Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133764/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
- 2023/BZP 00146088/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa autobusu do przewozu dzieci, młodzieży i osób dorosłych niepełnosprawnych z terenu Gminy Topólka
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Topólka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866689
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Topólka 22
1.5.2.) Miejscowość: Topólka
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-875
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 542869910
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: promocja@topolka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.topolka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8872bfd4-c235-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa autobusu do przewozu dzieci, młodzieży i osób dorosłych niepełnosprawnych z terenu Gminy Topólka2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8872bfd4-c235-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133764
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGiP.271.03.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa autobusu 18 miejscowego (17+1)
przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym z możliwością przewozu jednej osoby na wózku inwalidzkim. Maszyna fabrycznie nowa nie starsza niż z rocznika 2022.
2. Zamawiający wymaga, aby dostarczony pojazd:
1) był fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w roku min. 2022 oraz nie był pojazdem
demonstracyjnym;
2) znajdował się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletnym i gotowy do
użytkowania;
3) wyposażony był w dodatkowe atestowane pasy bezpieczeństwa umożliwiające bezpieczne przypięcie osób poruszających się na wózku inwalidzkim zgodnie z normą ISO 10542-2;
4) posiadał wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie
do obrotu;
5) posiadał dokumenty niezbędne do rejestracji pojazdów;
6) posiadał wszystkie wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych;
7) spełniał wymagania określone w obowiązujących przepisach prawa, w szczególności w
zakresie dopuszczenia pojazdu do ruchu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r. poz. 988 ze zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z z2016 r. poz. 2022 z późn. zm);
8) posiadał świadectwo homologacji czyli dopuszczenie pojazdu do ruchu jako autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim;
9) posiadał, co najmniej parametry techniczne oraz wyposażenie określone w Załączniku nr 4 do
SWZ;
10) był wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych oraz roszczeń osób trzecich.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia;
2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy;
3)Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy;
4) Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia;
5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć we własnym zakresie i na własny koszt przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. Urząd Gminy w Topólce, Topólka 22, 87-875 Topólka, gdzie nastąpi wydanie i odbiór przedmiotu zamówienia oraz przeszkolenie minimum dwóch osób z personelu Zamawiającego w zakresie budowy i obsługi dostarczonego pojazdu.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 4 do Specyfikacji Warunków
Zamówienia. Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się żadna nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, ma ona wyłącznie charakter informacyjny. Wszystkie dostarczone elementy wyposażenia składające się na przedmiot umowy muszą zawierać odpowiednie, aktualne i wymagane certyfikaty/świadectwa jakości/atesty/deklaracje zgodności lub oznaczenia, informujące o dopuszczeniu do sprzedaży oraz spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem jeśli takie są wymagane.
6. Zadanie finansowane ze środków własnych.
7. Żądanie złożenia lub uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na
potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie
przedmiotu zamówienia.
Powyższe stanowić będzie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 4 do SWZ z minimalnymi wymaganiami wskazanymi przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest wypełnić informację o oferowanym Przedmiocie zamówienia i załączyć ją do składanej oferty. Zamawiający akceptuje równoważne przedmiotowe środki dowodowe, jeżeli
potwierdzają, że oferowane dostawy spełniają określone przez Zamawiającego
wymagania. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający informuje, że pomimo przewidzenia wezwania, nie wezwie do złożenia lub
uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych, jeżeli przedmiotowy środek
dowodowy służy potwierdzeniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie
kryteriów oceny ofert lub gdy mimo złożenia przedmiotowego środka dowodowego oferta
podlega odrzuceniu albo zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.
8. Szczegółowe obowiązki wykonawcy w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia określają
projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego - Załącznik nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych – uzasadnienie braku podziału
zamówienia na części: Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części. Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego 18 osobowego (17+1) samochodu z pełnym wyposażeniem, przystosowanego do potrzeb osób z niepełnosprawnościami i przewozu takich osób na wózku inwalidzkim, gdzie osoba pozostaje na wózku inwalidzkim w trakcie jazdy, jako jednorodny, ze względów technologicznych i produkcyjnych nie podlega podziałowi na części, jest bowiem zintegrowanym pojazdem, który musi współgrać z całością swojego wyposażenia. Jest to jedna maszyna niepodzielna ze względu na swoja specyfikację. Podział przedmiotowego zamówienia na części jest niezasadny z punktu widzenia technicznego i organizacyjnego. Podział zakresu dostawy na części, które składałyby się na całość zamówienia groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia. Brak takiego podziału porządkuje również odpowiedzialność gwarancyjną.
10. Okres gwarancji i rękojmi:
Wymagany okres gwarancji i rękojmi dla dostarczonego przedmiotu zamówienia wynosi na dostarczony pojazd na okres min. 24 miesiące bez limitu przejechanych kilometrów, w tym gwarancja na zespoły elektryczne i elektroniczne oraz mechaniczne, łącznie z układem jezdnym bez limitu kilometrów, min. 24 miesiące na powłokę lakierniczą bez limitu kilometrów oraz min. 144 miesiące na perforację elementów nadwozia licząc od dnia odbioru przedmiotu zamówienia.
11. Planowany roczny przebieg kilometrowy – ok. 50 000 km.
12. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę:
Zamawiający nie wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę, podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności na podstawie umowy o pracę.
13. Oferty wariantowe: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
14. Wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
15. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: Zamawiający nie przewiduje obowiązku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
16. Aukcja elektroniczna: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej po dokonaniu oceny ofert w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.
17. Zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których
mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 i 8 Ustawy PZP.
18. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu: Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
19. Dynamiczny system zakupów: Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
20. Umowa ramowa: Zamawiający nie prowadzi postępowania w celu zawarcia umowy ramowej.
21. Zamawiający nie zastrzega wymogów ani wymagań związanych z realizacją zamówienia,
o których mowa w przepisie art. 94 oraz 96 ust. 2 pkt. 2 ustawy Pzp.
22. Zamawiający nie przewiduje wymogu ani możliwości złożenia ofert w postaci katalogów
elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty, w sytuacji określonej w art. 93 ustawy Pzp.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 299874,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 429270,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI TOPÓLKA
więcej: przetargi TOPÓLKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup busa do przewozu osób
- Zakup autobusu do przewozu pasażerów
- ZAKUP UŻYWANEGO AUTOBUSU NA POTRZEBY ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. WŁADYSŁAWA GRABSKIEGO W SĘDZIEJOWICACH
- Dostawa pięciu autobusów w ramach projektu Rozwój i modernizacja systemu transportu publicznego w Głogowie współfinansowanego przez Unię Europejską.
- Zakup paliw płynnych - oleju napędowego - do pojazd ów będących w posiadaniu Polbus-PKS w granicach i poza granicami RP, w okresie 3-ch lat.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.