Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00070933/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00071208/01 - Modyfikacja z dnia 2023-01-31
- 2023/BZP 00081396/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-06
- 2023/BZP 00095487/01 - Modyfikacja z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie moderniz. ewiden. gruntów i budynków dla Podniebyle, Piotrówka,Łączki Jagiellońskie,Łęki Strzyżowskie oraz wykonanie moderniz. osnowy geodezyjnej dla obr. ew. Głębokie, Ladzin,Łazy,Sieniawa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krośnieński
1.3.) Oddział zamawiającego: Krośnieński
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6842377932
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 1
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 134375713
1.5.8.) Numer faksu: 134375715
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.krosno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14a123c1-9f2e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie moderniz. ewiden. gruntów i budynków dla Podniebyle, Piotrówka,Łączki Jagiellońskie,Łęki Strzyżowskie oraz wykonanie moderniz. osnowy geodezyjnej dla obr. ew. Głębokie, Ladzin,Łazy,Sieniawa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a123c1-9f2e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158907
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019202/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrebów Ladzin, Łazy, Sieniawa, Głębokie w gm. Rymanów i obrębów Lesniówka, Kopytowa, Żeglce, Chrorkówka i Bóbrka w gm. Chorkówka
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00070933
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIZ.272.6.2023.AP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Podniebyle położonego w gminie Jedlicze”Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.
6.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351500-8 - Usługi badania gleby
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łączki Jagiellońskie położonego w gminie Wojaszówka”Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.
6.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351500-8 - Usługi badania gleby
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
III część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łęki Strzyżowskie położonego w gminie Wojaszówka”1. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.
3.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351500-8 - Usługi badania gleby
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
IV część - ,,Wykonanie modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrębów ewidencyjnych Głębokie, Ladzin, Łazy, Sieniawa położonych w gminie Rymanów”: w tym m.in. opracowanie projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej przeliczenie osnowy pomiarowej oraz przeliczenie operatów technicznych do celów prawnych w oparciu o zmodernizowaną szczegółową osnowę geodezyjną i przeliczoną osnowę pomiarową.1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.
2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351500-8 - Usługi badania gleby
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
V część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Piotrówka” położonego w gminie Jedlicze”4. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.
5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.
6.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71351500-8 - Usługi badania gleby
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051
7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-149
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78400,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78400,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051
7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-149
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78400,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122500,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122500,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051
7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-149
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122500,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81057,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81057,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Geodezyjna MGEO Mariusz Janusz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691148658
7.3.3) Ulica: Lutcza 816 A
7.3.4) Miejscowość: Lutcza
7.3.5) Kod pocztowy: 38-112
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81057,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051
7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-149
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- "Dostawa drutu do prasy belującej"
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH dla wychowanków przebywających w Zespole Placówek Oświatowych w Krośnie
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie map prawnych podziałowych w ramach zadania inwestycyjnego: "Dokumentacja projektowa rozbudowy DP nr 4240W w msc. Annopol, gm. Strachówka"
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków na obszarze obrębów ewidencyjnych: Jedłownik, Radlin i Kokoszyce położonych w jednostce ewidencyjnej Wodzisław Śląski Powiatu Wodzisławskiego
- realizacja etap III BWPSIP - wykonanie i dostawa ortofotomapy.
- Przebudowa drogi krajowej 69 (ul. Żywiecka) w Bielsku-Białej. Odcinek od ul. Górskiej do ul. Rolnej. Projekt Budowlano - Wykonawczy.
- Projekt wykonawczy remontu zabudowy regulacyjnej potoku Lesk w m. Czarny Bór - pomiary geodezyjne.
- Wykonywanie usług geodezyjnych na terenie Miasta katowice w roku 2006.
więcej: Usługi badania gleby »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.