Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00067828/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioska
w Nadleśnictwie Grodzisk” – III postępowanie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Grodzisk
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630012930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lasówki 1
1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: tel. 61 444 53 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@poznan.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.poznan.lasy.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01b3dbad-9fb3-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioskaw Nadleśnictwie Grodzisk” – III postępowanie.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01b3dbad-9fb3-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158631
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057562/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa podwójnej kancelarii dla leśnictw Gnin i Wioska w Nadleśnictwie Grodzisk – III postępowanie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00067828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.4.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 682001,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę budynku jednokondygnacyjnego bez podpiwniczenia, bez zagospodarowanego poddasza, dostępnego dla osób niepełnosprawnych. Technologia budowy tradycyjna: ławy fundamentowe żelbetowe, ściany z bloczków z betonu komórkowego
gr.48 cm przy zastosowaniu drewna i materiałów drewnopochodnych: strop drewniany, okładzina elewacji z desek opalanych. Budynek wyposażony zostanie w instalację wodociągową, kanalizacyjną wraz z montażem bezodpływowego zbiornika na ścieki. W projekcie uwzględniono również instalację elektryczną, DATA/TEL, alarmową, wentylacyjną, klimatyzacyjną oraz fotowoltaiczną. Źródłem ciepła dla budynku będzie zespół pompy ciepła powietrze/woda współpracujący z zasobnikiem CWU oraz zbiornikiem buforowym. Budynek wyposażony zostanie w oświetlenie awaryjne, umożliwiające ewakuację oraz instalację informującą o pożarze. Łączna powierzchnia użytkowa budynku wynosić będzie 66,95 m2 w tym uwzględniono dwa pomieszczenia biurowe o pow. 14,28 m2 każde, dwa pomieszczenia gospodarcze o pow. 6,66 m2 każde, przedsionek, korytarz z poczekalnią, pomieszczenie socjalne oraz wc dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zadanie obejmuje również zagospodarowanie terenu polegające na przygotowaniu parkingu (miejsc postojowych dla samochodów interesantów i pracowników), ogrodzenia całego terenu oraz montażu infrastruktury takiej jak maszt flagowy i tablica informacyjna dla obu leśnictw.
4.2. Roboty zostaną wykonane zgodnie z projektem umowy - załącznik nr 9 do SWZ warunkami prowadzonego postępowania, w tym Dokumentacją Projektową - załącznik nr 10 SWZ, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 11 do SWZ oraz Przedmiarem robót - załącznik nr 12 do SWZ, ofertą wykonawcy, obowiązującymi przepisami, polskimi normami budowlanymi, sztuką budowlaną, Ustawą Prawo Budowlane i zasadami wiedzy technicznej oraz należytą starannością w ich wykonywaniu, bezpieczeństwem, dobrą jakością i właściwą organizacją.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 838862,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1214698,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 838862,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAT-BUD ŁUKASZ MATYJA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 300032500
7.3.3) Ulica: ul. Jana Kasprowicza 10
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-16
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 838862,37 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
- "Rozbudowa sieci rozdzielczej nN, oświetlenia i monitoringu (etap pierwszy)"
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddziału Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku Zakładu Opieki Zdrowotnej, położonego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Budowa sieci kanalizacyjnej w Białej Rawskiej ul. Jana Pawła II - etap II
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudową parteru bud. ŻCOP-segm. "D" wraz ze zmianą spos. użytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, montaż windy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.