Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00101207/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej, położonego w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 39
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH SP. Z O.O.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311080343
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: PIOTRKOWSKA 39
1.5.2.) Miejscowość: Sompolno
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.7.) Numer telefonu: 63 26 14 401
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puksompolno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puksompolno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-92749598-aede-11ed-9236-36fed59ea7dd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja energetyczna budynku użyteczności publicznej, położonego w Sompolnie przy ul. Piotrkowskiej 392.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-92749598-aede-11ed-9236-36fed59ea7dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158745
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
WRPO, Oś Priorytetowa 3 „Energia”, Działanie 3.2 „Poprawa efektywności energetycznej w sektorze publicznym i mieszkaniowym”, Poddziałanie 3.2.1 „Kompleksowa modernizacja budynków użyteczności publicznej”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00101207
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKS/331/01/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1016826,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Kompleksowa modernizacja energetyczna budynku obejmuje w szczególności:
• wymianę stolarki okiennej – ok. 66 m2 i drzwi zewnętrznych – ok.12 m2,
• docieplenie ścian zewnętrznych oraz cokołu styropianem o gr. 10 i 15 cm
z zastosowaniem systemu ETICS – ponad 600 m2,
• wykonanie wyprawy elewacyjnej oraz elementów dekoracyjnych na elewacji,
• wymianę posadzek w części biurowej budynku w celu wykonania ogrzewania podłogowego – ponad 114 m2,
• wykonanie nowej instalacji c.o. po demontażu istniejącej, w tym montaż nowych grzejników stalowych
niskotemperaturowych w ilości 51 szt. z zaworami termostatycznymi,
• montaż 3 szt. pomp ciepła o mocy 16 kW każda, pracujących w układzie kaskadowym
z podkonstrukcją dla jednostek zewnętrznych i niezbędną automatyką,
• wykonanie systemu ogrzewania podłogowego w części biurowej budynku,
• montaż instalacji fotowoltaicznej o łącznej mocy 38 kW, składającej się ze 100 szt. modułów monokrystalicznych,
• wykonanie nowej instalacji odgromowej po demontażu istniejącej. Szczegółowy zakres zawiera dokumentacja projektowa i
STWiORB, opisujące przedmiot zamówienia, dołączone do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1179000,51 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1468666,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1179000,51 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artur Śniegowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661322301
7.3.3) Ulica: Piotrkowska 41b
7.3.4) Miejscowość: Sompolno
7.3.5) Kod pocztowy: 62-610
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1179000,51 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-05-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI SOMPOLNO
- Przebudowa budynku sanitariatów na budynek szatni wraz z rozbudową
- Adaptacja do zmian klimatu poprzez zagospodarowanie terenów zielonych na terenie miasta Sompolno
więcej: przetargi SOMPOLNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu instalacji C.O. w Urzędzie Skarbowym w Garwolinie w trybie zaprojektuj i wybuduj
- Remont pomieszczeń znajdujących się w budynku Urzędu Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy al. Komisji Edukacji Narodowej 61 w Warszawie.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Woli.
- Rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku na potrzeby Urzędu Gminy Aleksandrów Kujawski wraz z budową niezbędnej infrastruktury, adaptacją oraz zagospodarowaniem (...)
- Budowa garażu jednostanowiskowego dla potrzeb Jednostki Ochotniczej Straży Pożarnej przy ul. Sportowej w Niepołomicach
- Budowa żłobka "Miodowy kącik" w m. Suskowola
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.