eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlecieŚwiadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku



Ogłoszenie z dnia 2025-03-22


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000095064

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Klecie 125

1.5.2.) Miejscowość: Klecie

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-230

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: brzostekzs@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsbrzostek.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50452a05-066d-4a7c-b30b-4a619b64d80f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50452a05-066d-4a7c-b30b-4a619b64d80f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158284

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Świadczenie usług szkoleniowych na potrzeby projektu pt. Poprawa jakości szkolnictwa zawodowego w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jana Pawła II w Brzostku - projekt współfinansowanych ze środków europejskich w ramach programu: Fundusze Europejskie dla Podkarpacia 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00104121

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ.

Część 1 kurs języka angielskiego zawodowego
Grupa 1 kurs dla uczniów pt. Język Angielski Branżowy dla uczniów technikum architektury krajobrazu
Grupa 2 kurs dla uczniów pt. „Język angielski branżowy dla uczniów technikum branży mechanizacji rolniczej i rolnictwa”
Grupa 3 kurs dla uczniów pt. „Język angielski branżowy dla uczniów technikum branży mechanizacji rolniczej i rolnictwa”
Grupa 4 kurs dla uczniów pt. Język angielski branżowy dla uczniów technikum weterynarii
Grupa 5 kurs dla uczniów pt. Język Angielski Branżowy dla uczniów technikum żywienia i usług gastronomicznych
Grupa 6 kurs dla uczniów pt. Język Angielski Branżowy dla uczniów technikum żywienia i usług gastronomicznych

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80580000-3 - Oferowanie kursów językowych

4.5.5.) Wartość części: 180000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ.
Część 2 Kursy zawodowe dla nauczycieli w zakresie gastronomii
Grupa 1 - kurs „Kuchnia molekularna”
Grupa 2 - szkolenie „ Kuchnia roślinna vege”
Grupa 3 - Kurs „ Savoir vivre”
Grupa 4 - szkolenie „ Nowoczesne trendy dekorowania potraw”
Grupa 5 - kurs "Przyrządzanie sushi"
Grupa 6 - szkolenie: "Kucharz z modułem zdobienia potraw"
Grupa 7 - kurs cukierniczy I stopnia
Grupa 8 - kurs cukierniczy II stopnia
Grupa 9 - warsztaty " Desery restauracyjne”
Grupa 10 - kurs obsługi systemu gastronomicznego SOGA
Grupa 11 - „ Kurs Szefa Kuchni ”
Grupa 12 - kurs „Kampus Artystyczny dekorowania tortów opłatkiem ”
Grupa 13 - szkolenie „Kurs carvingu”
Grupa 14 - „Kurs barmański i kelnerski”

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 55750 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ.
Część 3 Kursy zawodowe dla uczniów w zakresie gastronomii
Grupa 1 - Kurs „Obsługi systemu gastronomicznego SOGA
Grupa 2 - Kurs „Przyrządzanie sushi”
Grupa 3 - „Warsztaty herbaciane”
Grupa 4 - “Kurs sommelierski”
Grupa 5 - “Kurs baristy”
Grupa 6 - szkolenie „Nowoczesne trendy dekorowania potraw”
Grupa 7 - szkolenia „Kuchnia roślinna vege”
Grupa 8 - Istotne warunki zamówienia na przeprowadzenie kursu Savior – vivre
Grupa 9 - kurs „Kuchnia molekularna”
Grupa 10 - szkolenie „Kurs cukierniczy - słodkie stoły”
Grupa 11 - szkolenie „Kurs barmański”
Grupa 12 - szkolenie „Kurs kelnerski”
Grupa 13 - szkolenie „Kurs carvingu

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.5.) Wartość części: 240700 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem postępowania i zamówienia jest świadczenie usług szkoleniowych. Szczegółowo zakres opisany został w załączniku nr 1 do SWZ.
Część 4 Kursy zawodowe
Grupa 1 - „Kurs Operator wózków jezdniowych podnośnikowych z bezpieczną wymianą butli”
Grupa 2 - „Kurs spawania metodą mig mag”
Grupa 3 - „Kurs na operatora koparko-ładowarki”

4.5.3.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

80530000-8 - Usługi szkolenia zawodowego

4.5.5.) Wartość części: 145300 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 155200 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Centrum Szkolenia Omega Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 789058237

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54600 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99946 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54600 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: nazwą Centrum Szkolenia Omega Łukasz Dybała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 789058237

7.3.3) Ulica: ul. Zakopiańska 9

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-418

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54600 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-15

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168490 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 234000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168490 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: O. K. Ośrodek Kursów Edmund Kwidziński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 588-000-22-11

7.3.3) Ulica: ul. Sobieskiego 217

7.3.4) Miejscowość: Wejherowo

7.3.5) Kod pocztowy: 84-200

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168490 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-15

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 178730 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 137800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FLISTAL Adrian Flis

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621646352

7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 29B/28

7.3.4) Miejscowość: Kolbuszowa

7.3.5) Kod pocztowy: 36-100

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 137800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.