Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00121087/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-03
- 2023/BZP 00125990/01 - Modyfikacja z dnia 2023-03-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dobra 233
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcf19b3f-b9d4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf19b3f-b9d4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158297
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068364/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Elektroniczna Administracja w Gminie Dobra - ciąg dalszy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Elektroniczna administracja w Gminie Dobra2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45571 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Uruchomienie systemu do komunikacji z mieszkańcami, w tym zakup licencji elektronicznego systemu komunikacji mobilnejZadanie obejmuje dostawę licencji elektronicznego systemu komunikacji mobilnej, z funkcją umożliwiającą prowadzenie konsultacji społecznych, co umożliwi cyfryzację komunikacji z mieszkańcami gminy poprzez wykorzystanie wielu dróg komunikatów elektronicznych.
Dzięki cyfryzacji komunikacji mobilnej urząd będzie mógł wysyłać do mieszkańców oraz przedsiębiorców działających na terenie gminy różne informacje z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji elektronicznej: konto na ePUAP, email, SMS, urządzenia mobilne (Android, iOS).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48612000-1 - System zarządzania bazą danych
48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego
48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania
72322000-8 - Usługi zarządzania danymi
30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy
4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego oraz programowanie OCR. Zamówienie obejmuje dostawę 21 licencji oprogramowania biurowego oraz 1 jednej licencji oprogramowania OCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania
48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe
72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania
48313000-5 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)
48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych
4.5.5.) Wartość części: 19312 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa nowego urządzenia typu NAS – serwer pamięci masowej.Urządzenie NAS należy dostarczyć z dyskami SSD o łącznej minimalnej pojemności 4TB skonfigurowanych w technologii RAID 1.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48823000-3 - Serwery plików
37453300-1 - Dyski
30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
4.5.5.) Wartość części: 9259 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie Art. 255. Ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W wyznaczonym terminie na złożenie oferty nie wpłynęła żadna oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie Art. 255. Ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił kwotę w wysokości 23 753,76 zł brutto, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.
W postępowaniu wpłynęła oferta. Po otwarciu ofert stwierdzono, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty wynosiła: 60 768,15 zł brutto.
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym unieważniono postepowanie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9889,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15473,4 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9889,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243075202
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-086
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9889,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-04-28INNE PRZETARGI DOBRA
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Dostawa artykułów mleczarskich do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Dostawa pieczywa do Domu Pomocy Społecznej w Skęczniewie
- Wykonanie robót polegających na obsłudze i konserwacji urządzeń melioracji wodnych utrzymywanych przez Gminę Dobra
- Świadczenie usług w zakresie przewozu i opieki uczniów (dzieci) do szkół na terenie Gminy Dobra w ramach komunikacji regularnej na podstawie biletów miesięcznych ulgowych uczniowskich w 2025 roku
- Opracowanie projektu Planu Ogólnego dla Gminy Dobra
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu na potrzeby Wydziału Geodezji Starostwa Powiatowego w Białej Podlaskiej
- Dostawa rozwiązań z zakresu cyberbezpieczeństwa, w tym specjalistycznego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Gminy Zamość w ramach projektu "Cyberbezpieczna Gmina Zamość" z podziałem na części
- Dostawa fabrycznie nowego przenośnego sprzętu komputerowego, urządzeń wielofunkcyjnych i oprogramowania na potrzeby Miejskiej Biblioteki Publicznej w Olsztynie
- Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa systemu informatycznego obsługi wagi zintegrowanego z Bazą Danych o Odpadach dla RZGO Słajsino , SPO Mielenko Drawskie, SPO Mokrawica i SPO Świnoujściu
- Podniesienie poziomu cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miasta Bełchatowa przez dostawę sprzętu, usługi wdrożeniowe i szkoleniowe związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd" Etap I
więcej: Nośniki do przechowywania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.