzd itp.,
 Roboty montażowe instalacyjne – okablowanie, elementy wyposażenia instalacji (gniazda, włączniki, oprawy oświetleniowe),
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza,
 Roboty wykończeniowe i uzupełniające;
c) Roboty związane z dostawą i montażem instalacji PV obejmują odpowiednio:
 Montaż kompletnego systemu PV,
 Wykonanie koniecznych robót instalacyjnych związanych z podłączeniem systemu PV do sieci odbiorczej, wraz z przygotowaniem niezbędnej dokumentacji dla Zamawiającego,
 Protokoły pomiarowe, dokumentacja powykonawcza;
d) Roboty remontowe istniejącego pomieszczenia na paliwo stałe – adaptacja pomieszczenia, obejmują odpowiednio:
 Roboty remontowe podłóg wraz z wykonaniem nowej okładziny,
 Roboty remontowe ścian wraz z wykonaniem okładzin malarskich oraz okładzin z płytek ceramicznych (fartuchy), skuciem i uzupełnieniem tynków; nie dopuszcza się stosowania wypraw gipsowych w pomieszczaniach, jako wykończenie powierzchni ścian i sufitów;
e) Prace termomodernizacyjne;
f) W razie konieczności po stronie Wykonawcy jest opracowanie dokumentacji technicznej instalacji elektrycznej;
g) Na całość zrealizowanych prac należy wykonać dokumentację powykonawczą;
h) Wystąpienie o zmianę warunków przyłączeniowych / zwiększenie mocy przyłączeniowej po stronie Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

42122460-2 - Pompy powietrza

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

4.5.5.) Wartość części: 344180,65 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 301671,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454247,33 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 301671,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "GLATKI" NORBERT GLATKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471558219

7.3.3) Ulica: Kamieniec 19

7.3.4) Miejscowość: Popielów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 301671,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 533315,18 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 604469,88 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 533315,18 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761581562

7.3.3) Ulica: Wolności 4/3

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 533315,18 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 734781,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF STRĘG PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- WYTWÓRCZO- USŁUGOWE " REM-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000308

7.3.3) Ulica: Odrzańska 48a

7.3.4) Miejscowość: Rybna

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 712000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 395000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 490866,28 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 395000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KRZYSZTOF STRĘG PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO- WYTWÓRCZO- USŁUGOWE " REM-BUD"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000308

7.3.3) Ulica: Odrzańska 48a

7.3.4) Miejscowość: Rybna

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 395000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 373773,21 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 705000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 373773,21 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NORM-HAUS JELONEK SPÓŁKA JAWNA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5761581562

7.3.3) Ulica: Wolności 4/3

7.3.4) Miejscowość: Olesno

7.3.5) Kod pocztowy: 46-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 373773,21 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 398222,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 621677,83 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 398222,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "GLATKI" NORBERT GLATKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471558219

7.3.3) Ulica: Kamieniec 19

7.3.4) Miejscowość: Popielów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 398222,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 354181,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465544,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 354181,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA REMONTOWO BUDOWLANA "GLATKI" NORBERT GLATKI

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471558219

7.3.3) Ulica: Kamieniec 19

7.3.4) Miejscowość: Popielów

7.3.5) Kod pocztowy: 46-090

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 354181,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 170 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.