Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00123197/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-14
- 2023/BZP 00253891/01 - Modyfikacja z dnia 2023-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu na potrzeby realizacji projektu pn. „Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń” (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzierzgoń
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170747833
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Dzierzgoń
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-440
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 276 25 01
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dzierzgon.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzierzgon.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/um_dzierzgon1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu na potrzeby realizacji projektu pn. „Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń” (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1646bda-bbd1-11ec-aa46-6a814e8de928
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158848
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037966/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu na potrzeby realizacji projektu pn. „Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Fundu-szu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2. Usługi Społeczne, Poddziała-nie 6.2.2 Rozwój.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00123197/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MOPS.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 100461,77 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ I ZAMÓWIENIA- I część „Dostawa artykułów spożywczych – słodyczy i napoi - dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu na potrzeby realizacji projektu pn. „Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Wo-jewództwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2. Usługi Społeczne, Poddziałanie 6.2.2 Rozwój,
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1.1 do SWZ tj. pro-jekt umowy oraz wykazie asortymentu (formularz cenowy – załącznik nr 2.1.do SWZ) bę-dącego przedmiotem zamówienia w części I, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
15312300-1 - Chipsy ziemniaczane
15510000-6 - Mleko i śmietana
15555100-4 - Lody
15812100-4 - Wyroby ciastkarskie
15821200-1 - Herbatniki słodkie
15842000-2 - Czekolada i wyroby cukiernicze
15842220-0 - Batony czekoladowe
15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 86374,62 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ II ZAMÓWIENIA- II część „Dostawa artykułów spożywczych – wypieki, ciasta, drożdżówki - dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu na potrzeby realizacji projektu pn. „Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń” Projekt współfinansowany ze środków Unii Euro-pejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Opera-cyjnego Województwa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Integracja, Dzia-łanie 6.2. Usługi Społeczne, Poddziałanie 6.2.2 Rozwój.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1.2 do SWZ tj. pro-jekt umowy oraz wykazie asortymentu (formularz cenowy – załącznik nr 2.2.do SWZ) bę-dącego przedmiotem zamówienia w części II, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15812000-3 - Wyroby ciastkarskie i ciasta
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15812200-5 - Ciasta
4.5.5.) Wartość części: 8454,15 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ III ZAMÓWIENIA- III część „Dostawa artykułów spożywczych – owoce - dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu na potrzeby realizacji projektu pn. „Centrum Wsparcia Rodziny w Gminie Dzierzgoń” Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Regionalnego Programu Operacyjnego Wojewódz-twa Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 6 Integracja, Działanie 6.2. Usługi Społeczne, Poddziałanie 6.2.2 Rozwój.
a) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęty jest w załączniku nr 1.3 do SWZ tj. pro-jekt umowy oraz wykazie asortymentu (formularz cenowy – załącznik nr 2.3.do SWZ) bę-dącego przedmiotem zamówienia w części III, który będzie stanowić załącznik nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 5633,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części I zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), ponieważ cena najniższej i najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to kwota 45.000,00 złotych brutto. Kwota ta jest o 25.902,06 zł brutto niższa od ceny najtańszej oferty.
Oferta najtańsza, która przy podjęciu decyzji o badaniu i ocenie ofert podlegałaby odrzuceniu na podstawie art. art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy PZP. Natomiast kolejna oferta jest o 40.056,20 zł brutto wyższa od kwoty, jaką zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie w części II zamówienia na podstawie art. 255 pkt 2 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), ponieważ wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie faktyczne:
Zgodnie z art. 61 ust. 1 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.), komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym
i Wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej. Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy PZP w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, oświadczenie o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Oferta Wykonawcy nie została podpisana w żaden z wymaganych ustawą PZP sposobów. Oceny oferty dokonano w każdy z możliwych sposobów weryfikacyjnych podpisy elektroniczne, zaufane, osobiste i każdy z komunikatów wskazywał brak podpisu. W związku z powyższym oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 ze zm.) gdyż jest niezgodna z przepisami ustawy PZP, a to powoduje unieważnienie postępowania zgodnie
z art. 255 pkt 2 ustawy PZP.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4971,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6034,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4971,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURTOWNIA ROLNO SPOŻYWCZA „WITAMINA” ADAM BEDNARCZUK S.J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 578-24-82-210
7.3.3) Ulica: ul. Grunwaldzka 2
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4971,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-03-31SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Dzierzgoniu
ul. Plac Wolności 1
82-440 Dzierzgoń
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- "Dostawa artykułów ogólnospożywczych w 2025 roku na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Jaworze podzielonych na 8 grup"
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.