Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00152664/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-05-11
- 2022/BZP 00226976/01 - Wynik z dnia 2022-06-28
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Tryb podstawowy bez negocjacji na dostawę oleju opałowego lekkiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ OBSŁUGI OŚWIATY I REKREACJI
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092499195
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Bolesława Krzywoustego 7A
1.4.2.) Miejscowość: Nakło nad Notecią
1.4.3.) Kod pocztowy: 89-100
1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: monika.siedlecka@zoor-naklo.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zoor.gmina-naklo.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159079
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00152664/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C 96024: 2011 dla niżej wymienionych części:
Część 1 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ślesinie ul. Dworcowa 9 w ilości 15.500 litrów;
Część 2 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Występie ul. Wiejska 1 w ilości 18.000 litrów.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, określającego ilość oleju opałowego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości (mniejszych ilości)
ze względu na aktualne potrzeby.
Minimalna ilość, którą zamawiający zamówi wynosi dla:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9 – 10.000 litrów,
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1 – 10.000litrów.
Dostawa oleju opałowego następować będzie transportem własnym Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za dostarczony olej. Za miejsce i datę dokonania dostawy uważa się lokalizację w:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9;
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024:2020-12 - wersja polska dla niżej wymienionych części:
Część 1 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ślesinie ul. Dworcowa 9 w ilości 15.500 litrów;
Część 2 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Występie ul. Wiejska 1 w ilości 18.000 litrów.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, określającego ilość oleju opałowego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości (mniejszych ilości)
ze względu na aktualne potrzeby.
Minimalna ilość, którą zamawiający zamówi wynosi dla:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9 – 10.000 litrów,
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1 – 10.000litrów.
Dostawa oleju opałowego następować będzie transportem własnym Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za dostarczony olej. Za miejsce i datę dokonania dostawy uważa się lokalizację w:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9;
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1.
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C 96024: 2011 dla niżej wymienionych części:
Część 1 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ślesinie ul. Dworcowa 9 w ilości 15.500 litrów;
Część 2 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Występie ul. Wiejska 1 w ilości 18.000 litrów.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, określającego ilość oleju opałowego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości (mniejszych ilości)
ze względu na aktualne potrzeby.
Minimalna ilość, którą zamawiający zamówi wynosi dla:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9 – 10.000 litrów,
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1 – 10.000litrów.
Dostawa oleju opałowego następować będzie transportem własnym Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za dostarczony olej. Za miejsce i datę dokonania dostawy uważa się lokalizację w:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9;
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1.
Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego spełniającego warunki PN-C-96024:2020-12 - wersja polska dla niżej wymienionych części:
Część 1 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Ślesinie ul. Dworcowa 9 w ilości 15.500 litrów;
Część 2 – Zespół Szkolno - Przedszkolny w Występie ul. Wiejska 1 w ilości 18.000 litrów.
Dostawy odbywać się będą sukcesywnie, w miarę potrzeb, każdorazowo na wniosek Zamawiającego, określającego ilość oleju opałowego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia oleju opałowego w terminie nie dłuższym niż 2 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia wniosku przez Zamawiającego.
Zamawiający informuje, że podana w niniejszej specyfikacji wielkość zamówienia jest wielkością szacunkową i zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu dostawy co do ilości (mniejszych ilości)
ze względu na aktualne potrzeby.
Minimalna ilość, którą zamawiający zamówi wynosi dla:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9 – 10.000 litrów,
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1 – 10.000litrów.
Dostawa oleju opałowego następować będzie transportem własnym Wykonawcy w ramach wynagrodzenia za dostarczony olej. Za miejsce i datę dokonania dostawy uważa się lokalizację w:
Części 1 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Ślesinie ul. Dworcowa 9;
Części 2 – Zespołu Szkolno – Przedszkolnego w Występie ul. Wiejska 1.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, spowodowana zmianą przepisów,
b) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
2. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.
3. Wszelkie zmiany treści umowy będą wprowadzane drogą aneksów i wymagają formy pisemnej oraz zgody obu stron pod rygorem nieważności.
4. Ceny określone w umowie mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmian cen u producenta. Wówczas wykonawca z fakturą dołącza aktualną cenę obowiązującą w dniu dostawy ogłoszoną przez wskazany w ofercie koncern będący źródłem zaopatrywania.
