Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00092073/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-13
- 2023/BZP 00093922/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-14
- 2023/BZP 00097395/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rewitalizacja rynku Dukielskiego - etap II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DUKLA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440531
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Trakt Węgierski 11
1.5.2.) Miejscowość: Dukla
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-450
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@dukla.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.dukla.pl//
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-21de24dc-a08e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
administracja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rewitalizacja rynku Dukielskiego - etap II2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-21de24dc-a08e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158727
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OI.271.2.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3862201,49 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3078606,11 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa nawierzchni placu rynku i ciągów komunikacyjnych w jego obrębie, przebudowa dojazdów do placów od strony ulicy 3-go Maja i ulicy Cergowskiej, przebudowa skwerów zielonych przy ulicy Trakt Węgierski i ulicy Cergowskiej oraz wymiana oświetlenia ulicznego na działkach 69, 89/2, 90, 154, 159, 164/1, 164/2, i 165 w Dukli, w ramach programu Rewitalizacji Rynku w Dukli w 2023 roku:
Przebudowa nawierzchni placu rynkowego, ciągów komunikacyjnych w jego obrębie, przebudowy dojazdów do placu od strony ulicy 3-go Maja i Cergowskiej, przebudowy skwerów zielonych przy ulicy Trakt Węgierski i Cergowskiej w ramach rewitalizacji rynku Dukielskiego na działkach nr 69, 89/2, 90, 91, 154, 159, 164/1, 164/2 i 165;
- wymiana nawierzchni z kamienia naturalnego piaskowca, granitu szarego oraz
ciemno szarego na centralnym placu rynkowym o powierzchni - 1615,04 m2 ,
- przebudowa drogi dojazdowej obwodowej wokół placu rynkowego oraz miejsca postojowe
dla samochodów osobowych w ilości 31 szt. w układzie postoju równoległego do osi drogi,
- przebudowa kanalizacji sanitarnej oraz kanalizacji deszczowej w drodze dojazdowej wokół
placu rynku oraz odcinek drogi jednokierunkowej ul. Kościuszki i odcinek drogi od ulicy
Cergowskiej do placu rynku,
- przebudowa oświetlenia placu rynkowego lampami ze źródłem światła typu LED – 63W, na
słupach oświetleniowych aluminiowych o wysokości 4,50 m, w ilości - 14 lamp,
- sadzenie drzew i krzewów liściastych oraz obsadzenie bylinami i roślinami cebulkowymi
kwietników na płycie rynku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2637367,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4788645,77 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2637367,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: RAF-MAR Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191666055
7.3.4) Miejscowość: Lutcza
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2637367,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa drogi powiatowej nr 2214C Rypin-Pręczki na odcinku Kowalki-Pręczki oraz nr 2215C Dylewo-Rogowo w miejscowości Pręczki ETAP 2 - od km 1+463.00 do km 3+639.26
- "Przebudowa i budowa otwartych zbiorników retencyjnych w miejscowości Baranów Sandomierski"
- Remont nawierzchni bitumicznych dróg gminnych przy użyciu lanego asfaltu na terenie Gminy Pruszcz Gdański w roku 2025
- BUDOWA BUDYNKU SOCJALNO-BYTOWEGO SZKÓŁKI LEŚNEJ WRAZ Z NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU SOCJALNEGO, NA CELE PROWADZENIA GOSPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE KOŚCIERZYNA
- Rozbudowa drogi gminnej nr 389060T - ul. Stokowiec
- Remont cząstkowy nawierzchni asfaltowych na drogach gminnych na terenie Gminy Niepołomice oraz wykonanie poboczy przy asfaltowych drogach gminnych
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.