eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego - zadanie: Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego SPZGiCHP.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego - zadanie: Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego SPZGiCHP.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Gruźlicy i Chorób Płuc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295739

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jagiellońska 78

1.5.2.) Miejscowość: Olsztyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 10-357

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mmikulewicz@pulmonologia.olsztyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulmonologia.olsztyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pulmonologia_olsztyn

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż aparatury medycznej, sprzętu medycznego - zadanie: Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego SPZGiCHP.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9fd88991-f5c6-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00158962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004961/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.2.2 Dostawa i montaż wyposażenia medycznego w ramach zadania pn.: "Rozbudowa istniejącej infrastruktury na potrzeby utworzenia kompleksowego ośrodka leczącego schorzenia układu oddechowego"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00139162/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SOZ.383.41.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 223415,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szafa na sprzęt do sprzątania - 4 szt.; 2. Biurko gabinetowe - 1 szt.; 3. Szafka przyścienna jednokomorowa - 11 szt.; 4. Szafa otwarta z półkami - 1 szt.; 5. Szafa ubraniowa - 1 szt.; 6. Szafa zamykana z półkami - 3 szt.; 7. Lada otwarta z blatem - 1 szt.; 8. Szafa dwudrzwiowa z półkami - 6 szt.; 9. Szafka stojąca pod zlewozmywak - 2 szt.; 10. Szafka stojąca - 4 szt.; 11. Szafka stojąca - 2 szt.; 12. Szafka wisząca - 3 szt.; 13. Szafka wisząca - 1 szt.; 14. Krzesło - 20 szt.; 15. Krzesło - 19 szt.; 16. Fotel tapicerowany - 16 szt.; 17. Wersalka - 2 szt.; 18. Fotel dwuosobowy - 4 szt.; 19. Ława - stolik - 10 szt.; 20. Stół - 14 szt.; 21. Regał - otwarty z półkami - 7 szt.; 22. Regał biurowy z przesuwanymi drzwiami - 18 szt.;
23. Krzesło obrotowe - 35 szt.; 24. Ławka do szatni - 4 szt.; 25. Szafa ubraniowa z ławeczką- 32 szt. 26. Lada recepcyjna - 1 szt.; 27. Lada pielęgniarska z nadstawką - 1 szt.; 28. Pulpit pielęgniarski prosty z nadstawką - 1 szt.; 29. Pulpit pielęgniarski prosty z nadstawką - 1 szt.; 30. Biurko lekarskie - 26 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33192000-2 - Meble medyczne

39110000-6 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części

39121000-6 - Biurka i stoły

39130000-2 - Meble biurowe

39131000-9 - Regały biurowe

39141100-3 - Regały

39141200-4 - Blaty

39141300-5 - Szafy

4.5.5.) Wartość części: 195978,4 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1 Wózek sprzątacza - 1 szt.
2 Pojemnik na ręczniki - 71 szt.
3 Wieszak - 65 szt.
4 Wieszak - 5 szt.
5 Pojemnik na odpadki - 100 szt.
6 Wieszak na papier toaletowy - 2 szt.
7 Wieszak na papier toaletowy - 24

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33196200-2 - Sprzęt dla osób niepełnosprawnych

39136000-4 - Wieszaki na odzież

39290000-1 - Wyposażenie różne

44619000-2 - Inne pojemniki

4.5.5.) Wartość części: 27436,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2019 ze zmianami) unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 z uwagi, iż cena najkorzystniejszej oferty Cezas-Glob Sp. z o.o. podlegała odrzuceniu a cena kolejnej oferty Tronus Polska Sp. z o.o. w poszczególnych zadaniach przewyższa kwoty przeznaczone na finansowanie zamówienia a Zamawiający nie podjął decyzji o ich zwiększeniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 roku, poz. 2019 ze zmianami) unieważnia niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia w zakresie zadania nr 1 i 2 z uwagi, iż cena najkorzystniejszej oferty Cezas-Glob Sp. z o.o. podlegała odrzuceniu a cena kolejnej oferty Tronus Polska Sp. z o.o. w poszczególnych zadaniach przewyższa kwoty przeznaczone na finansowanie zamówienia a Zamawiający nie podjął decyzji o ich zwiększeniu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.