Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083787/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Pamięci Sybiraków (część I) oraz przebudowa ul. Marii Skłodowskiej - Curie (część II) w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kędzierzyn-Koźle - Urząd Miasta
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412912
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Piramowicza 32
1.5.2.) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-220
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@kedzierzynkozle.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kedzierzynkozle.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Pamięci Sybiraków (część I) oraz przebudowa ul. Marii Skłodowskiej - Curie (część II) w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f2e14dc4-a12b-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159102
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027756/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.19 Remont i przebudowa ul. Marii Curie- Skłodowskiej
1.1.21 Remont i przebudowa ul. Pamięci Sybiraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00083787/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.21.2022.KM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2715267,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ul. Pamięci Sybiraków w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi".1. Zakres zamówienia obejmuje roboty budowlane realizowane w oparciu o:
1) Decyzję Nr 1/121/2021 pozwolenie na budowę Znak BA.6740.1.121.2021 z dnia 11.06.2021 Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego – oświetlenie drogowe
2) Decyzję Nr 1/119/2021 pozwolenie na budowę Znak BA.6740.1.119.2021 z dnia 30.06.2021 Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego -kanalizacja deszczowa i sanitarna
3) Decyzję Nr 1/126/2021 pozwolenie na budowę Znak BA.6740.1.126.2021 z dnia 22.06.2021 Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego – remont nawierzchni
4) Pozwolenie Nr 12/2020 Znak KZ.4123.173.2020.GN z dnia 13.01.2021 Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego
5) Pozwolenie Nr 16/2020 Znak KZ.4123.172.2020.GN z dnia 19.01.2021 Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego
6) Pozwolenie Nr 3/2021 Znak KZ. 4123. 49.2021.GN z dnia 30.03.2021 Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego
2. Zakres robót obejmuje przebudowę ul. Pamięci Sybiraków od skrzyżowania z ul. Konopnickiej poprzez skrzyżowanie z ul. Planetorza do Rynku w Kędzierzynie Koźlu, a w szczególności:
1) roboty rozbiórkowe;
2) wykonanie nawierzchni drogowej;
3) budowę chodników na całej długości przebudowywanej ulicy;
4) przebudowę istniejących wjazdów do posesji;
5) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego docelowej organizacji ruchu;
6) budowę wraz z przebudową sieci kanalizacji deszczowej;
7) budowę wraz z przebudową sieci wodociągowej;
8) budowę wraz z przebudową oświetlenia ulicznego
9) regulację wysokościową istniejących urządzeń obcych.
3. Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie realizacji projektu w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
1) roboty drogowe;
2) roboty elektryczne;
3) roboty sanitarne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w Projektowanych postanowieniach umowy.
6. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
Przed podpisaniem umowy należy przedłożyć oświadczenie dotyczące wymagań wynikających z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (wzór stanowi zał. nr 9 do SWZ).
