eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanowiecRemont i translokacja wiatraka koźlak na teren Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i translokacja wiatraka koźlak na teren Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000646541

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Pałacowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Ciechanowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 18-230

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 862771328

1.5.8.) Numer faksu: 862771328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@muzeumrolnictwa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumrolnictwa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.muzeumrolnictwa.pl/muzeum/zamowienia-publiczne/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i translokacja wiatraka koźlak na teren Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b1611c72-e3d6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00107248/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Przeniesienie zabytkowego wiatraka koźlaka na teren Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00113100/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest translokacja oraz renowacja (konstrukcji, elewacji, wnętrza obiektu i zachowanych urządzeń młyńskich) wiatraka typu koźlak z miejscowości Grabowiec (gm. Dubicze Cerkiewne) na teren Muzeum Rolnictwa w Ciechanowcu.
2. Zakres robót obejmuje następujące prace:
a) Prace w zakresie renowacji elementów konstrukcyjnych:
- konserwacja konstrukcyjnych elementów drewnianych kozła – podwaliny, sztember, zastrzały, siodło,
- konserwacja konstrukcyjnych elementów części obracalnej – drewniana konstrukcja słupowo – ryglowa, szkieletowa: rygiel, zastrzały, oczep, podwalina, słupy, mącznica, belki izbicowe, naprożnice.
b) Prace w zakresie renowacji elewacji:
- wymiana deskowania pionowego i wykonanie elewacji „w nakładkę” z desek,
- wymiana pokrycia dachu – gont,
- odtworzenie dyszla zgodnie ze stanem pierwotnym,
- wykonanie barierki na schodach zewnętrznych i podeście.
c) Prace w zakresie renowacji wnętrza obiektu:
- oczyszczenie i zabezpieczenie (impregnacja) ścian i sufitu drewnianego,
- oczyszczenie i zabezpieczenie (impregnacja) posadzki drewnianej.
d) Prace w zakresie renowacji urządzeń młyńskich:
- oczyszczenie i zabezpieczenie (impregnacja) urządzeń młyńskich,
- odtworzenie zdekompletowanych elementów urządzeń młyńskich m.in. skrzydeł, koła bębnowego, wrzeciona, koła dolnego oraz pozostałych wewnętrznych części mechanizmu, zgodnie ze stanem pierwotnym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 305605,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 305605,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 305605,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Blacharski Prace Ogólno - Budowlane Henryk Bańkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7221161188

7.3.4) Miejscowość: Brzóski - Gromki 20

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 305605,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-11-12

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.