eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa DębaZadanie nr 2: Modernizacja Głębinowego Ujęcia Wody w Nowej Dębie - etap II



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 2: Modernizacja Głębinowego Ujęcia Wody w Nowej Dębie – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830353374

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Leśna, 1

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Dęba

1.5.3.) Kod pocztowy: 39-460

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 846 2641

1.5.8.) Numer faksu: 15 846 25 46

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkim.nowadeba.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkim.nowadeba.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.pgkim.nowadeba.pl/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 2: Modernizacja Głębinowego Ujęcia Wody w Nowej Dębie – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-662eaa5a-d8b0-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158681

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00097632/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Zadanie Nr 2 - Modernizacja głębinowego ujęcia wody w Nowej Dębie - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie realizowane jest w ramach projektu „Poprawa zaopatrzenia w wodę i jej jakości dla gminy Nowa Dęba – etap II”. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej nr IV „Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 .

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097756/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-3/SUW-II etap/N_D/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249200,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zadanie nr 2: Modernizacja Głębinowego Ujęcia Wody w Nowej Dębie – etap II w zakresie:
1) Zadanie realizowane jest na działkach nr ewid. 1111, 1101/6 obręb 182004_5.0007 będących w użytkowaniu wieczystym Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Nowej Dębie. oraz na działce 1363 dzierżawionej przez PGKIM Sp. z o.o. od Lasów Państwowych
2) Zakres prac w szczególności obejmuje:
- wymianę agregatów pompowych wraz rurami tłocznymi stalowymi bez szwu, ocynkowanymi, o połączeniach kołnierzowych DN 100 w odcinkach max. 5 metrowych, w studniach głębinowych wg zestawienia określonego w poniższej tabeli zamieszczonej w dziale IV SWZ o następujących parametrąch agregatu:
• silnik przezwajalny,
• kabel zasilający „podwodny” długości 30 mb
- wymianę urządzeń zabezpieczająco sterujących UZS dla w/w 7-miu agregatów pompowych wraz wyposażonych w zabezpieczenie przed suchobiegiem agregatów wraz z skonfigurowaniem UZS z działającym na SUW sterowaniem wykonanym wg protokołu komunikacyjnego modbus. UZS zlokalizowane są w Rozdzielnicach RS-5a i RS-5b na starej hali SUW,
- wykonanie pomiarów elektrycznych przynależnych do w/w zakresu robót,
- dokonanie dezynfekcji każdej ze studni i przeprowadzenie przez akredytowane laboratorium badań mikrobiologicznych wody surowej z każdej studni w zakresie:
- bakterii grupy coli,
- escherischia coli,
- enterokoki,
- ogólnej liczby mikroorganizamów w tem. 22 oC.
3) Ze uwagi na fakt, że studnie wchodzą w skład głównego ujęcia wody w Nowej Dębie realizacja wymiany agregatów pompowych dezynfekcji studni i badań wody następować będzie ściśle wg harmonogramu ustalonego przez Zamawiającego , tak aby nie zakłócić pracy stacji uzdatniania wody.
4) Dla zastosowania materiałów, armatury itp. mających bezpośredni kontakt z wodą wymagane są stosowne atesty PZH, aprobaty i dopuszczenia.
5) Zdemontowane agregaty pompowe, rury tłoczne i UZS wykonawca przekaże Zamawiającemu.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej
( zał. Nr 6 do SWZ) , na którą składa się dokumentacja projektowa, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i przedmiary robót (załącznik nr 7 do SWZ). Przedmiary robót mają charakter pomocniczy i służą do zobrazowania skali robót budowlanych, mają one za zadanie pomóc wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. UWAGA! Dokumentacja techniczna w zakresie elektryki i technologii zawiera szerszy zakres niż przedmiot zamówienia.
7) Koszty dostawy i montażu wszelkich urządzeń i instalacji muszą zawierać całość kosztów związanych z realizacją, w tym wykonanie projektów wykonawczych w uzgodnieniu
z inwestorem, jeśli takie będą niezbędne do należytego wykonania całości zadania oraz
uzyskania certyfikatów, dopuszczenia do użytkowania oraz koszty rozruchu, instruktaży, szkoleń oraz gwarancji.
8) Wbudowane i dostarczone przez Wykonawcę materiały winny posiadać atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności. Na każde żądanie Zamawiającego lub inspektora nadzoru Wykonawca obowiązany jest okazać w stosunku do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską normą lub aprobatę techniczną.
9) Wykonawca wykona przedmiot umowy z własnych materiałów.
10) Wymagany okres gwarancji na wykonane roboty ( materiały i robociznę) wynosi min 5 lata od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania protokołu końcowego.
11) Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w SWZ oraz w załącznikach do niej tj. Projekcie – opisach technicznych i rysunkach, przedmiarach robót, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wykazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia – wszędzie tam Zamawiający dodaje wyraz „lub równoważne”.
12) Zamawiający informuje, że określając przedmiot zamówienia poprzez wskazanie nazw handlowych, dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Parametry wskazanego przez zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia. Natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w stosunku do opisanych i podanych w wymaganych parametrach w SWZ pod warunkiem, że będą posiadały nie gorsze parametry techniczne.
13) Zamawiający informuje, że opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”.
14) Do materiałów i urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry określone w dokumentacji projektowej i nie powinny być gorsze od założeń projektowych.
15) Wszystkie dokumenty związane z przedmiotem zamówienia w szczególności karty gwarancyjne, instrukcje obsługi, karty katalogowe będą przekazane Zamawiającemu
w języku polskim, lub przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 249200,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "PRIMBUD" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651000778

7.3.3) Ulica: Nowa 30J

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.