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa sporządzona przez DROG-PLAN Przemysław Dłubała 49-200 Grodków ul. Styki 5/2 wraz z załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania i stanowiącymi integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1518342,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przebudowa ul. Marii Skłodowskiej - Curie w ramach zadania pn.: "Remont Rynku w Koźlu z ulicami przyległymi”.1. Zakres zamówienia dotyczy robót budowlanych realizowanych w oparciu o:
1) Decyzję Nr 5/2021 o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej znak BA.6744.7.2021 z dnia 09.11.2021r. Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego – Przebudowa i rozbudowa ul. M. Skłodowskiej- Curie;
2) Decyzję Nr 1/203/2021 pozwolenie na budowę znak BA.6740.1.203.2021 z dnia 31.08.2021r. Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego – remont ul. M. Skłodowskiej- Curie;
3) Decyzję Nr 1/204/2021 pozwolenie na budowę znak BA.6740.1.204.2021 z dnia 18.08.2021r. Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego – budowę kanalizacji deszczowej i sieci wodociągowej oraz przyłącza kanalizacji deszczowej wzdłuż ul. M. Skłodowskiej- Curie;
4) Decyzję Nr 1/205/2021 pozwolenie na budowę znak BA.6740.1.205.2021 z dnia 31.08.2021r. Starosty Kędzierzyńsko Kozielskiego – na przebudowę i budowę sieci oświetlenia drogowego wzdłuż ul. M. Skłodowskiej- Curie. Nr ……
2. Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę ul. M. Skłodowskiej- Curie wraz z włączeniem do ul. Czechowa w Kędzierzynie Koźlu, a w szczególności:
1) niezbędne prace przygotowawcze;
2) wykonanie robót rozbiórkowych;
3) wykonanie robót ziemnych;
4) przebudowę systemu odwodnienia;
5) przebudowę sieci wodociągowej;
6) przebudowę i zabezpieczenie urządzeń elektroenergetycznych;
7) budowę oświetlenia ulicznego;
8) wykonanie koryta wraz z profilowaniem podłoża;
9) wykonanie warstw konstrukcyjnych;
10) dostosowanie wysokościowe wlotów dróg bocznych oraz wejść do budynków;
11) regulację pionową urządzeń infrastruktury technicznej;
12) wykonanie oznakowania poziomego i pionowego;
3. Zamawiający umożliwia i zaleca Wykonawcy dokonanie wizji lokalnej celem dokonania oceny dokumentów i informacji przekazanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. Pomocniczo dołączono przedmiar robót.
5. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Na podstawie 95 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy, osób wykonujących następujące czynności związane z realizacją zamówienia:
1) roboty drogowe,
2) roboty sanitarne,
3) roboty elektryczne.
Sposób weryfikacji zatrudnienia, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli oraz sankcje z tytułu niespełnienia wymagań zostały określone w części II SWZ – Projektowane postanowienia umowy.
7. Wymagania wynikające z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych.
Zgodnie z art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz.U. z 2021 r. poz. 110 ze zm.) Zamawiający wymaga aby łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych w rozumieniu art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.
Przed podpisaniem umowy należy przedłożyć oświadczenie dotyczące wymagań wynikających z ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych (wzór stanowi zał. nr 9 do SWZ).
6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają m.in. Projektowane postanowienia umowy oraz dokumentacja projektowa i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, sporządzone przez DROG-PLAN Przemysław Dłubała, ul. Styki 5/2, 49-200 Grodków wraz z wszelkimi załącznikami zamieszczonymi na stronie internetowej prowadzonego postępowania stanowiącymi integralną częścią SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
4.5.5.) Wartość części: 1196924,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Profectus Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Artur Kiowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561942861
7.3.3) Ulica: Wiejska 8a
7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-143
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 160 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1940000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1940000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1940000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Profectus Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Zakład Ogólnobudowlany Artur Kiowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7561942861
7.3.3) Ulica: Wiejska 8a
7.3.4) Miejscowość: Niezdrowice
7.3.5) Kod pocztowy: 47-143
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty elektryczne
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE PROFECTUS SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1940000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KĘDZIERZYNA-KOŹLA
- Modernizacja schodów wejściowych DK Chemik.
- Dostawa środków opatrunkowych dla SP ZOZ w Kędzierzynie-Koźlu - 6 zadań częściowych
- Wycinka, pielęgnacja drzew i krzewów na terenach będących własnością Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego i Skarbu Państwa w 2025 r. - II POSTĘPOWANIE
- Utrzymanie oznakowania poziomego dróg w latach 2025 - 2028
- Dostawa prasy do bibliotek publicznych na terenie miasta Kędzierzyna-Koźla w roku 2007.
więcej: przetargi w Kędzierzynie-Koźlu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Naszacowice" II
- Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Zduny, Jackowice wraz z budową pompowni ścieków sanitarnych, gmina Zduny
- Budowa Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych wraz z infrastrukturą w miejscowości Ruszowice
- Przebudowa drogi powiatowej na odcinku Szadek - Przatów nr 4939 E w zakresie ul. Przatowskiej
- Wymiana nawierzchni ulic Domeyki i Lubelskiej w Poznaniu
- Przebudowa nawierzchni ulicy Wolności w Jeleniej Górze - Etap II
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.