Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00060755/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
1.3.) Oddział zamawiającego: Sąd Okręgowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000325073
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sądowa, 1
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-046
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.7.) Numer telefonu: 71-74-82-130
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@wroclaw.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fc41caa6-47e6-4ee8-87e7-5f6fbfe865551.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sprawowanie wymiaru sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona osób oraz dozór mienia i obiektów w czterech sądach: Sądzie Okręgowym we Wrocławiu, Sądzie Rejonowym w Miliczu, Sądzie Rejonowym w Strzelinie oraz Sądzie Rejonowym w Wołowie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc41caa6-47e6-4ee8-87e7-5f6fbfe86555
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158709
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00060755
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DG.261.1.2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2262509,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem I części zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Okręgowego we Wrocławiu. Usługa będzie wykonywana w czterech miejscach:1) na posesji Sądu Okręgowego przy ul. Sądowej 1/ Podwale 29,30 we Wrocławiu. Na posesji znajduje się kompleks budynków Sądu, składający się z czterech połączonych ze sobą segmentów, pięcio- i sześciokondygnacyjnych, o powierzchni 20 420,26 m2 oraz kompleksu garaży o powierzchni wynoszącej 247,92 m2.
Obiekt wyposażony jest w system telewizji przemysłowej (CCTV), system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (KD) oraz system sygnalizacji pożaru (SSP). Teren Sądu od strony podwórza przylega do aresztu śledczego od strony ul. Świebodzkiej i posiada jedną metalową bramę wjazdową na dziedziniec od strony ul. Muzealnej. Na terenie obiektu znajdują się dwie portiernie: od ul. Sądowej 1 oraz od ul. Podwale 30. W godzinach pracy Sądu, w obiekcie znajdują się funkcjonariusze policji sądowej, którzy pilnują bezpieczeństwa na terenie obiektu, a w szczególności kontrolują osoby wchodzące do i wychodzące z budynku Sądu.
2) w pomieszczeniach Opiniodawczego Zespołu Sądowych Specjalistów (OZSS). Pomieszczenia, o łącznej powierzchni 246,62 m2, znajdują się na I piętrze budynku mieszkalnego zlokalizowanego przy ul. Sądowej 9A/1 we Wrocławiu. Pomieszczenia wyposażone są w dwie pary niezależnych drzwi wejściowych do lokalu.
3) w budynku Sądu Okręgowego we Wrocławiu przy ul. Szybkiej 6-10 we Wrocławiu, o łącznej powierzchni 2 090,20 m2. Budynek posiada piwnicę oraz cztery piętra i przylega do sąsiednich segmentów budynku. Obiekt wyposażony jest w system telewizji przemysłowej (CCTV), system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN), system kontroli dostępu (KD) oraz system sygnalizacji pożaru (SSP). Cały teren posesji jest ogrodzony.
4) w pomieszczeniach Archiwum Zakładowego o łącznej powierzchni 1491 m2 zlokalizowanych przy ul. Krakowskiej 141 – 155 we Wrocławiu. W skład pomieszczeń Archiwum Zakładowego wchodzą dwa odrębne pomieszczenia znajdujące się na I piętrze budynku magazynowo – biurowego oraz 4 pomieszczenia zlokalizowane w parterowym budynku znajdującym się w sąsiedniej lokalizacji. Oba pomieszczenia zlokalizowane na I piętrze posiadają 2 pary drzwi wejściowych, pozostałe pomieszczenia wyposażone są w jedną parę drzwi wejściowych. Pomieszczenia zlokalizowane w budynku parterowym nie posiadają okien. Pomieszczenia wyposażone są w system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN) oraz system sygnalizacji pożaru (SSP). Dodatkowo pomieszczenia zlokalizowane w parterowym budynku wyposażone są z zewnątrz w system CCTV.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 1191461,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem II części zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Miliczu. Usługa będzie świadczona na posesji Sądu Rejonowego w Miliczu przy ul. Piłsudskiego 10. Na posesji znajdują się dwa budynki: budynek Sądu, trzykondygnacyjny, o powierzchni 1019,96 m2 oraz budynek gospodarczy, jednokondygnacyjny, o powierzchni 30,89 m2. Na terenie przylegającym do budynków znajduje się parking. Teren jest ogrodzony. Budynek użyteczności publicznej wyposażony jest w system sygnalizacji pożaru (SSP), system telewizji przemysłowej (CCTV) oraz system sygnalizacji włamania i napadu (SSWiN).2. Usługa obejmuje swoim zakresem:
- ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnej posesji, a także na mieniu i zdrowiu osób przebywających w obiekcie;
- całodobowe monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych SSP, SSWiN oraz CCTV;
- interwencję patrolu ochrony (grupy interwencyjnej) w sytuacjach alarmowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 275416,27 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem III części zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Strzelinie. Usługa będzie wykonywana w dwóch miejscach:a) na posesji Sądu Rejonowego w Strzelinie przy ul. Bolka I Świdnickiego 5-7. Na posesji znajduje się budynek trzykondygnacyjny z nieużytkowym poddaszem, całkowicie podpiwniczony, o powierzchni 1.210,25 m². Budynek wyposażony jest w monitorowany system alarmowy (SSWiN), system przeciwpożarowy (SSP) oraz w system nadzoru wizyjnego (CCTV). Od strony podwórza teren przylegający do budynku jest ogrodzony.
b) w pomieszczeniach IV Wydziału Ksiąg Wieczystych przy ul. Kamiennej 1 w Strzelinie. Pomieszczenia znajdują się na parterze budynku o powierzchni 187,47 m2, są wyposażone w monitorowany system alarmowy (SSWiN) oraz w system przeciwpożarowy (SSP).
