Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062636/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21
- 2022/BZP 00062636/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-21 (po zmianach)
- 2022/BZP 00062650/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA WYCHOWAWCY W PUNKCIE WSPARCIA DZIENNEGO W BARLINKU
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE W MYŚLIBORZU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811799290
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Północna 15
1.5.2.) Miejscowość: Myślibórz
1.5.3.) Kod pocztowy: 74-300
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: tel./fax: + 48 95 747 23 03
1.5.8.) Numer faksu: tel./fax: + 48 95 747 23 03
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pcprmysliborz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pcprmysliborz.bip.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA WYCHOWAWCY W PUNKCIE WSPARCIA DZIENNEGO W BARLINKU2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-35897f82-92d7-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00062625/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Wynagrodzenie 3 wychowawców (2 grupy dzieci x 2 punkty w Myśliborzu i w Barlinku)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
PROJEKT „RODZINA JEST NAJWAŻNIEJSZA 2019 – 2023" FINANSOWANEGO ZEŚRODKÓW EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACHREGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO WOJEWÓDZTWA ZACHODNIOPOMORSKIEGO NA LATA 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062636/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AO.431.1.2.2022.MZL
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 268800 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 50000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest usługa realizacji czynności przewidzianych dla wychowawcy w Punkcie Wsparcia Dziennego w Barlinku, zgodnie z zadaniami Punktu Wsparcia Dziennego zgodnie z zadaniami Punktu Wsparcia Dziennego wskazanymi poniżej, tj.:
a) objęcie opieką dzieci i młodzieży w czasie wolnym od zajęć,
b) pomoc w nauce dzieciom i młodzieży, w tym wyrównywanie braków edukacyjnych,
c) rozwijanie umiejętności i uzdolnień dzieci młodzieży,
d) profilaktyka wychowawcza,
e) organizacja zajęć, gier i zabaw rozwojowych,
f) współpraca z rodzicami/opiekunami,
g) dożywianie dzieci i młodzieży,
h) kształtowanie prawidłowych postaw i kontaktów dziecka z rodziną i otoczeniem rówieśniczym,
i) pomoc w sytuacjach kryzysowych, problemach szkolnych, rodzinnych i osobistych dzieci i młodzieży,
j) dążenie do kształtowania postaw społecznie pożądanych i niezbędnych do samodzielnego funkcjonowania w środowisku zewnętrznym i dorosłym życiu,
k) współpraca ze szkołami, kuratorami i pracownikami socjalnym,
l) podejmowanie innych działań w ramach działalności punktu na rzecz dzieci i młodzieży potrzebujących wsparcia.
2. Wykonywanie ww. usług będzie trwało 3 godziny dziennie 5 dni w tygodniu, tj. około 60 godzin w miesiącu, na podstawie realnie przepracowanych godzin, w zależności od dni roboczych w miesiącu przez okres od dnia zawarcia umowy do dnia 31 grudnia 2023 r. i będzie polegało na pracy z dziećmi i młodzieżą (łącznie do 15 uczestników w podziale na dwie grupy wiekowe). Przez godzinę należy rozumieć 60 minut.
4.5.3.) Główny kod CPV: 85312110-3 - Usługi opieki dziennej nad dziećmi
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39600 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39600 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 39600 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Iwona Rudnicka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71051504607
7.3.3) Ulica: ul. Wiosenna 71
7.3.4) Miejscowość: Moczkowo
7.3.5) Kod pocztowy: 74-320
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 39600 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, jeżeli mogą one mieć znaczący wpływ na jakość wykonania zamówienia
INNE PRZETARGI Z MYŚLIBORZA
więcej: przetargi w Myśliborzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.