Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488769/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00510396/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Płużnica
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Płużnica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118810
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płużnica, 60
1.5.2.) Miejscowość: Płużnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-214
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki
1.5.7.) Numer telefonu: (56) 6875200
1.5.8.) Numer faksu: n/d
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pluznica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pluznica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9774361.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Płużnica2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e2e8689-dfef-489a-8706-cfc5bac46e22
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158429
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00070345/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Modernizacji infrastruktury oświetleniowej na terenie gminy Płużnica
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488769
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP. 271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Modernizacja infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Płużnica, w ramach jednego zamówienia publicznego. Oświetleniem dysponuje gmina Płużnica na podstawie umowy dzierżawy zawartej z Energa Oświetlenie sp. z o.o. (284 lampy należą do Energa Oświetlenie, 25 lamp jest mieniem Gminy)
Zadanie : objęte dofinansowaniem w ramach 9 edycji programu Polski Ład ,,Rozświetlamy Polskę”.
Zadanie:
1. Dostawa opraw oświetlenia ulicznego zgodnie z opisem w Dokumentacji Technicznej oraz zestawieniem projektowym wyposażonych w certyfikat ENEC, ENEC + oraz gniazdo ZD4i
2. Montaż 309 opraw na linii napowietrznej zgodnie z dokumentacją Zamawiającego.
3. Demontaż opraw oświetlenia ulicznego zamontowanych na wysięgnikach linii napowietrznej kpl. 309 opraw.
4. Zamawiający zastrzega obowiązek użycia przez Wykonawcę nowych opraw wyprodukowanych na terenie Unii Europejskiej.
5. Wykonawca podczas realizacji zadania ma obowiązek zabezpieczyć demontowane elementy majątku oświetleniowego, składować je i przekazać Zamawiającemu przekazywać na rzecz Energa Oświetlenie Sp. z o.o.
6. Zamawiający gwarantuje udział Energa Oświetlenie Sp. z o.o. w kontroli przebiegu realizacji prac modernizacyjnych pod kątem ich prawidłowości poprzez czynny udział w odbiorach poszczególnych etapów, jak i całości przedmiotu zamówienia, w tym prawo do weryfikacji prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia i prawo zgłaszania w tym zakresie zastrzeżeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SWZ Dokumentacja techniczna (Opis Przedmiotu Zamówienia)
4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
71355200-3 - Wykonywanie badań
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 265591,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 573967,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 573967,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LIGHT ON SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252968258
7.3.3) Ulica: Zygmunta Krasińskiego
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-581
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 573967,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-10-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI PŁUŻNICA
więcej: przetargi PŁUŻNICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku Zakładu Opiekuńczo - Leczniczego w formule "zaprojektuj i wybuduj" wraz z wyposażeniem dla przedsięwzięcia realizowanego w ramach KPO i Zwiększania Odporności
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej Nr 040144C w miejscowości Biały Bór
- Wykonanie pełnej dokumentacji budowlanej na potrzeby rozbudowy budynku D Szpitala Wojewódzkiego im. dr. Ludwika Rydygiera w Suwałkach
- Stworzenie kompleksu Centrum Artystyczne Donimierz - przebudowa i remont budynków użyteczności publicznej w Donimierzu
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę kanalizacji sanitarnej na terenie gminy Obrowo
- Rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Nowym Klinczu
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.