Po zmianie:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadkach:
a) zmiana obowiązującej stawki podatku VAT, spowodowana zmianą przepisów,
b) wszelkie zmiany umowy, o ile konieczność ich wprowadzenia będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa,
2. W przypadku, gdy Wykonawca w ofercie przewidział korzystanie z podwykonawców, przewiduje się możliwą zmianę umowy dotyczącą samodzielnego wykonania przedmiotu zamówienia lub zwiększenia bądź zmniejszenia liczby podwykonawców, jeżeli wykonawca uzna to za konieczne i złoży odpowiedni wniosek w formie pisemnej. Zgoda na zmianę, rezygnację z podwykonawcy może nastąpić pod warunkiem przedstawienia przez Wykonawcę oświadczeń podwykonawców, którzy byli związani umową z dotychczasowym podwykonawcą, potwierdzających zapłatę przez niego należnego wynagrodzenia za wykonaną część zamówienia do dnia dokonania zmiany umowy w tym zakresie.
3. Wszelkie zmiany treści umowy będą wprowadzane drogą aneksów i wymagają formy pisemnej oraz zgody obu stron pod rygorem nieważności.
4. Ceny określone w umowie mogą ulec zmianie tylko w przypadku zmian cen u producenta. Wówczas wykonawca z fakturą dołącza aktualną cenę obowiązującą w dniu dostawy ogłoszoną przez wskazany w ofercie koncern będący źródłem zaopatrywania.
5. Przez „siłę wyższą" Strony rozumieją zdarzenie nagłe, nieprzewidziane i niezależne od woli Stron, którego skutki są niemożliwe do zapobieżenia, uniemożliwiające wykonanie umowy w całości lub części, na stałe lub na pewien czas, któremu nie można zapobiec ani przeciwdziałać przy zachowaniu należytej staranności. W szczególności za siłę wyższą uznaje się pożar, powódź, epidemię, trzęsienia ziemi, awarię zasilania lub naturalnych źródeł energii, huragany i inne katastrofy naturalne, a także stany nadzwyczajne i wyjątkowe, w tym stan wojny, stan wojenny, stan klęski żywiołowej, stan epidemii, stan zagrożenia epidemicznego, a także strajki, bojkoty, zamachy terrorystyczne, blokady komunikacyjne o charakterze ponadregionalnym, a także przypadki wydawania przez władze krajowe i lokalne aktów prawnych wprowadzających ograniczenia, nakazy lub zakazy określonego zachowania się, niezależnie od formy takiego aktu oraz tego czy zagrażają w chwili obecnej.
6. W razie wystąpienia przypadku „siły wyższej", strona, która ze względu na „siłę wyższą" nie może zrealizować swoich zobowiązań, jest zobowiązana powiadomić pisemnie o tym fakcie drugą stronę oraz podać dane na temat okoliczności „siły wyższej" oraz ich wpływu na realizację zobowiązań. Wnioski o dokonanie zmian w Umowie będą składane przez Stronę zainteresowaną dokonaniem danej zmiany na piśmie wraz z opisem i uzasadnieniem oraz propozycją aneksu. Po otrzymaniu wniosku o dokonanie zmiany, druga ze stron poinformuje pisemnie o swojej decyzji, bądź zwróci podpisany aneks.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2022-05-19 09:00
Po zmianie:
2022-05-23 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2022-05-19 09:30
Po zmianie:
2022-05-23 09:30
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2022-06-17
Po zmianie:
2022-06-21
INNE PRZETARGI Z NAKŁA NAD NOTECIĄ
- "Przebudowa wieży widokowej wraz z elementami towarzyszącymi" w zakresie ściany wschodniej i zachodniej.
- Realizacja inwestycji w ciągach dróg powiatowych Część 1 i 2
więcej: przetargi w Nakle nad Notecią »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych Dolnośląskiego Zespołu Szkół w Biedrzychowicach
- Dostawa oleju opałowego lekkiego L-1 do celów grzewczych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 23 Bazę Lotnictwa Taktycznego Mińsk Mazowiecki
- Sukcesywne dostawy oleju napędowego przeznaczonego do celów grzewczych dla Uniwersytetu Szczecińskiego
- Dostawa oleju opałowego
- "Dostawa 27 000 litrów oleju opałowego do SP Nr 20 oraz 13 000 litrów oleju opałowego do PM Nr 4 w Jaworznie, z zastrzeżeniem zmniejszenia tej ilości maksymalnie o 15% dla poszczególnej placówki "
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.