Og³oszenie z dnia 2021-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00167847/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-02
- 2021/BZP 00170114/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-03
- 2021/BZP 00179799/01 - Wynik z dnia 2021-09-14
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO OBIEKTU CENTRUM PRZESIADKOWEGO w ¦WIDNICY, ADMINISTROWANEGO PRZEZ MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI W ¦WIDNICY
- w latach 2021-2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA MIASTO ¦WIDNICA MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI w ¦widnicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890219806
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Waleriana £ukasiñskiego 7
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100
1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mzn.swidnica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorz±dowy zak³ad bud¿etowy
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ
Administrowanie mieniem komunalnym
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO OBIEKTU CENTRUM PRZESIADKOWEGO w ¦WIDNICY, ADMINISTROWANEGO PRZEZ MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI W ¦WIDNICY
- w latach 2021-2023
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-bf714a25-0420-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00158985
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00157488/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.1 UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO OBIEKTU CENTRUM PRZESIADKOWEGO W ¦WIDNICY - w latach 2021-2023
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Tak
2.12.) Rodzaj wykonawców, którzy mog± ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia:
art. 94 ust. 1 pkt 3) ustawy
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: miniPortal, który dostêpny jest pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/ , ePUAP, dostêpny pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczta elektroniczna: sekretariat@mzn.swidnica.pl
Zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia bêd± udostêpniane na stronie internetowej: http://bip.swidnica.nv.pl/mzn,m,8448,przetargi.html
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy us³ug administracji publicznej (ePUAP).
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Za datê przekazania oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich przekazania na ePUAP.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Miasto ¦widnica Miejski Zarz±d Nieruchomo¶ci z siedzib± przy ul £ukasiñskiego 7, 58-100 ¦widnica. tel. 74 852-40-71 fax 74 852-23-15;
• administrator wyznaczy³ Inspektora Danych Osobowych Pana Krzysztofa Olejniczaka: adres e-mail krzysztof.olejniczak@comars.pl
• Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „UTRZYMANIE NALE¯YTEGO STANU SANITARNO-PORZ¡DKOWEGO OBIEKTU CENTRUM PRZESIADKOWEGO USYTUOWANEGO PRZY UL. DWORCOWEJ 2-4-6-8 i KOLEJOWEJ 6 w ¦WIDNICY, ADMINISTROWANEGO PRZEZ MIEJSKI ZARZ¡D NIERUCHOMO¦CI W ¦WIDNICY - w latach 2021-2023” Nr P-1/VIII/21 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
• odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy PZP;
• Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
• obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
• w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
• posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych *;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
• nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: P-1/VIII/21
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie us³ugi polegaj±cej na utrzymaniu nale¿ytego stanu sanitarno-porz±dkowego obiektu Centrum Przesiadkowego znajduj±cego siê przy ul. Dworcowej2-4-6-8 i Kolejowej 6 w ¦widnicy, bêd±cego w administracji Miejskiego Zarz±du Nieruchomo¶ci w ¦widnicy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 90910000-9 - Us³ugi sprz±tania
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
90620000-9 - Us³ugi od¶nie¿ania
90630000-2 - Us³ugi usuwania oblodzeñ
90911200-8 - Us³ugi sprz±tania budynków
90911300-9 - Us³ugi czyszczenia okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2021-10-01 do 2023-09-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak
4.2.12.) Opis wznowienia
Wykonanie dodatkowych czynno¶ci porz±dkowych nie ujêtych w przedmiocie zamówienia o warto¶ci do 5% warto¶ci zamówienia podstawowego netto. Zamawiaj±cy udzieli takich zamówieñ w przypadku pojawienia siê zapotrzebowania na us³ugi objête przedmiotem zamówienia ponad bie¿±ce zamówienie.4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osoby odpowiedzialnej za nadzór nad jako¶ci± wykonywanych prac potwierdzone sta¿em pracy w zakresie nadzorowania us³ug porz±dkowych
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jako¶æ, w tym do parametry techniczne, w³a¶ciwo¶ci estetyczne i funkcjonalne takie jak dostêpno¶æ dla osób niepe³nosprawnych lub uwzglêdnianie potrzeb u¿ytkowników4.3.5.) Nazwa kryterium: Dodatkowe dwukrotne przeprowadzenie w trakcie trwania umowy specjalistycznego czyszczenia posadzki o powierzchni 244,75 m2, w budynku Dworca PKP - obiektu Centrum Przesiadkowego, z uwzglêdnieniem konieczno¶ci wielokrotnego czyszczenia miejsc szczególnie zabrudzonych, w szczególno¶ci w obrêbie ³awek dla podró¿nych.
