Ogłoszenie z dnia 2025-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00644033/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-10
- 2024/BZP 00657310/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-17
- 2024/BZP 00663627/01 - Modyfikacja z dnia 2024-12-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej
1.3.) Oddział zamawiającego: -
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003446966
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 4
1.5.2.) Miejscowość: Chrzanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-500
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski
1.5.7.) Numer telefonu: 327356948
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@ops.chrzanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops.chrzanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-209c07db-80a8-46f9-9b84-689df30fec261.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025 roku"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-209c07db-80a8-46f9-9b84-689df30fec26
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060465/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usług utrzymania czystości w Ośrodku Pomocy Społecznej w Chrzanowie w 2025r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00644033
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OPS.DAO.026.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195770,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług utrzymania czystości dla Ośrodka Pomocy Społecznej
w Chrzanowie w 2024r.
2. Usługa obejmuje:
a) sprzątanie biur oraz ich odkażanie, a także mycie okien - dwa razy w trakcie trwania umowy w kwiecień, październik;
gabinet Dyrektora oraz Sekretariat – raz na kwartał.
b) utrzymanie czystości na zewnątrz obiektu (odśnieżanie, sypanie solą, zamiatanie chodników, sprzątanie ogrodu, opróżnianie koszy, mycie ekspresów do kawy, utrzymanie w czystości miejsc parkingowych).
c) zakres prac świadczonych na zewnątrz obiektu stanowi nie więcej niż 20% całego zakresu przedmiotu zamówienia.
3. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia szczegółowo określają załączniki do SWZ tj. Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia oraz wzór umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90611000-3 - Usługi sprzątania ulic
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 178200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 250560,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 195000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Promyczek, Ewa Grzybek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5471799117
7.3.3) Ulica: Wapienna 44
7.3.4) Miejscowość: Bielsko Biała
7.3.5) Kod pocztowy: 43-300
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
jakie przetargi wygrała firma
Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "PROMYCZEK" Ewa Grzybek
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 178750,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-02-03 do 2025-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z CHRZANOWA
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania dla Starostwa powiatowego w Chrzanowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej, koncepcji
- Budowa boiska do koszykówki przy ul. Kasztanowej
- Zmiana sposobu użytkowania i przebudowa poddasza dolnego w MPR-S nr 1 w Chrzanowie, ul. Sokoła 19.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
więcej: przetargi w Chrzanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi utrzymania czystości w pomieszczeniach Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Utrzymanie czystości w pomieszczeniach Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty - Śródmieście m.st. Warszawy przy Placu Bankowym 2 oraz w składnicy akt przy ul. Dzielnej 1A
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- KOMPLEKSOWE MYCIE OKIEN, WIND,SZKLANYCH FASAD WRAZ Z CZYSZCZENIEM RYNIEN NA OBIEKCIE TEATRU POLSKIEGO W SZCZECINIE
- Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń w budynku przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę UPGRP
więcej: Usługi sprzątania ulic »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.