Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00105768/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-22
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Chlewiskach”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chlewiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czachowskiego 49
1.5.2.) Miejscowość: Chlewiska
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-510
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@chlewiska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.chlewiska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4e18369c-b2a9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w Chlewiskach”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4e18369c-b2a9-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158721
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064323/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Rozbudowa sieci kanalizacyjnej w m. Chlewiska
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105768
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbudowie sieci kanalizacji sanitarnej w Chlewiskach.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji (część dotycząca kanalizacji od strony 10),
włączając załączone do niej decyzje, pisma uzgadniające, pisemne zgody oraz opinie komisji koordynacyjnej Sieć
kanalizacji sanitarnej na wszystkich odcinkach projektuje się z rur z nieplastyfikowanego polichlorku winylu DN/OD200 PVCU
SN 8 ze ścianą litą jednorodną bez warstw zgodnie z normą PN-EN 1401 z uszczelkami trwale mocowanymi w
wydłużonym kielichu rury w trakcie procesu produkcyjnego (typu Sewer-Lock). Przewody kanalizacji grawitacyjnej położyć
na głębokościach zgodnie z rzędnymi podanymi na planach zagospodarowania terenu i profilach.
Długości sieci kanalizacji sanitarnej do wykonania:
- ulica Czachowskiego kierunek na Rzuców:
fi 200 mm L = 267 m
Ilość studzienek 2 szt. 1000mm i 4 szt. 400mm
Załączony projekt należy traktować jako dokument pomocniczy. Projekt dotyczy rozbudowy sieci wodociągowej i sieci
kanalizacyjnej. Przedmiotowe zamówienie dotyczy jedynie sieci kanalizacyjnej na ulicy Czachowskiego.
Jednocześnie Zamawiający wymaga dodatkowo studzienek t.j. studzienki PP 400mm z teleskopem z włazem żeliwnym
D400 – 40t. Studzienki PP1000m zgodnie z opisem w projekcie pkt. 11 str.10. Lokalizacja studzienek zgodnie z planami
zagospodarowania terenu.
Jeżeli gdziekolwiek w projekcie czy innym dokumencie użyto nazwy marek (firm), wyrobów budowlanych czy technologii, w
myśl art. 99 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, należy to traktować jako informację na temat oczekiwanego
standardu i poziomu jakości, a nie ściśle jako określenie wyrobu koniecznego do użycia. Możliwe jest zastosowanie innych
równoważnych wyrobów budowlanych i technologii o parametrach nie gorszych niż wskazane w PFU.
Szczegóły zamieszczone na stronie https://ezamowienia.gov.pl/pl/
4.5.3.) Główny kod CPV: 45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 3
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 187000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 211471,67 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 187000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe KODRAIN Justyna Kozieł,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6572441263
7.3.3) Ulica: ul. Górna 18
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-415
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KODRAIN" JUSTYNA KOZIEŁ
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "KODRAIN" JUSTYNA KOZIEŁ
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 187000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej oraz sieci wodociągowej na ul. Przedszkolnej i ul. Ks. A. Zarzyckiego w Opatowie
- Rozbudowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w miejscowości Kaliska
- Przebudowa, wymiana oraz rozdział instalacji kanalizacji ogólnospławnej (sanitarnej/deszczowej) w pomieszczeniach piwnicznych bu. adm. oraz kanalizacji deszczowej na parkingu wewn. OT KOWR w Opolu.
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Kukawce wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Starym Majdanie, ujęcia wody w Wojsławicach-Kolonii wraz z pompownią podnoszenia ciśnienia w Majdanie Ostrowskim
- Budowa kanalizacji deszczowej: Jezioro Jelonek, ul. Jeziorna, ul. Słomianka, ul. Łaskiego i ul. Tumska wraz z budową zielonego skweru przy ul. Słomianka oraz odtworzeniem nawierzchni
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.