4.3.6.) Waga: 30
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania,
2) Spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:
a) a) sytuacji ekonomicznej i finansowej
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e:
- posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ (s³ownie: sto tysiêcy z³otych).
b) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e ¿e:
b1) posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie, tzn. w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej dwie us³ugi/umowy polegaj±ce na utrzymaniu czysto¶ci obiektów/terenów na warto¶æ ³±czn± nie mniejsz± ni¿ 200 000,00 z³ brutto, w tym jedn± us³ugê na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100 000,00 z³ brutto.
b2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej 3 osobami spe³niaj±cymi poni¿sze wymagania:
osoby zdolne do uczestnictwa w realizacji zamówienia, w tym 1 osoba odpowiedzialna za ¶wiadczenie us³ug i nadzór nad jako¶ci± wykonywanych prac z minimum 1-rocznym do¶wiadczeniem w nadzorowaniu us³ug porz±dkowych.
b3) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ podczas realizacji zamówienia co najmniej
nastêpuj±cym potencja³em technicznym spe³niaj±cym poni¿sze wymagania -
wymagane minimum to:
▪ urz±dzenie czyszcz±ce do mechanicznego mycia pod³óg minimum 1 szt,
▪ wózki serwisowe do sprz±tania wyposa¿one w wiadra z odciskaczem lub wyciskark± szczêk, kuwetê na ¶rodki czysto¶ci - minimum 2 szt,
▪ kosiarka spalinowa lub elektryczna akumulatorowa 1 szt.
b4) dysponuje aktualn± umow± zawart± z podmiotem posiadaj±cym wpis do Rejestru dzia³alno¶ci regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od w³a¶cicieli nieruchomo¶ci na terenie Gminy Miasto ¦widnica, zgodnie z ustaw± z dnia 13 wrze¶nia 1996r. o utrzymaniu czysto¶ci i porz±dku w gminach (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 888) lub o¶wiadczy, ¿e w przypadku wygrania postêpowania przetargowego P-1/VIII/21 dysponowaæ bêdzie w/w umow± na dzieñ podpisania umowy, bêd±cej przedmiotem niniejszego zamówienia.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.000,00 z³. (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce z³otych).2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci 3.000,00 z³. (s³ownie z³otych: trzy tysi±ce z³otych).2. Wadium musi byæ wniesione przed up³ywem terminu sk³adania ofert w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 97 ust. 7 ustawy PZP, w zale¿no¶ci od wyboru Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany nieistotne umowy. Istotna zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego postêpowania o udzielenie zamówienia (patrz regulacje zawarte w art. 454 i 455 ustawy Pzp). Zmiana postanowieñ zawartej umowy mo¿e nast±piæ za zgod± obu Stron wyra¿on± na pi¶mie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem niewa¿no¶ci takiej zmiany. Z uwagi na rycza³towy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mog± nast±piæ jedynie na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp. Zawarcie aneksu do umowy na podstawie art. 455 ust. 2 ustawy Pzp mo¿e nast±piæ tylko w sytuacji, gdy ³±czna warto¶æ zmian ceny ofertowej nie przekroczy 15% przy uwzglêdnieniu ewentualnej waloryzacji ceny ofertowej na podstawie okoliczno¶ci, o których mowa w art. 455 ust. 4 ustawy Pzp.2. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany do umowy w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:
1) W przypadku zmiany wysoko¶ci obowi±zuj±cej stawki podatku VAT w sytuacji, gdy w trakcie realizacji przedmiotu umowy nast±pi zmiana stawki podatku VAT dla robót objêtych przedmiotem umowy. W takim przypadku Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 11 ust. 1 umowy, o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku, jednak¿e wy³±cznie co do czê¶ci wynagrodzenia za roboty, których do dnia zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano.
2) W przypadku zmiany regulacji prawnych odnosz±cych siê do praw i obowi±zków stron umowy, wprowadzonych po jej zawarciu, wywo³uj±cych niezbêdn± potrzebê zmiany sposobu realizacji umowy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zmiany sposobu realizacji umowy, wysoko¶ci wynagrodzenia, okre¶lonego w § 11 ust. 1 umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-03 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem „Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-10-02
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNICY
- "Oczyszczanie mechaniczne i uzupe³niaj±co rêczne wybranych jezdni dróg gminnych i wojewódzkich na terenie miasta ¦widnica w 2025 roku"
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w ¦widnicy
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych Z PODZIA£EM NA ZADANIA na potrzeby m.in. Dziennego Domu Senior+ w ¦widnicy
- Termomodernizacja budynku ZS w ¯arowie w ramach projektu pn. "Termomodernizacja budynków u¿yteczno¶ci publicznej Powiatu ¦widnickiego pe³ni±cych funkcje o¶wiatowe"
- Zakup oleju napêdowego oraz AdBlue na potrzeby SPZOZ Powiatowego Pogotowia Ratunkowego w ¦widnicy
- ¦wiadczenie us³ug polegaj±cych na przygotowywaniu, dostarczaniu, podawaniu posi³ków Z PODZIA£EM NA ZADANIA
wiêcej: przetargi w ¦widnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi utrzymania czysto¶ci terenu S±du Rejonowego w Kêdzierzynie-Ko¼lu w 2025r.
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania pomieszczeñ w siedzibie Oddzia³u Terenowego KOWR w Rzeszowie i Sekcjach Zamiejscowych w 2025 i 2026 r.
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci na terenie administracyjnym Nadle¶nictwa Sulêcin
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych, wewnêtrznych, parkingów i chodnika w Gminie U¶cie Gorlickie do 15.04.2025 r.
- Utrzymanie czysto¶ci i porz±dku na terenie miasta D±browa Tarnowska w 2025 roku
- Sprz±tanie w pomieszczeniach biurowych oraz dbanie o teren wokó³ budynków
wiêcej: Us³ugi od¶nie¿ania »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.