eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi DobraRealizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra - ciąg dalszy



Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Gminy Dobra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892185

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dobra 233

1.5.2.) Miejscowość: Dobra

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-642

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminadobra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadobra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dcf19b3f-b9d4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Realizacja projektu Elektroniczna administracja w Gminie Dobra – ciąg dalszy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dcf19b3f-b9d4-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158297

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00068364/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu Elektroniczna Administracja w Gminie Dobra - ciąg dalszy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Elektroniczna administracja w Gminie Dobra

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121087

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZZ.271.13.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 45571 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Uruchomienie systemu do komunikacji z mieszkańcami, w tym zakup licencji elektronicznego systemu komunikacji mobilnej

Zadanie obejmuje dostawę licencji elektronicznego systemu komunikacji mobilnej, z funkcją umożliwiającą prowadzenie konsultacji społecznych, co umożliwi cyfryzację komunikacji z mieszkańcami gminy poprzez wykorzystanie wielu dróg komunikatów elektronicznych.
Dzięki cyfryzacji komunikacji mobilnej urząd będzie mógł wysyłać do mieszkańców oraz przedsiębiorców działających na terenie gminy różne informacje z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji elektronicznej: konto na ePUAP, email, SMS, urządzenia mobilne (Android, iOS).

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48613000-8 - Elektroniczne zarządzanie danymi (EDM)

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48612000-1 - System zarządzania bazą danych

48517000-5 - Pakiety oprogramowania informatycznego

48600000-4 - Pakiety oprogramowania dla baz danych i operacyjne

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania

72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania

72261000-2 - Usługi pomocnicze w zakresie oprogramowania

72322000-8 - Usługi zarządzania danymi

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 18000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego oraz programowanie OCR. Zamówienie obejmuje dostawę 21 licencji oprogramowania biurowego oraz 1 jednej licencji oprogramowania OCR. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.

Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48311000-1 - Pakiety oprogramowania do zarządzania dokumentami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48422000-2 - Zestawy pakietów oprogramowania

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

72268000-1 - Usługi dostawy oprogramowania

48313000-5 - Pakiety oprogramowania do optycznego rozpoznawania znaków (OCR)

48920000-3 - Pakiety oprogramowania do automatyzacji prac biurowych

4.5.5.) Wartość części: 19312 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa nowego urządzenia typu NAS – serwer pamięci masowej.
Urządzenie NAS należy dostarczyć z dyskami SSD o łącznej minimalnej pojemności 4TB skonfigurowanych w technologii RAID 1.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w załączniku do SWZ pn. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Szczegółowe zasady określające sposób realizacji zamówienia, warunki gwarancji, rozliczeń oraz wysokość kar umownych zawarte zostały we wzorze umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48821000-9 - Serwery sieciowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48823000-3 - Serwery plików

37453300-1 - Dyski

30234500-3 - Pamięci do przechowywania danych

30234000-8 - Nośniki do przechowywania

4.5.5.) Wartość części: 9259 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie Art. 255. Ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty;

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
W wyznaczonym terminie na złożenie oferty nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE
Na podstawie Art. 255. Ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE
Zgodnie z obowiązującymi przepisami przed otwarciem ofert Zamawiający zamieścił kwotę w wysokości 23 753,76 zł brutto, którą zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia.

W postępowaniu wpłynęła oferta. Po otwarciu ofert stwierdzono, że cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Cena najkorzystniejszej oferty wynosiła: 60 768,15 zł brutto.

Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

Po dokonaniu analizy finansowej, Zamawiający ustalił, że nie możne zwiększyć środków na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

W związku z powyższym unieważniono postepowanie.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9889,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15473,4 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9889,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Virtual Technologies IT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243075202

7.3.4) Miejscowość: Katowice

7.3.5) Kod pocztowy: 40-086

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9889,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-28

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.