eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZarzeczeRozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Zarzecze



Ogłoszenie z dnia 2025-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Zarzecze

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZARZECZE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900542

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Długa 7

1.5.2.) Miejscowość: Zarzecze

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-205

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 166401529

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje.zarzecze@post.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminazarzecze.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej na terenie Gminy Zarzecze

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dadb1bc-1a7d-4a9f-8bb0-0aac5d269768

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00158821

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

FEPK.02.06-IZ.00-0051/23

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zarzecze.ezamawiajacy.pl/pn/zarzecze/demand/202070/notice/public/details

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl/pn/zarzecze/demand/202070/notice/public/details

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W niniejszym postępowaniu komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Pytania do SWZ należy zadawać za pośrednictwem platformy zakupowej zamawiającego przez link: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl w sekcji „Korespondencja”. Instrukcja korzystania z systemu jest dostępna pod wyżej wskazanym adresem.
Oferta wraz z załącznikami musi być złożona w postaci elektronicznej w systemie informatycznym dostępnym pod adresem https://zarzecze.ezamawiajacy.pl.
Za datę złożenia oferty, przekazania wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na platformę zakupową zamawiającego, opisane zostały w Instrukcji dla wykonawców która jest udostępniana na platformie zakupowej zamawiającego.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.13.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 3

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Rozbudowa i przebudowa sieci wodociągowej w miejscowości Maćkówka
Inwestycja zostanie zrealizowana w miejscowości Maćkówka na działkach nr ewid. 852, 370, 562/12, 562/13, 562/15, 562/16, 562/54, 562/66, 562/69, 562/70, 562/71, 562/72, 562/73, 562/74, 562/75, 562/76, 562/77, 562/78, 562/79, 562/80, 562/81, 562/82, 562/25, 562/26, 562/33, 562/35, 562/44, 562/45, 562/47, 562/48, 562/49, 730. Zadanie ma na celu uzbrojenie istniejących działek w sieć wodociągową pod planowane osiedle domów jednorodzinnych i zapewnienie ochrony p.poż. planowanych zabudowań.
Zadanie obejmuje w szczególności:
a) Przebudowę sieci wodociągowej w1 o średnicy Ø110/6,6mm z rur PE100-RC SDR17 PN10 na odcinku A-Wz7 o łącznej długości L=143,5 m w tym: na odc. B - Wz2 o długości L = 8,0 m; na odc. C - Wz1 o długości L = 8,5 m,
b) Rozbudowę sieci wodociągowej w2 o średnicy Ø110/6,6mm z rur PE100-RC SDR17 PN10 o łącznej długości L=1578,0 m w tym: na odc. Wz7 - Wz9 o długości L=127,0 m; na odc. Wz9 - D o długości L = 275,0 m; na odc. WZ9 - E o długości L = 534,0 m; na odc. WZ11 - H o długości L = 360,0 m; na odc. WZ16 - F o długości L = 282,0 m.
c) Rozbudowę sieci wodociągowej w3 o średnicy Ø63/3,8 mm z rur PE100-RC SDR17 PN10 o łącznej długości L=169,0 m w tym: na odc. WZ17 - G o długości L = 130,0 m; na odc. WZ14 - I o długości L = 39,0 m.
d) Przebudowę istniejącego układu hydroforowego,
e) Budowę hydrantów nadziemnych DN80 z zasuwami DN80 – 11 szt.,
f) Uzbrojenie istniejącej i projektowanej sieci wodociągowej w zasuwy wodociągowe,
g) Zabezpieczenie w miejscach kolizji z istniejącą infrastrukturą oraz uzbrojeniem terenu projektowanej sieci wodociągowej projektowanymi rurami osłonowymi.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przepompowni wody w Zarzeczu
Inwestycja zostanie zrealizowana w miejscowości Zarzecze na działce nr 706/2 – Stacja Uzdatniania Wody w Zarzeczu. Zadanie w szczególności polega na:
a) Wymianie zestawów hydroforowych - wymiana istniejących pomp hydroforowych w istniejących zestawach hydroforowych pięciopompowych i czteropompowych poprzez wymianę pomp z indywidualną przetwornicą częstotliwości dla każdej z pomp. Dostosowanie króćców przyłączeniowych nowych pomp do istniejących kolektorów i podejść. Całość wykonana zostanie w technologii stali nierdzewnej 304 ze spawanie w osłonie gazów ochronnych.
b) Automatyzacji procesów nadzoru nad hydroforniami,
c) Budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa przepompowni wody w Siennowie
Inwestycja zostanie zrealizowana w miejscowości Siennów na działce nr 1153/2 w Siennowie.
Zadanie w szczególności polega na:
a) Wymianie zestawu hydroforowego - Wymiana istniejących pomp hydroforowych w istniejących zestawach hydroforowych pięcio i czteropompowych poprzez wymianę pomp z indywidualną przetwornicą częstotliwości dla każdej z pomp. Dostosowanie króćców przyłączeniowych nowych pomp do istniejących kolektorów i podejść. Całość wykonana zostanie w technologii stali nierdzewnej 304 ze spawanie w osłonie gazów ochronnych.
b) Automatyzacja nadzoru nad hydrofornią.
c) Budowie instalacji fotowoltaicznej o mocy 10 kWp.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi wykazać się posiadaniem środków finansowych lub zdolnością kredytową do wykonania zamówienia w wysokości co najmniej:
Dla części 1 – 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
Dla części 2 – 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)
Dla części 3 – 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)
oraz
Wykonawca musi wykazać się posiadanym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej:
Dla części 1 – 1.500.000,00 zł (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych)
Dla części 2 – 1.000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych)
Dla części 3 – 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych)
Wartości podane w dokumentach potwierdzających spełnienie warunku w walutach innych niż PLN, Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP (Tabela A), na dzień wszczęcia postępowania – publikacji ogłoszenia
o zamówieniu.

Zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie:
Dla części 1 - minimum dwoma robotami budowlanymi polegającymi na budowie, przebudowie, modernizacji lub rozbudowie sieci wodociągowej o długości minimum 2 kilometrów oraz wartości 2.000.000 zł brutto każda
Dla części 2 – minimum dwoma robotami budowlanymi polegającymi zamówienia polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie działającej stacji uzdatniania wody pitnej oraz wartości 1.000.000 zł brutto każda
Dla części 3 – minimum dwoma robotami budowlanymi polegającymi zamówienia polegające na budowie, przebudowie, modernizacji lub remoncie działającej hydroforni wody pitnej oraz wartości 500.000 zł brutto każda.
Wykonawca musi wykazać się dysponowaniem dla każdej z części:
1) kierownik budowy – minimalna liczba osób: 1 osoba - kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie uprawniające do kierowania robotami w zakresie j.w. oraz doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe (alternatywnie), na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych.
2) kierownik robót sanitarnych – minimalna liczba osób: 1 osoba kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności sanitarnej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na
podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie uprawniające do kierowania robotami w zakresie j.w. oraz doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe (alternatywnie), na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót sanitarnych.
3) kierownik robót elektrycznych – minimalna liczba osób: 1 osoba - kwalifikacje: uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów albo w innym państwie uprawniające do kierowania robotami w zakresie j.w. oraz doświadczenie: co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe (alternatywnie), na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót elektrycznych.

Wizja lokalna odbędzie się w następujących terminach:
1) 1 kwietnia 2025 r. od godziny 10:00
2) 3 kwietnia 2025 r. od godziny 10:00
Rozpoczęcie każdej z planowanych wizji lokalnych nastąpi w Urzędzie Gminy Zarzecze, ul. Długa 7, 37-205 Zarzecze, po czym przedstawiciel Zamawiającego przemieści się na teren planowanych inwestycji z Wykonawcami.
Na podstawie art. 131 ust. 2 zamawiający wymaga złożenia oferty po odbyciu przez wykonawcę wizji lokalnej lub sprawdzeniu przez wykonawcę dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia dostępnych na miejscu u Zamawiającego.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem, zgodnie z zapisami Rozdziału IV pkt 2.3
2) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, związanej z przedmiotem zamówienia, w wysokości sumy gwarantowanej, zgodnie z zapisami Rozdziału IV pkt 2.3
3) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie z zapisami Rozdziału IV pkt 2.4.1.
4) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, zgodnie z zapisami Rozdziału IV pkt 2.4.2.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2025-04-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zarzecze.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-04-10 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2025-05-10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.