eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TwardogóraDostawa paliw płynnych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa paliw płynnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 363577920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrocławska 15

1.5.2.) Miejscowość: Twardogóra

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-416

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713158060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zgk.twardogora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgk.twardogora.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zgk-twardogora.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliw płynnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a86de90-b8fe-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158902

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119175

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa oleju napędowego: 65.000 litrów/rok

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z o.o. w Twardogórze ul. Wrocławska 15,
2. Określone przez Zamawiającego ilości paliwa stanowią szacunkową ilość i nie mogą stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu
niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie jej obowiązywania.
3. Dostawa paliw płynnych realizowana będzie na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie Miasta Twardogóra.
4. Dostawa oleju napędowego będzie realizowana na zasadach doraźnych, bezgotówkowych tankowań do kanistrów o pojemności 20 litrów na terenie stacji paliw
Wykonawcy oraz do zbiorników pojazdów Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość poniesienia opłat za wydanie kart do obsługi transakcji bezgotówkowych z odroczonym terminem płatności, według standardowych warunków sprzedaży
tych kart, jeśli taki system obowiązuje na stacji paliw Wykonawcy.
6. Do paliw wymienionych w ust.1, stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw
ciekłych ( Dz. U. z 2015, poz. 1680).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09134100-8 - Olej napędowy

4.5.5.) Wartość części: 455000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa benzyny bezołowiowej 95: 5.000 litrów/rok

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej sp. z
o.o. w Twardogórze ul. Wrocławska 15.
2. Określone przez Zamawiającego ilości paliwa stanowią szacunkową ilość i nie mogą stanowić
podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń wobec Zamawiającego z tytułu
niezrealizowania maksymalnej wartości umowy lub zakupu mniejszej ilości paliwa w okresie jej
obowiązywania.
3. Dostawa paliw płynnych realizowana będzie na stacji paliw Wykonawcy zlokalizowanej na terenie
Miasta Twardogóra.
4. Dostawa benzyny bezołowiowej 95 będzie realizowana na zasadach
doraźnych, bezgotówkowych tankowań do kanistrów o pojemności 20 litrów na terenie stacji paliw
Wykonawcy oraz do zbiorników pojazdów Zamawiającego.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość poniesienia opłat za wydanie kart do obsługi transakcji
bezgotówkowych z odroczonym terminem płatności, według standardowych warunków sprzedaży
tych kart, jeśli taki system obowiązuje na stacji paliw Wykonawcy.
6. Do paliw wymienionych w ust.1, stosuje się wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu
Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw
ciekłych ( Dz. U. z 2015, poz. 1680).

4.5.3.) Główny kod CPV: 09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.5.5.) Wartość części: 33400,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 454915,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 465400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 454915,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7551860989

7.3.3) Ulica: TADEUSZA BORA-KOMOROWSKIEGO 17

7.3.4) Miejscowość: PRUDNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 454915,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33333,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34150,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33333,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PETRA SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7551860989

7.3.3) Ulica: TADEUSZA BORA-KOMOROWSKIEGO 17

7.3.4) Miejscowość: PRUDNIK

7.3.5) Kod pocztowy: 48-200

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33333,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.