2. Usługa obejmuje swoim zakresem:
- ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnej posesji, a także na mieniu i zdrowiu osób przebywających w obiekcie;
- całodobowe monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych SSP, SSWiN oraz CCTV;
- interwencję patrolu ochrony (grupy interwencyjnej) w sytuacjach alarmowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 292849,48 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem IV części zamówienia jest usługa polegająca na ochronie osób oraz dozorze mienia i obiektów Sądu Rejonowego w Wołowie. Usługa będzie wykonywana w dwóch miejscach:a) na posesji Sądu Rejonowego w Wołowie przy ul. Mikołaja Reja 11. Na posesji znajduje się budynek piętrowy, czterokondygnacyjny z użytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony, o powierzchni 1 337,40 m2. Na terenie przylegającym do budynku znajduje się parking. Od strony podwórka i parkingu sądowego teren jest ogrodzony.
Budynek wyposażony jest w monitorowany system alarmowy (SSWiN), system przeciwpożarowy (SSP) oraz w system nadzoru wizyjnego (CCTV).
b) na posesji Sądu Rejonowego w Wołowie przy ul. Rynek 26. Na posesji znajduje się budynek trzykondygnacyjny z użytkowym poddaszem, częściowo podpiwniczony, o powierzchni 879,53 m2, w tym powierzchnia strychu 214,13 m2. Budynek jest wyposażony w monitorowany system alarmowy (SSWiN), system nadzoru wizyjnego (CCTV) oraz system przeciwpożarowy (SSP).
2. Usługa obejmuje swoim zakresem:
- ochronę przed kradzieżą, kradzieżą z włamaniem lub rozbojem, ochronę przeciwpożarową oraz udaremnienie wszelkimi dostępnymi środkami powstania szkody na mieniu chronionych obiektów oraz na przynależnej posesji, a także na mieniu i zdrowiu osób przebywających w obiekcie;
- całodobowe monitorowanie sygnałów z systemów alarmowych SSP, SSWiN oraz CCTV;
- interwencję patrolu ochrony (grupy interwencyjnej) w sytuacjach alarmowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
79715000-9 - Usługi patrolowe
4.5.5.) Wartość części: 502782,13 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1772735,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2321742,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1772735,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wolf Służba Ochrony Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wolf II Służba Ochrony sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448
7.3.3) Ulica: Racławicka 15-19/412
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie grupy interwencyjnej, monitorowanie sygnałów alarmowych oraz systemu CCTV - podwykonawca nieznany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1772735,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 332833,68 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 454563,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 332833,68 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Silezjan System Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Silezjan Security Biuro Ochrony Mienia Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8982147274
7.3.3) Ulica: Centralna 24
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 52-114
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SILEZJAN SYSTEM SECURITY - BIURO OCHRONY MIENIA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 332833,68 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355045,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 482947,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355045,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TS Service Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ST Plus Sp. z o.o., Protector Plus Sp. z o.o., Protect Technology Sp. z o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7812003742
7.3.3) Ulica: Strzeszyńska 31
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-476
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
grupa interwencyjna
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355045,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 731918,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 930760,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 731918,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Wolf Służba Ochrony Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wolf II Służba Ochrony Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772292448
7.3.3) Ulica: Racławicka 15-19/412
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 53-149
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
wsparcie grupy interwencyjnej, monitorowanie sygnałów alarmowych oraz systemu CCTV
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
WOLF SŁUŻBA OCHRONY SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-03-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 731918,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-073/2025 Doprowadzenie mediów do symulatorów szynowych oraz tunelu aerodynamicznego wraz z pracami towarzyszącymi w hali budynku C-7 Politechniki Wrocławskiej - w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont budynku mieszkalnego przy ul. Góreckiej 42 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania
- Remont istniejącej kotłowni gazowej wraz z przebudową wewnętrznej instalacji gazowej dla budynku internatu Liceum Ogólnokształcącego Nr XIV we Wrocławiu".
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium na podstawie umowy ramowej
- Dostawa odczynników chemicznych do wysoko wyspecjalizowanych zastosowań badawczych na podstawie umowy ramowej
- Sukcesywna dostawa kompletnego zestawu odczynników do przygotowania bibliotek i genotypowania antygenów zgodności tkankowej HLA metodą NGS (CE IVD) z użyciem platformy MiSeq. ,
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia w Polskiej Akademii Nauk Muzeum Ziemi w Warszawie
- Usługa ochrony obiektów Palmiarni Poznańskiej wraz z Parkiem Wilsona w Poznaniu
- Świadczenie kompleksowej usługi w zakresie fizycznej, całodobowej ochrony Wodnego Parku wraz z ochroną i transportem wartości pieniężnych
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia w obiektach Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- ADM.261.2.2025 Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Raciborzu przy ul. Nowej 29 oraz przy ul. Wojska Polskiego 24
- Świadczenie usługi na kompleksową całodobową ochronę dwóch budynków Polskiej Akademii Nauk Biblioteki Gdańskiej.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.