eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TwardogóraDostawa worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363577920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 15

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.twardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.twardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgk-twardogora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa worków LDPE do selektywnej zbiórki odpadów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7c83ddda-b2a8-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158843

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00105935

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa nowych worków do selektywnej zbiórki odpadów wykonanych z folii LDPE wg poniższej specyfikacji:
1) worek foliowy w kolorze żółtym do selektywnego zbierania tworzyw sztucznych i metali,
o grubości 0,035 mm i wymiarze 700 mm x 1050 mm – w ilości 180.000 szt.
2) worek foliowy w kolorze niebieskim do selektywnego zbierania papieru,
o grubości 0,04 mm i wymiarze 700 mm x 1050 mm – w ilości 55.000 szt.
3) worek foliowy w kolorze zielonym do selektywnego zbierania szkła,
o grubości 0,06 mm wymiarze 500 mm x 1050 mm– w ilości 55.000 szt.
4) worek foliowy w kolorze brązowym do selektywnego zbierania bioodpadów,
o grubości 0,06 mm i wymiarze 700 mm x 1050 mm – w ilości 120.000 szt.
2. Szacunkowa łączna ilość worków w okresie trwania umowy wynosi: 410.000 szt.
3. Każdy worek musi posiadać otwory u góry i taśmę do ich zawiązywania oraz nadruk zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ (Wzory nadruków na worki).
4. Przedmiot zamówienia będzie dostarczany sukcesywnie, partiami, według potrzeb Zamawiającego, na koszt Wykonawcy, do Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o
w Twardogórze przy ul. Wrocławskiej 15, od poniedziałku do piątku w godzinach od 6:00 do 14:00.
5. Zamówienia partii składane będą na podstawie zamówienia złożonego przez Zamawiającego Wykonawcy z 5 dniowym wyprzedzeniem (dni robocze) telefonicznie lub e-mailem.
6. Wielkość każdej partii - od 10.000 szt. do 20.000 szt. worków w różnych kolorach.
7. Przed wykonaniem pierwszej dostawy Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć Zamawiającemu po 1 egz. każdego z zamawianych worków celem ich zatwierdzenia przez Zamawiającego.
8. Worki dostarczane będą przez Wykonawcę w opakowaniu zabezpieczającym przed uszkodzeniami w czasie transportu. W opakowaniu powinna znajdować się etykieta fabryczna określająca wymiary charakterystyczne worków, ilość, datę produkcji, numer pakowacza, nazwę producenta.
9. Dokumentem potwierdzającym odbiór dostawy będzie dokument dostawy (protokół odbioru, którego wzór stanowi załącznik nr 7 do SWZ) podpisany przez obie strony, zawierający wykaz ilościowy i jakościowy wykonanej dostawy.
10. W przypadku niespełnienia wymagań określonych w SWZ dostarczana partia produktu nie zostanie przyjęta.
11. Zamawiający zastrzega, że podana ilość ma charakter orientacyjny i może zostać zwiększona bądź zmniejszona w okresie trwania umowy, bez skutków dla Zamawiającego. Podane ilości są ilościami szacunkowymi i służą Wykonawcy pomocniczo do przygotowania oferty i skalkulowania kosztów, natomiast nie stanowią podstawy do jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu. Zamawiający nie jest obowiązany zrealizować zamówienia w pełnym wymiarze. Dostawy wynikać będą z bieżących potrzeb Zamawiającego.
12. Wymagany termin płatności za dostawy: 30 dni od daty doręczenia faktury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18930000-7 - Worki i torby

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

19520000-7 - Produkty z tworzyw sztucznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 131364,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 158670,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 131364,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SIPEKO GROUP SP. Z O.O. SP. K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7922305409

7.3.3) Ulica: MAKOWISKO 162

7.3.4) Miejscowość: JASROSŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 37-500

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 131364,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.