Ogłoszenie z dnia 2021-08-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00139162/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego - zadanie: Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego SPZGiCHP.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78
1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn
1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmikulewicz@pulmonologia.olsztyn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego - zadanie: Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego SPZGiCHP.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd88991-f5c6-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158962
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004961/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia medycznego w ramach zadania pn.: "Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139162/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SOZ.383.41.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223415,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Szafa na sprzęt do sprzątania - 4 szt.; 2. Biurko gabinetowe - 1 szt.; 3. Szafka przyścienna jednokomorowa - 11 szt.; 4. Szafa otwarta z półkami - 1 szt.; 5. Szafa ubraniowa - 1 szt.; 6. Szafa zamykana z półkami - 3 szt.; 7. Lada otwarta z blatem - 1 szt.; 8. Szafa dwudrzwiowa z półkami - 6 szt.; 9. Szafka stojąca pod zlewozmywak - 2 szt.; 10. Szafka stojąca - 4 szt.; 11. Szafka stojąca - 2 szt.; 12. Szafka wisząca - 3 szt.; 13. Szafka wisząca - 1 szt.; 14. Krzesło - 20 szt.; 15. Krzesło - 19 szt.; 16. Fotel tapicerowany - 16 szt.; 17. Wersalka - 2 szt.; 18. Fotel dwuosobowy - 4 szt.; 19. Ława - stolik - 10 szt.; 20. Stół - 14 szt.; 21. Regał - otwarty z półkami - 7 szt.; 22. Regał biurowy z przesuwanymi drzwiami - 18 szt.;23. Krzesło obrotowe - 35 szt.; 24. Ławka do szatni - 4 szt.; 25. Szafa ubraniowa z ławeczką- 32 szt. 26. Lada recepcyjna - 1 szt.; 27. Lada pielęgniarska z nadstawką - 1 szt.; 28. Pulpit pielęgniarski prosty z nadstawką - 1 szt.; 29. Pulpit pielęgniarski prosty z nadstawką - 1 szt.; 30. Biurko lekarskie - 26 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33192000-2 - Meble medyczne
39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części
39121000-6 - Biurka i stoły
39130000-2 - Meble biurowe
39131000-9 - Regały biurowe
39141100-3 - Regały
39141200-4 - Blaty
39141300-5 - Szafy
4.5.5.) Wartość części: 195978,4 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1 Wózek sprzątacza - 1 szt.2 Pojemnik na ręczniki - 71 szt.
3 Wieszak - 65 szt.
4 Wieszak - 5 szt.
5 Pojemnik na odpadki - 100 szt.
6 Wieszak na papier toaletowy - 2 szt.
7 Wieszak na papier toaletowy - 24
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych
39136000-4 - Wieszaki na odzież
39290000-1 - Wyposażenie różne
44619000-2 - Inne pojemniki
4.5.5.) Wartość części: 27436,75 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2019 ze zmianami) unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 z uwagi, iż cena najkorzystniejszej oferty Cezas-Glob Sp. z o.o. podlegała odrzuceniu a cena kolejnej oferty Tronus Polska Sp. z o.o. w poszczególnych zadaniach przewyższa kwoty przeznaczone na finansowanie zamówienia a Zamawiający nie podjął decyzji o ich zwiększeniu.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2019 ze zmianami) unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 z uwagi, iż cena najkorzystniejszej oferty Cezas-Glob Sp. z o.o. podlegała odrzuceniu a cena kolejnej oferty Tronus Polska Sp. z o.o. w poszczególnych zadaniach przewyższa kwoty przeznaczone na finansowanie zamówienia a Zamawiający nie podjął decyzji o ich zwiększeniu.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 30 im. Marii Zientary-Malewskiej w Olsztynie
- Dostawa odczynników chemicznych oraz drobnych akcesoriów laboratoryjnych na potrzeby jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- "Dostawa projektora ultra krótkoogniskowego oraz ekranu projekcyjnego na Wydział Humanistyczny Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie"
- Asysta techniczna Ivanti 2025-2027
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- TPm-113/24 Wykonanie, dostawa wraz z wniesieniem oraz montażem mebli biurowych wykonanych z płyty meblowej dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
- Dostawa mebli w ramach projektu "Zawód na medal"
- Dostawa mebli dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku-Białej
- Część 1: Sprzedaż i dostawa mebli kuchennych na III piętrze siedziby KOWR w Poznaniu. Część 2: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Malińcu Część 3: Dostawa regałów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
- Dostawa wyposażenia na potrzeby funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w Malinowie - meble i sprzęt BHP
- TPm-112/24 Dostawa z wniesieniem i montażem foteli biurowych, hokerów i krzeseł oraz sof modułowych dla Uniwersytetu Medycznego im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu.
więcej: Meble medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.