eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrześniaZakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Września

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258069

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ratuszowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Września

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@wrzesnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wrzesnia

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c00ba67-e23d-4a31-9a93-503f5c830f5b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00039200/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Zakup wyspecjalizowanego sprzętu ratowniczo-gaśniczego dla OSP - zakup pojazdu typu ATV (quad) z przyczepką ratowniczą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Priorytet 02 „Fundusze europejskie dla zielonej Wielkopolski”, Działanie 02.05 „Zwiększanie odporności na zmiany klimatu i klęski żywiołowe”, Program Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00086913

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-271/ 4 / WIK-RK / 2025

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 70000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup pojazdu pożarniczego typu quad wraz z przyczepką ratowniczą o następujących parametrach techniczno-użytkowych:
- pojazd fabrycznie nowy, rok produkcji 2024 (wraz ze wszystkimi urządzeniami dodatkowymi, w tym oponami),
- silnik o pojemności min. 550ccm i mocy min. 50 KM,
- napęd 4x4 (stały napęd na tylną oś z dołączanym napędem przedniej osi 2WD/4WD),
- automatyczna bezstopniowa skrzynia biegów z biegiem wstecznym,
- system hamowania silnikiem,
- przednie i tylne zawieszenie wielowahaczowe,
-- felgi 14 lub 12 cali z oponami do jazdy terenowej dostosowane do max. prędkości pojazdu w rozmiarze 26x9-14 przód, 26x10-14 tył, lub AT 25x8-12 przód i AT 25x10-12 tył,
- prześwit min. 22,5 cm z możliwością regulacji zawieszenia w górę (zwiększenia prześwitu),
- zbiornik paliwa min. 15 ltr,
- kolor czerwony RAL 3000, oznakowanie (oklejenie) pojazdu STRAŻ (przód i tył), Nr operacyjny 659P-Q2 OSP Marzenin na bokach pojazdu,
- szybki montaż i demontaż akcesoriów dodatkowych,
- pojazd 2-osobowy, siedzenie pasażera z zintegrowanym oparciem oraz uchwytami do trzymania się przez pasażera lub oparcie dla pasażera pełni dedykowany kufer z oparciem i uchwytami,
- przyczepa ratunkowa do quada z miejscem na nosze typu deska i miejscem dla ratownika, DMC 750, amortyzowana, koła R13 liczba osi 1.
Szczegółowo opis przedmiotu zamówienia określono w załączniku A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144200-0 - Pojazdy służb ratowniczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109169,74 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109169,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109169,74 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PREMIUM KAROL ŚWISTAK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8222372261

7.3.3) Ulica: UL. TRAKT BRZESKI 110C

7.3.4) Miejscowość: SULEJÓWEK

7.3.5) Kod pocztowy: 05-070

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109169,74 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.