Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00066554/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Cyberbezpieczny Samorząd
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejsce Piastowe
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440583
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dukielska 14
1.5.2.) Miejscowość: Miejsce Piastowe
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-430
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@miejsce piastowe.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.miejscepiastowe.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/miejscepiastowe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wykonywanie zadań własnych gminy
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cyberbezpieczny Samorząd2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc7a1533-0cc0-4ab8-86a5-d47d20e53042
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158536
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Fundusz Europejski na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00066554
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.D.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu oraz oprogramowania IT oraz wdrożenie systemów i rozwiązań teleinformatycznych (instalacja, konfiguracja i integracja) mających na celu podniesienie poziomu Cyberbezpieczeństwa oraz zwiększenie odporności Jednostki w ramach projektu grantowego pn. „Cyberbezpieczny Samorząd” realizowanego w ramach Funduszy Europejskich na Rozwój Cyfrowy 2021-2027 (FERC). Priorytet II: Zaawansowane usługi cyfrowe. Działanie 2.2. - Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa.
Zakres zamówienia składa się z następujących zadań:
1. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń sieci WLAN i LAN w Urzędzie Gminy Miejsce Piastowe
• Punkt dostępowy 802.11be zgodny z Wi-Fi 7 – 10 szt.
• Przełącznik sieciowy 48-port typ 1 – 2 szt.
• Przełącznik sieciowy 48-port typ 2 – 2 szt.
• Przełącznik sieciowy 16-port – 2 szt.
• Kontroler sieciowy - 1 szt.
2. Dostawa oraz konfiguracja urządzeń sieci WLAN i LAN klasy Enterprise w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Miejscu Piastowym
• Przełącznik sieciowy 24-port – 1 szt.
• Punkt dostępowy 802.11ax zgodny z Wi-Fi 6 – 2 szt.
3. Dostawa oraz konfiguracja urządzeń sieci WLAN i LAN klasy Enterprise w Szkoła Podstawowa w Głowience, Szkoła Podstawowa w Łężanach, Szkoła Podstawowa w Miejscu Piastowym, Szkoła Podstawowa w Rogach, Szkoła Podstawowa Targowiskach, Szkoła Podstawowa we Wrocance, Szkoła Podstawowa w Zalesiu.
• Przełącznik sieciowy 24-port typ 1 – 7 szt.
• Przełącznik sieciowy 24-port typ 2 – 7 szt.
• Punkt dostępowy 802.11ax zgodny z Wi-Fi 6 – 71 szt.
4. Dostawa, instalacja oraz konfiguracji urządzenia typu NGFW, implementacja mechanizmów bezpieczeństwa sieciowego w Urzędzie Gminy Miejsce Piastowe
• NGFW wraz z licencjami – 1 szt.
• Zakres prac konfiguracyjnych i wdrożeniowych.
5. Dostawa, instalacja oraz konfiguracja urządzeń typu NGFW, implementacja mechanizmów bezpieczeństwa sieciowego w Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miejscu Piastowym, Szkoła Podstawowa w Głowience, Szkoła Podstawowa w Łężanach, Szkoła Podstawowa w Miejscu Piastowym, Szkoła Podstawowa w Rogach, Szkoła Podstawowa Targowiskach, Szkoła Podstawowa we Wrocance, Szkoła Podstawowa w Zalesiu.
• Urządzenie NGFW – 8 kpl.
6. Zakup platformy serwerowej wraz z odpowiednim środowiskiem systemowym na potrzeby wdrożenia usług katalogowych i systemu zarządzania tożsamością w Urzędzie Gminy Miejsce Piastowe
• Serwer wirtualizacji typ 1 – 1 szt.
• Oprogramowanie systemowe i wirtualizacyjne – 1 kpl.
• Platforma zarządzająca urządzeniami NGFW
• Oprogramowanie do zbierania, analizowania i wizualizowania danych
• Usługi instalacji, konfiguracji, wdrożenia oraz migracji systemów
7. Zakup platformy serwerowej wraz z odpowiednim środowiskiem systemowym na potrzeby wdrożenia usług katalogowych w Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Miejscu Piastowym
• Serwer typ 2 – 1 szt.
• Oprogramowanie systemowe – 1 kpl.
8. Zakup i wdrożenie dedykowanego serwera NAS do wykonywania kopii zapasowych w Urzędzie Gminy Miejsce Piastowe.
• Serwer NAS – 1 szt.
• Dysk NAS 8TB– 8 szt.
• Polityka tworzenia i odtwarzania backup.
9. Zakup i wdrożenie dedykowanych serwerów NAS do wykonywania kopii zapasowych w Szkoła Podstawowa w Głowience, Szkoła Podstawowa w Łężanach, Szkoła Podstawowa w Miejscu Piastowym, Szkoła Podstawowa w Rogach, Szkoła Podstawowa Targowiskach, Szkoła Podstawowa we Wrocance, Szkoła Podstawowa w Zalesiu
• Serwer NAS – 7 kpl.
10. Dostawa kompleksowego rozwiązania typu antywirus – zarządzanego centralnie
• Oprogramowanie Antywirus – 100 lic.
11. Wdrożenie Systemu Centralnej Autoryzacji, AD, MFA, VPN.
• Serwer Centralnej Autoryzacji – 1 kpl.
• Karty elektroniczne dla systemu MFA – 50 szt.
• Czytniki kart elektronicznych dla systemu MFA – 45 szt.
• Zakres prac konfiguracyjnych i wdrożeniowych – 1 kpl.
12. Usługi zewnętrzne zwiększające poziom bezpieczeństwa informacji tj. wzmocnienie odporności oraz zdolności do skutecznego zapobiegania i reagowania na incydenty w systemach informatycznych – wsparcie i monitoring.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48620000-0 - Systemy operacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
48710000-8 - Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania
48820000-2 - Serwery
48821000-9 - Serwery sieciowe
48823000-3 - Serwery plików
72265000-0 - Usługi konfiguracji oprogramowania
32428000-9 - Modernizacja sieci
32420000-3 - Urządzenia sieciowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 703560,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 703560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 703560,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STIMO sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842508653
7.3.3) Ulica: R. Kaczorowskiego 6
7.3.4) Miejscowość: Krosno
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 703560,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI MIEJSCE PIASTOWE
więcej: przetargi MIEJSCE PIASTOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup urządzeń sieciowych wraz z konfiguracją
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie stworzenia Arcarium - cyfrowe, kompleksowe i uniwersalne środowisko pracy z rękopisami w Bibliotece Jagiellońskiej, zintegrowane z Jagiellońską Biblioteką Cyfrową .
- "Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa JST w Gminie Krzanowice" - etap 1 dostawa sprzętu IT
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Urzędzie Miejskim w Oleśnie
- Dostawa sprzętu oraz oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
więcej: Urządzenia sieciowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.