Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00130853/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIELSK PODLASKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658982
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 1
1.5.2.) Miejscowość: Bielsk Podlaski
1.5.3.) Kod pocztowy: 17-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński
1.5.7.) Numer telefonu: 857318100
1.5.8.) Numer faksu: 857318150
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@bielsk-podlaski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bielsk-podlaski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/umbielskpodlaski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5e856c5-bf3e-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158437
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023166/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00130853
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Izp.271.9.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa pn. Mechaniczne letnie zamiatanie ulic miejskich.
Wg wspólnego słownika zamówień publicznych zamówienie obejmuje:
CPV 90610000-6 Usługi sprzątania i zamiatania ulic
2. Opis przedmiotu zamówienia
2.1. Zakres świadczonej usługi będzie obejmował mechaniczne oczyszczanie ulic miejskich za pomocą zamiatarki w następujący sposób:
1) ulice miejskie powinny być utrzymywane w ciągłej czystości na całej szerokości,
2) z powierzchni jezdni powinny być usunięte wszelkie zanieczyszczenia m.in. piasek, resztki roślinne: liście, kwiecie, gałęzie drzew i krzewów oraz inne drobne nieczystości,
3) w przypadku niemożności usunięcia zanieczyszczeń przez sprzęt mechaniczny, powinny one zostać usunięte ręcznie,
4) przy krawężnikach ulicznych nie powinna rosnąć trawa oraz inne chwasty, powinny one zostać usunięte mechanicznie lub za pomocą środków chwastobójczych,
5) prace powinny być wykonywane w godzinach nocnych z uwagi na znikomy ruch pojazdów samochodowych oraz możliwość pylenia i kurzenia, aby zminimalizować te niekorzystne czynniki, zamiatanie powinno odbywać się „na mokro” tj. ze zwilżaniem oczyszczanych powierzchni podczas zamiatania, w przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (np. kilkudniowe opady deszczu, silne wiatry), Wykonawca w celu zapewnienia odpowiedniego stanu czystości ulic, może swoje zadania wykonywać w porze dziennej.
2.2. Wykaz odcinków ulic o nawierzchni bitumicznej zawiera Załącznik nr 7 do SWZ. Wykaz odcinków ulic o nawierzchni betonowej zawiera Załącznik nr 8 do SWZ. Łączna długość ulic miejskich przeznaczona do oczyszczania może być zmieniona w trakcie sezonu w zależności od potrzeb Zamawiającego w tygodniowym wyprzedzeniem.
2.3. Warunki realizacji zamówienia:
1) Koordynatorem prac ze strony Zamawiającego będą: Pan Bogdan Sokołowski tel. 85 7318127 oraz Pan Marcin Kuptel tel. 85 7318131. Wykonawca wyznaczy koordynatora wpisując dane personalne i nr telefonu do umowy.
2) Należność za wykonanie usługi rozliczana będzie w okresach miesięcznych na podstawie protokołu odbioru wykonanych prac.
3) O konieczności rozpoczęcia prac Wykonawca zostanie powiadomiony pisemnie. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość wcześniejszego zakończenia prac (październiki i listopad) z uwagi na niekorzystne warunki atmosferyczne np. ujemne temperatury i opady śniegu.
4) Wykonawca na własny koszt zawiera umowy ubezpieczenia i ponosi pełną odpowiedzialność za nieszczęśliwe wypadki powstałe na zleconych odcinkach ulic miejskich wynikające z ich niewłaściwego utrzymania.
3. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy:
Zamawiający na podstawie z art. 95 ustawy PZP, określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności związane z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.).
3.1. Zamawiający wymaga, aby przy realizacji zamówienia Wykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.) wszystkie osoby, które będą wykonywać czynności letniego zamiatania ulic miejskich objęte zamówieniem (o ile czynności te nie są wykonywane przez dane osoby osobiście w ramach prowadzonej przez nie działalności gospodarczej na podstawie wpisu do CEiDG).
3.2. Wykonawca obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa w pkt 3.1. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w terminie przez niego wskazanym w wezwaniu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu:
1) oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności o których mowa w pkt 3.1. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem imienia i nazwiska zatrudnionego pracownika, daty zawarcia umowy o pracę, rodzaju umowy o pracę, zakresu obowiązków pracownika oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy albo
2) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zawierać informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika, albo
3) oświadczenie zatrudnionego pracownika zawierające imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę, zakres obowiązków pracownika oraz podpis pracownika.
3.3. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osoby wykonujących wskazane w pkt 3.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 1 czynności.
3.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli w celu zweryfikowania faktu czy osoby wykonujące określone w pkt 3.1 czynności są zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w szczególności:
1) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
2) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90610000-6 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115870,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115870,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115870,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI Mirosław Borowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5431459993
7.3.3) Ulica: Mickiewicza 18
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115870,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z BIELSKA PODLASKIEGO
- Odbiór, transport i utylizacja odpadów medycznych
- Świadczenie usług ochronnych osób i mienia w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w obiektach Sądu Rejonowego w Bielsku Podlaskim.
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej Nr 1741B od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1740B do skrzyżowania z drogą gminną do miejscowości Bystre łącznie z przebudową mostu
- Kanalizacja sanitarna w ul. 11-go Listopada.
więcej: przetargi w Bielsku Podlaskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie czystości w pasie drogowym dróg powiatowych na terenie Powiatu Mikołowskiego
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- Usługi sprzątania pomieszczeń i posesji
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku (wraz z terenem przyległym) zlokalizowanym przy ul. Nowy Zjazd 1 w Warszawie.
- Usługa sprzątania Muzeum Fryderyka Chopina wraz z łącznikiem magazynowym oraz terenem administrowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.